Gå til innhold

Kastetrening i Vikingskipet


BjørnarF

Anbefalte innlegg

Takk for en hyggelig kveld i Vikingskipet! Morsomt å kaste litt igjen og artig å treffe nye likesinnede. Spennende stang du hadde Terje. Har allerede glemt navnet, kan du legge ut en link til fabrikken?

Ble svært imponert over Tina. Hun har et usedvanlig godt kastetalent. Blir spennende å se hva hun får til i Tønsberg. På litt sikt vil de andre damene så avgjort få noe å bryne seg på her.

Jeg kommer tilbake. Dette var kjempegøy!

Hilsen

Kristoffer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 328
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Takk for en hyggelig kveld i Vikingskipet! Morsomt å kaste litt igjen og artig å treffe nye likesinnede. Spennende stang du hadde Terje. Har allerede glemt navnet, kan du legge ut en link til fabrikken?

Ble svært imponert over Tina. Hun har et usedvanlig godt kastetalent. Blir spennende å se hva hun får til i Tønsberg. På litt sikt vil de andre damene så avgjort få noe å bryne seg på her.

Jeg kommer tilbake. Dette var kjempegøy!

Hilsen

Kristoffer   

Hyggelig at du stakk innom oss i Vikingskipet, Kristoffer :D

Jeg har sent deg en PM med link til stangprodusenten :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om at vi har kastetrening i Vikingskipet i kveld fra 18.00 - 20.00.

30 kroner å betale i resepsjonen :)

Terje!

Aaah, skulle gjerne hatt en trening innendørs for å finpusse litt før årets første 5'ercupstevne.

Så langt har det bare blitt neglesprettrening utendørs i hele vinter!  crazyeyes

Dere har jo helt fenomenale treningsforhold i Vikingskipet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Minner om at vi har kastetrening i Vikingskipet i kveld fra 18.00 - 20.00.

30 kroner å betale i resepsjonen :)

Terje!

Aaah, skulle gjerne hatt en trening innendørs for å finpusse litt før årets første 5'ercupstevne.

Så langt har det bare blitt neglesprettrening utendørs i hele vinter!  crazyeyes

Dere har jo helt fenomenale treningsforhold i Vikingskipet!

Vi kan ikke klage over slike fasiliteter nei :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Veldig hyggelig i Vikingskipet i kveld, og jammen dukket det opp noen TOTENPRODUKTER også ;D ;D

Kjempehyggelig at gutta tok seg en tur over til den rette sida av Mjøsa ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Villtotninger på jakt etter litt mer siviliserte og ordentlige folk:)

Sweetgrass`en var helt rå, Terje... Jeg sitter og tenker på den enda faktisk:)

Jeg visste jo at du risikerte å ryke på en Sweetgrass, Tor Arne :-)

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig i Vikingskipet i kveld, og jammen dukket det opp noen TOTENPRODUKTER også ;D ;D

Kjempehyggelig at gutta tok seg en tur over til den rette sida av Mjøsa ;D

Terje!

Villtotninger på jakt etter litt mer siviliserte og ordentlige folk:)

Sweetgrass`en var helt rå, Terje... Jeg sitter og tenker på den enda faktisk:)

Det var særdeles hyggelig å være totning i vikingskipet i kveld.

Et fantastisk sted å få boltre seg med fluestanga når det ikke er fiskesesong, og for en trivelig gjeng dere er  :)

Hvem skulle trodd det  ;D

Vi kommer garantert til å gjenta dette, og det skal nok la seg gjøre å kroke en skøyteløper i bakslengen etterhvert.

Roy Ole var så rørt over gjestfriheten deres at han gråt en skvett i bilen hjem, men kom i godt humør igjen da jeg sa jeg var imponert over hvor fort han sveivet på snellene sine  :)

Fikk lyst til å rappe med meg Sweetgrass'en til Terje hjem, men det ville vel gitt en stygg ripe i det ellers så solide inntrykket vi gir på bortebane  ;D

Makan til kremstang . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og med venstra Lars, ja tenk det - MED VENSTRA.... nei du dæven, er det rart at man tuter litt sånn innimellom 

Og ikke nok med det - jeg brøyt 12m grensa, what a feeling.....!!!!

Det var alldeles hyggelig å kunne bruke fredagskvelden i skipet med dere gutta, rett og slett skikkelig trivelig  ;D

Vi er der også neste gang tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skryter stort mer nå, tør jeg banne på at det er en baktanke med dette ;D ;D

Fra spøk til Revolver: Skikkelig trivelig at dere tok turen over til den riktige sia ta Mjøsa idag, og dere er hjertelig velkomne neste gang:)

Si ifra i god tid, Lars, så skal jeg bake en ekstra sjokoladekake til deg, som du kan ha HELT for deg selv ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og ikke nok med det - jeg brøyt 12m grensa, what a feeling.....!!!!

Jeg også, men det var da jeg dro snøret av snella for å smøre det . . .

Målet for i år er å strekke snøret over hunnselva uten dobbeltrekk  8)

Si ifra i god tid, Lars, så skal jeg bake en ekstra sjokoladekake til deg, som du kan ha HELT for deg selv ;D

Ja pokker, det macho-inntrykket du så møysommelig har opparbeidet deg fikk seg en real knekk i dag, takket være hedmarks råeste sjokoladekake  :o

En jævel bak bindestikka og fluestanga visste jeg du var, men dette må jeg si overrasket meg mer enn de to ferdighetene til sammen  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det blir kastetrening i Vikingskipet førstkommende fredag (21.januar) kl 18.00 -20.00.

Det var litt snakk om noe kollisjon med fotballtrening forrige gang vi var der, men jeg har vært i Vikingskipet i dag

og fått bekreftet at vi har bane 3 (tror det var bane 3) dvs den samme banen vi startet på sist fra 18 -20.

Fra kl. 19.00 kan vi også benytte banen siden av som sist.

Vel møtt!

Hedemarken fluefiskeforening

Terje Refsahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget hyggelig formiddag på Hamar.. :)

Noen som har det . . . Selv har jeg stått i snø til oppunder armhulene og kastet denne uka  :-\

Fin trening i å kaste dypt utvadet da  :D

PS ! Om noen har Winston BIIx, og kan ta med den til vikingskipet i morgen så hadde det vært fint  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

En meget hyggelig formiddag på Hamar.. :)

Har du vært der i dag også, Roger :D

Terje!

Jepp! Jeg, Tor Arne og Geir tok oss en tur idag. Skipet er stort sett alltid ledig på formiddagen og utover, frem til kl. 1700..

Geir Johansen har en BIIx vet jeg.. hør med han ;)

Håper ikke det betyr at dere uteblir i morra :D

Vi må jo ha litt folk der nede i morra kveld :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Vikingskipet var et topp moderne skøyteanlegg jeg. ??? Å så dum jeg er...  :rolleyes:

For tiden er det et topp moderne fluekasteanlegg ;D ;D

Terje!

Ja, og de som fortsatt tviler på om skøytesporten er i ferd med å bli marginalisert har fått det endelige bevis.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...