Gå til innhold

Kjappt klippet video: Årets først på tørt - 1,3 kilos ørret :-)


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Kred i bøtter og spann! Deilig Rhodanin-ørret!

Flott formidlet :) Synes filming med speilrefleks gir et spesielt inntrykk.

Gir stort rom for variasjon av dybdeskarphet o.l. Får liksom isolert hovedmotivet på en spesiell måte.

Planen er å anskaffe Canon 5D MkII til sommeren. Gleder meg stort til å prøve ut HD-funksjonen.

Her tror jeg objektiver som 24-105mm vil komme til sin rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt herlig,Andrè !

Selv om jeg syns 1,3 var litt i overkant som årets første på tørt,er vant til 200 grammere som spiser mygg,jeg! ;D

Edit:Sitter og binder med polychenillen nå,ser flott ut, :-* og leptoen er snart rundt hjørnet! ;)

(...eh..er den impregnert ?)

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk så mye fra dere også karer. Setter pris på å høre at det var verdt titten  :) 

Willy: Ja, Micro polychenillen er gjennombløtet med forhåndsimpregnering, men bare stryk på impregnering som vanlig.

Torgeir: Lykke til i marka! Håper du treffer på noe bra marginata/vespertinaklekking. Det er moro  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice. utrolig bra kvalitet på videoen er det også. mao ubernice :)

Hei, Demir. Ja, det har jeg syntes også, men jeg fikk vite av en Final Cut Pro "expert" i dag at jeg visstnok har brukt et middelmådig codec på prosjektene, så han tipset meg om den jeg bare MÅTTE bruke, for da ble kvaliteten enda bedre. Gud bedre, det blir moro å prøve, selv om jeg var superfornøyd med kvaliteten som den var  :rolleyes: Blir moro å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...