Gå til innhold

Fisketur med Bård og Lars.


Kjell Meiningen

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hehe. Dette med humor er noe Bård og Lars kan

 

Gleder meg til fredag

 

Men jeg hadde vell egentlig ikke nølt med og sette på en streamer hvist det ikke var et eneste insekt på overflaten.

 

Skulle ønske at det var NRK som sendte dette, så vi ivrige fluefiskere kunne sett det på nett TV

 

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Dette med humor er noe Bård og Lars kan

 

Gleder meg til fredag

 

Men jeg hadde vell egentlig ikke nølt med og sette på en streamer hvist det ikke var et eneste insekt på overflaten.

 

Skulle ønske at det var NRK som sendte dette, så vi ivrige fluefiskere kunne sett det på nett TV

 

 

MB

??? Det gikk på nrk 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt på mye rart, men det er ikke tale om at det er godt :-\ :-\. Alt som inneholder alkohol, eller det står at det er alkoholfritt, det smaker som noe som kommer ut av r... :-X :-X :-X   :P :P

 

MB

Utdyp gjerne for oss som ikke har smakt noe av det som kommer ut av ræva . . .  ;D

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt på mye rart, men det er ikke tale om at det er godt :-\ :-\. Alt som inneholder alkohol, eller det står at det er alkoholfritt, det smaker som noe som kommer ut av r... :-X :-X :-X   :P :P

 

MB

Utdyp gjerne for oss som ikke har smakt noe av det som kommer ut av ræva . . .  ;D

 

Lars

 

Hehe  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var en flott ørret Lars tok.( 2,5kg/2,6kg)!  :o

 

Var ikke den første episoden som ble sendt..

Gikk en i går og, fra Finnmark. ;)

 

er det mulig og få sett dette på nett tv??

 

 

Alt som blir sendt på NRK, kan man se på nett TV. Se link under

 

http://www1.nrk.no/nett-tv

 

MB

 

finner ikke jeg magnus ???

 

Det tar sikkert bare litt tid for de og legge det ut. Siden de gjør det i tilleg til og lage programmer hele tiden.

 

Alt som sendes på NRK1, skal i praksis legges ut, bare gi det litt mer tid. Kanskje det tar noen dager

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var en flott ørret Lars tok.( 2,5kg/2,6kg)!  :o

 

Var ikke den første episoden som ble sendt..

Gikk en i går og, fra Finnmark. ;)

 

er det mulig og få sett dette på nett tv??

 

 

Alt som blir sendt på NRK, kan man se på nett TV. Se link under

 

http://www1.nrk.no/nett-tv

 

MB

 

finner ikke jeg magnus ???

 

Det tar sikkert bare litt tid for de og legge det ut. Siden de gjør det i tilleg til og lage programmer hele tiden.

 

Alt som sendes på NRK1, skal i praksis legges ut, bare gi det litt mer tid. Kanskje det tar noen dager

 

MB

 

ja det gjør vel det :)

 

har nå sett det før da, men vært morsomt og sett det igjen...jeg venter og sjekker igjen senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt på mye rart, men det er ikke tale om at det er godt :-\ :-\. Alt som inneholder alkohol, eller det står at det er alkoholfritt, det smaker som noe som kommer ut av r... :-X :-X :-X   :P :P

 

MB

Utdyp gjerne for oss som ikke har smakt noe av det som kommer ut av ræva . . .  ;D

 

Lars

 

Hehe, nå må vi forstå ironi her, ellers så kommer jeg til og dra på meg et veldig dårlig rykte  :rolleyes:

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...