Gå til innhold

Film fra tmags !


Flemming

Anbefalte innlegg

Hvis dere klikker på coveret i artikkelen nederst på forsiden, så får dere sett en liten trailer av filmen til tmags....

 

Personlig synes jeg det ser knallbra ut, og gleder meg til å se resten !!! Forventningene er nå skyhøye Tore, men det er du vel klar over... laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

 

Synes dere andre det ser lovende ut ?

 

(Kan også lastes ned fra http://www.canismedia.no )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dette klippet og dette virker svært lovende ang filming, natur og type fiske med STOR fisk, sniking i bushen i små elver...Virker også som det er taktikk, utstyr, fluevalg mm på gang. Denne havner nok helt sikkert i hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi hoi Tore, dette så bra ut!! Må si det er noen som har skjønnt det når det kommer til det å velge seg et yrke laugh.png' alt=':lol:'>

Hva vil denne filmen ligge på sånn prismessig tror du? Ikke at det spiller noen rolle men kanskje greit med et lite anslag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jada Tore!

 

Jeg fikk filmen i dag og hadde dessverre ikke tid til å se mer en ca. 20 minutter før jeg måtte pakke bilen. Påskefjellet kaller! Det lille jeg fikk lov til å se så meget bra ut. Jeg kommer tilbake med omtale og vi kjører en konkurranse her på fluefiskesiden m/filmen som premie rett etter påske. Det lille jeg så var fylt med flotte naturbilder, fin action og massevis med fisketips.

 

Gleder meg til å se resten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var årets fluefiskefilm Tore!!! Eller den beste jeg har sett =D>

 

Fy steike så lyst jeg fikk til å dra tilbake....Denne er obligatorisk i filmsamlingen.

 

Kan også legge til at filmen bygger godt opp under artikelen Tore har skrevet her vedr. fiske med "rigg" eller 2 nymfer!

Veldig interessant og lærerikt.

Dette skal helt klart brukes mer i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var som "balsam for sjelen" Tore!! Både som god fluefiskeunderholdning og som en unnskyldning for å begynne å spare! Dette må man jo bare oppleve. Norge har jo fin natur, men dæven det har NZ også!! Tommelen opp og venter i spenning på oppfølgeren

 

Ole M By

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

FyttikattaforenbrafilmTmags!!!!

 

Har hørt litt dårlige kritikker, f.eks om at den var langdradd og til tider litt kjedelig. Jeg derimot, satt med tunga langt utav kjeften under store deler av filmen.

 

Gleder meg til oppfølgeren.

Flott Tore :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...