Gå til innhold

Sage-info?


André A

Anbefalte innlegg

Den er god  :D Nå vet jeg ikke ERN på Scott G2 #4 som jeg akkurat har kjøpt, men jeg må jo anta at den er en 4'er. 6'er-stang har jeg fra før(brukes aldri), og derfor er det jo en skikelig 5'er jeg er ute etter. Hvis en Winston BIIt eller BIIx i #6 dekker dette behovet er jo det suverent  :)

Vet heller ikke ERN på Sage SLT #5...

Jeg fisker nok ikke så avansert som dere andre her. Holder meg til tørt-fiske med WF flyteliner. Hender jeg setter på en nymfe, men jeg bytter ikke line for det, setter på en nappindikator. Men stort sett blir det klekkere og annet tørt...

Gikk en Winston BIIt #6 på ebay for $395 i natt, ca 2200kr. Jeg var på julebord og fikk ikke fulgt opp. Neste på lista er en Sage SLT #5. Den går ut i ettermiddag og den skal jeg følge med på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nedtur :(

Ventet på en meget pen SLT #5 9fot. Prøvde å legge inn bud da det var fem minutter igjen av auksjon, men så viste det seg at selger hadde satt på en blokkering for internasjonale kjøpere, selv om jeg allerede hadde vært i kontakt med ham og forklart at stanga skulle sendes til en adresse i USA, noe han godtok. Stanga gikk for $303. Jeg var villig til å gå til minst $350... Jæ..surt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur :(

Ventet på en meget pen SLT #5 9fot. Prøvde å legge inn bud da det var fem minutter igjen av auksjon, men så viste det seg at selger hadde satt på en blokkering for internasjonale kjøpere, selv om jeg allerede hadde vært i kontakt med ham og forklart at stanga skulle sendes til en adresse i USA, noe han godtok. Stanga gikk for $303. Jeg var villig til å gå til minst $350... Jæ..surt!

Jet carrier - så får du din egen USA adresse. Nå skulle jo riktignok stanga til en kompis av deg? Hvorfor ikke legge inn hans adresse som midlertidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten er over! Jeg kan gledelig informere at far får en 9fot ZXL #5 fra "Nissen" under treet til jul  ;D

Det kommer du ikke til å angre på :)

Så spørs det hvilken som blir back-up stang da, ZXL eller G2'en  ;D

Jeg tipper faktisk G2,en  :)

Ps: Jeg har aldri prøvd G2 da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis andris...(la du merke til rimet der? :D)

Du blir en meget fornøyd mann, nå har du to stk deilige stenger å fylle hverdagen med til sommeren...husk bare å bruke begge, det fortjener dem ;)

Jeg har selv måttet tåle å "benke" noen av mine innimellom, for så å oppleve forelskelse igjen når fikk komme ut i vårsola igjen...det er bare lekkert med et par digg stenger.

Og så vet du nå at det ikke er stengenes skyld hvis du ikke berger fisken, det er også deilig.

Selvsagt bitter når man mister fisk, for da er det andre ting man må seg i speilet...men, men ;D

God jul, og nyt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...