Gå til innhold

Laksefjordvidda Juli 2010


Daniel-N

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Da er det viktig å ha en kano eller en båt der oppe til å komme seg over store måsevann og innover til vannene som enda huser ørret og røye med litt størrelse ;-)

Well.

Det er vel strengt tatt bare å labbe hvor som helst - en time eller to - og så har man fiske av temmelig høy klasse. Vanskelig å gå feil. Se på kartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Veien er nok ikke åpnet når vi kommer opp der, desverre.. En mulighet er jo å sykle innover veien, finne et vann eller en elv vi vil gå til, parkere syklene og gå.. Begrenser litt hvor langt inn vi kommer, men det er kanskje verdt det? Får vi kjøpt adamsfjordkartet på bensinstasjoner der oppe, eller er det mulig å få tak i andre plasser også, som f.eks internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Veien er nok ikke åpnet når vi kommer opp der, desverre.. En mulighet er jo å sykle innover veien, finne et vann eller en elv vi vil gå til, parkere syklene og gå.. Begrenser litt hvor langt inn vi kommer, men det er kanskje verdt det? Får vi kjøpt adamsfjordkartet på bensinstasjoner der oppe, eller er det mulig å få tak i andre plasser også, som f.eks internett?

Ikke noe problem og sykle helt inn der , strøken vei, så det er kun snakk om noen liter svette. Og jeg vil si det er helt klart verdt det, da får du plutselig masse terreng for deg sjøl i den beste tiden !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ahh, høres herlig ut! Da er det bare å stroppe fast syklene og kjøre da! Gleder meg!

Noen andre som skal dit i juli?

Nå ble jeg nesten litt misunnelig: Tenk,sykle innover Laksefjordvidda !!!!!!! :D

Har gjort det på Hardangervidda,men Laksefjordvidda må jo være en drøm i forhold. :)

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, høres herlig ut! Da er det bare å stroppe fast syklene og kjøre da! Gleder meg!

Noen andre som skal dit i juli?

Nå ble jeg nesten litt misunnelig: Tenk,sykle innover Laksefjordvidda !!!!!!! :D

Har gjort det på Hardangervidda,men Laksefjordvidda må jo være en drøm i forhold. :)

Willy

Med litt utforbakke og medvind kan man sikkert sykle ifra myggen også  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...