Gå til innhold

Problemer med innlogging


Dead Drift

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke logget inn på min gamle konto (sixpack_karlsen). Det står at brukernavnet ikke eksisterer, selv om jeg har en mail og 2-3 års brukererfaring som skulle tilsi det motsatte... ;)

 

Når det er sagt, så passer kanskje "Dead Drift"-navnet bedre for meg om dagen... :'( :-[:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D ;D ;D ;D Nordens snilleste fluefiskeforum for nykomlinger ;D ;D ;D ;D

Velkommen til et fantastisk forum "Dead Drift" ;D ;D ;D

 

Har du blitt "fadder" Ruffen? Kuuult ;D

Jeg burde kansje heller være litt ekteskapsrådgiver for stakkars Håvard :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare 12.-26. juli!!! Da, mine venner, er det JEG som er konge!!! (jeg har fått innvilga 14 dager med egotripping i Finnmark)

 

Dette ble vel litt off topic, men det lå kanskje i trådens natur... :rolleyes:

Og du tror jeg ligger hjemme på sofaen i den perioden? Blir nok finnmarkstur på meg og du i den perioden. 8 dager i alle fall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hyggelig samtale.

Noe dere har lyst til å dele?

 

Føles innloggingen fremdeles som et problem?

 

Jepp, jeg kommer meg fortsatt ikke inn på min gamle konto. Nå skal det vel i rettferdighetens navn sies at problemet ikke føles spesielt tyngende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, Six-Pack - hyggelig å se trynet ditt igjen  :)

Hvor har du vært? Har du kjørt storørret så lenge at du ikke nådde pcen eller?  8)

 

Hei; Andrè, og takk i like måte :)

 

De ørretene jeg kjører om dagen hører stort sett med til den typen som fører til svett dyne og et ufattelig fiskesug... :'(

 

Jeg så deg forresten på film her om dagen. Du fanget heartbreakere i bakgården min... ;) Fy skam deg!!! ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...