Gå til innhold

Fisketurer til utlandet


steve_nor

Anbefalte innlegg

Gjest nicolaj brekke

Hei,

Til dere som har vært i utlandet å fisket....finnes det firmaer som arrangerer dette?...eller må man gjøre alt selv?

Hvor vil du fiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nicolaj:

Har flere våte drømmer...island, skottland, bornholm....så hører jeg at det skal være ekstremt bra flere steder i øst-europa!

Men ofte blir jo sånn drømmer,,nettopp det...en drøm, derfor skal jeg undersøke dette, for dette kommer ikke til å forbli en drøm...dette skal gjøres!!!

Noen som ha erfaringer fra øst-europa?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nicolaj:

Har flere våte drømmer...island, skottland, bornholm....så hører jeg at det skal være ekstremt bra flere steder i øst-europa!

Men ofte blir jo sånn drømmer,,nettopp det...en drøm, derfor skal jeg undersøke dette, for dette kommer ikke til å forbli en drøm...dette skal gjøres!!!

Noen som ha erfaringer fra øst-europa?..

Tror du gjør lurt i være litt mer spesifik. :) Fortell hva du ønsker å fiske i østeuropa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

områdene i x-jugoslavia er greie............og sabla godt fiske fra midten av april bosnia er det billigste å oppholde seg i.......tor at Igor her på forumet kan svare deg bedre enn en som ikke har vært der nede siden 80 tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestem deg for å dra en plass først og så bruker du tid på internet til å lete etter mest mulig informasjon på forhånd. Da finner du som regel ut nok til å kunne dra på egenhånd noe som oftest er billigst og kan bli like bra om man har gjort hjemmeleksa. Kola er vel et av de få stedene hvor det er vanskelig å lykkes på egenhånd da man er avhengig av helikoptertransport for å nå de gode stedene samt at mye er lisensiert til de som driver der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

sikkert jævlig hyggelige folk, men hvorfor bruke svenske guider.....og hvorfor Slovenia, 4 x så dyrt som i Bosnia i utgangspunktet og ikke bedre fiske heller. Kjenner noen som egentlig var i Slovenia på fisketur, men endte raskt opp i Bosnia.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han spurte etter noen som arrangerte turer. Vet ikke hvor mye det hjelper ham at du kjenner noen som var paa tur der...  :rolleyes:

Jeg kjenner flere som har vaert paa tur med disse gutta og var superfornoeyd.

Og husk - ikke alle har like daarlig raad som deg  ;D.

Vi har en tendens til hele tiden aa anbefale de billigste tingene. Personlig kommer kvaliteten i foerste rekke og prisen i andre. Tror ikke jeg er alene om det.

Steve Nor DVDen Nervous Waters handler om en gjeng amerikanere som bomset rundt i Slovenia en periode. Verdt en titt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...