Gå til innhold

Sine første


Ruffen

Anbefalte innlegg

Første gang poden prøver seg på fluebinding :) Kansje det fører til noe fint en vakker deg.

Jeg beklager alle de ølboksene i bakgrunnen, kunne fjernet de. Tenkte ikke på det før jeg så på bildene så det får våge seg.

Dette er mitt rom og boksene har stått der lenge. Barn og ølbokser passer ikke sammen på bilder etter min mening uten at jeg er noe ekstrem på dette området.

[attachimg=1]

Endelig inne i pappa sitt rike. Her er mye spennende.

[attachimg=2]

Full konsentrasjon må til!

[attachimg=3]

Litt vanskelig er det men det går bra :)

[attachimg=4]

Knuten var litt vrien til å begynne med.

[attachimg=5]

Ble den ikke fin :)

[attachimg=6]

Vi klarte to stk før mamma ødela alt med noe leggegreier :P

post-2611-13949869487667_thumb.jpg

post-2611-13949869488876_thumb.jpg

post-2611-13949869490328_thumb.jpg

post-2611-13949869490817_thumb.jpg

post-2611-13949869491307_thumb.jpg

post-2611-13949869492026_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Håper ikke det er guttungen som har drukket alt som sto rundt der. . .

Fin flue!!

Jan

Satt akkurat å tenkte på det samme :D

ØL og fluebinding er jo av det gode men kanskje ikke for guttungen :D

Gøy å se at det gror i de yngres rekker. Det lover godt for fremtiden, Frode :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott og se du får med guttungen Frode :)

ps. de ølene i bakgrunne, har vell stått der så lenge at du må brekke de løs nå, stod jo der da vi skulle binde sist, og det er lenge siden ;D

De er der for å skape det rette miljøet. Liker det litt lugubert vet du....

Han var veldig ivrig. Får håpe vi får litt dreisen på kastingen til våren. I alle fall så han kan få en fisk i Trælevannvbekken eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolka ikke noe som kritikk her :) Regnet med litt "tyn" når jeg så på bildene og tenkte litt.

Jeg NYTER alkohol fordi om ungene er der. Men de trenger ikke akkurat "vasse" i ølbokser på bilder da. Det blir liksom litt feil.

Men var han ikke flink til å binde fluer da? Jeg synes de ble bra jeg til å være første gang. Har sett værre en dette.

Han er bare 9 år (om et par uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme bilder, Frode og flott å innvie den yngre garde i fluebindingen  :)

Jeg synes det så kreativt og bra ut på bindeplassen der  ;D

Ta sønnen med til en skikkelig harrplass til sommeren der han kan røske opp noen bic- penner - på egne fluer - så er han nok tent!

Du sier noe, André... Husker fortsatt en av de første turene som hekta meg.. Glomma.. rett under brua i elverum, på leiret-sida... Vannet gikk glatt før det brøt ned i stryk, og uansett hva du plasserte på det glatte feltet forsvant det i et gulp en meter før stryket begynte. Mest harr men kansje 3/10 ørret. Rett nok ikke så store fisk, det er for lenge siden til at jeg husker helt men kansje 20-25cm i snitt. Var en sterk opplevelse for en helt fersk fluefisker og -binder...  :rolleyes: Husker jeg kunne hoppe et stykke ut fra stein til stein så ikke buskaset tok bakslengen  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...