Gå til innhold

Dråpebilder


Lars Mathisen

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Flotte dråper, Trygve!

Artig å leke litt med vann, men det blir nok aldri som å gå rundt i skauen å knipse etter et realt regnskyll.

Hadde bare værgudene bestemt seg.. Ikke er det sommer, ikke er det vinter, ikke er det særlig aktivitet på sola slik at man kan fange litt nordlys... Bindevegring..  Mørketid uten snø  :-[ Bare sorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut en liten "vannskulptur".

Er det forsiden til neste cupido eller noe?  ;D

Seriøst, kjempebra bilde som vanlig.

Tenkte det...

Var usannsynlig enkelt :)

Kastet bare en v-i-a-g-r-a i kasserollen ;-)

Mulig å få litt info om instillingene du bruker her? Eller sånn generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har vært ute å tatt hundre bilder av istappene som henger her. Egentlig så burde jeg være litt mistenksom på alle istappene, fordi det sier et eller annet om loftet og isoleringen der, men jeg synes de var kjempekule og tok heller bilder av dem.

Her er ett som kanskje passer i denne tråden? Skal prøve å ta flere slike nærbilder og kanskje få et i det dråpen slipper. Men de jeg har fått det til med har selvfølgelig vært litt ute av fokus eller noe annet.

Eirik

[attachimg=1]

post-2735-13949872939182_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet meg smeltende istapper i dag, men det ble ikke noe drypping. Her er ett fra en dag før, men dråpen er egentlig fryst fast....

Eirik

Hva med å hjelpe naturen litt? Feks. henge en liten pose med vann inntill istappen og lag et lite hull. Da bør du få tilstrekkelig med dråper på lik linje man gjør med "ordinære" dråpebilder?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...