Gå til innhold

Fluebindevideoer av Davie McPhail


Hunderørret

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Nå har Davie kommet med mye snacks siden forrige gang ;).

Er det noen som kjenner til noen andre flinke og like ivrige bindere som McPhail.

Har prøvd å lete,men finner ingen som kan måle seg med han :)...

Er nok endel i samme klasse, men kanskje ikke som poster på youtube. Men Davie er sinnsykt flink, de fulldressede laksefluene hans er en helt egen stiltype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Syns han snakker utrolig tydelig til irre å være, Tenk om fyren hadde vært skotsk!  :o Bank i bordet ;D

Eller vent nå litt?! er fyren skotsk?!?

[/quote

Bosted; Ayr Scotland

Det er bare skotter og trøndere som spiser opp halve ordet.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott video av han skotten!

Jeg tror jeg må skjerpe meg. Ikke har jeg sett filmen Tørrfluelandet 3 enda, ei heller noen av Fish Bum- filmene, eller heller Fluefiske til fjells- filmen, og det gleder jeg meg stort til.

Av Youtubeklipp: Jeg har heller ikke sett mer enn 1 snutt av webklippene til Robban og Rune Stokkebekk, så nå skal jeg sette av en kveld og se det meste av både filmer og videoklipp. Jeg synes jo det er utrolig moro med fluefiskefilm, så alt dette er bare noe jeg har til gode  :) Tipper det blir en fin oppladning til fiskesesongen å se alt dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

André: Sjelden jeg kjefter "oppover", men se for guds skyld tørrfluelandet 3 og fluefiske til fjells! Førstnevnte har en god porsjon gammeldags "ha på" på brødskiva, for ikke å nevne nostalgi. Sistnevnte er bare behagelig opladning til sesongen. Svein er Svein og i mine øyne er det alt annet enn et skjellsord  ;D Nesten litt skremt at du ikke har sett disse enda  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

André: Sjelden jeg kjefter "oppover", men se for guds skyld tørrfluelandet 3 og fluefiske til fjells! Førstnevnte har en god porsjon gammeldags "ha på" på brødskiva, for ikke å nevne nostalgi. Sistnevnte er bare behagelig opladning til sesongen. Svein er Svein og i mine øyne er det alt annet enn et skjellsord  ;D Nesten litt skremt at du ikke har sett disse enda  ;)

Jepp, Lars, enig  :)

Gleder meg til å se Svein i aksjon i Fluefiske til fjells  :) Svein er en kongebra kar synes jeg også - null stress og mye kunnskap  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...