Gå til innhold

Hva gjør du 17 Mai?


Norumen

Anbefalte innlegg

Kan melde om at denna gutten sitter med nesa ned i tastaturet og skriver på en oppgave`til skolen+at jeg er sikker på at jeg har satt ny personlig rekord i anntall innlegg her inne på en og samme dag :( vært en kjapp tur i byen for å sjekke ut 17-mai toget, bare for å konstatere at jeg fortsatt ikke liker å feire 17mai i byen,skulle heller vært på skauen med fyr på bålet, lunk på kaffekjelen og fluestang i handa, alene eller sammen med gode kompiser!

"Neste år, sier jeg stille til meg selv" mens familien kakler om at jeg må få meg bunad! "vadere, er bunad for meg, tenker jeg da"

Flere som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at det har blitt populært å tilbringe 17. mai sammen med baetisene i elva, nei  :)

Hadde vært hyggelig om fisken deltok i feiringa også, men den meldte seg ihvertfall helt ut i dag.

Sjelden jeg har hørt så mange si "Rart det ikke vaker !" på en og samme dag  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært ute i østmarka idag. årets første marginata sverming. det var moro 8)

de var omtrent overalt. ikke så mange på vannet riktignok, de fleste fløy rundt eller hang i sivstråene langs myra.

trodde jeg skulle oppleve kanonfiske idag, men det var særdeles vanskelig. klarte bare og lure et par pinner på margis klekker.

mista dog 4-5 stk som var finere i strs. tipper grovt fra 4-5 hg, som er fin strs for og være østmarka ;D

kjempedeilig og feire 17 mai i marka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter obligatorisk 17.maitog titting, og middag med familie tok jeg turen inn i marka. Der tok jeg en ørret på hele 10cm på nymfe i liten elv..   :)

Den var kanskje liten, men du verden for noen nydelige små røde prikker den hadde.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Feira 17 mai ute i naturen sammen med flere forumskompiser. Kjempehyggelig var det :D..... hadde bare ørreten hatt vett til å vake så hadde dagen blit helt perfekt.

5 timer stirring på elva uten et eneste vak kan slite på synsnerven :D Allikevel mye bedre enn å gå rundt å veive med et flagg i hånda :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...