Gå til innhold

Snart tid for Rena-besøk?


Rune D

Anbefalte innlegg

Helt ut av det blå sa samboer`n at jeg godt kunne ta meg en Renatur til helgen :).

Hun kunne ta med kidsa ned til Stavern for sol og bading,slik at jeg kunne få den etterlengtede turen...

Det er virkelig herlig å ha sånne samboere :-*.

Men da kommer jo spørsmålet om elva er klar for å levere i form av døgniser og vakevillig fisk?

Er det noen som kan komme med en sit.rapport?

Tidligere har jeg spurt Terje Tørr,men han er jo desverre ikke her lenger :-[,noe som er et stooort tap for FFS!!!!!!!!!

Er det forresten noen av dere som skal dit i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mangen av oss her inne som skal til Rena. Terje vet jo mye om Rena han men det finnes mange andre "orakler" her som kan besvare spørsmål om denne spesifike elven. Staffan feks.

Ha forsåvit hørt noe om at det antagelig er 2 uker seinere enn i fjord. Kan ikke verifisere dette enda da jeg ikke er der før fredag. Men da skal det imidlertid ha startet selv med 2 uker etter tids skjema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindknuten

Tilbake fra elva akkurat nå.

Mye vann (ca 1/2m over normalen), sporadisk vaking, noe duns,men ikke mye, også rapporter om mye maur.

Mistet en fin ørret etter ca 20sek, eneste jeg så som var helt stabil bortsett fra noe harr og sik midt i elva.

Blåste opp litt etterhvert, og det tok knekken på det lille som var.

Tror ikke helga blir dum om været ikke går bananas igjen

Edit: Målte ca 9gr i vannet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg kommer bort på søndags morgen. Da blir alt bra. Bra vær, gode klekkinger, og en del vakende fisk.

Før den tid er det lite vits å dra. De som fisker før den tid, får bomtur. Men men, er ikke dødsvintig å få fisk heller da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du der lenge Henning? Gikk glipp av det berømte gitarspillet ditt i fjor og håper jeg kan få med meg det i år  :D

God til å synge med er jeg også. I hvert fall når jeg har passert 2 i promille!  God i alt da egentlig når jeg tenker meg om....  :P;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Stian : i en uke:) får se om gitaren blir med i år også. Visst ikke, spiller sigve på slurva...... Det gjør han hele tiden.

Rune: bare prøv...... Ring meg når du har møtt veggen og ikke orker mer, så skal jeg vise deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller ned timene til avreise nå, bare få unna to dager på jobb. Sykt det skal bli deilig å komme til Rena igjen. Tror neste uke blir helt kanon også, værmeldinga virker også særdeles lovende og aurivillien er nok i gang midt i neste uke en gang tipper jeg (høyst ukvalifisert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian : i en uke:) får se om gitaren blir med i år også. Visst ikke, spiller sigve på slurva...... Det gjør han hele tiden.

Jeg har et nytt program i år, nemlig "beatbox". Slurve spilling er sååååååå forrige uke. Men Henning kan ikke du spille disse pubsangene dine mellom 13 og 15 på dagen??

Teller ned timene til avreise nå, bare få unna to dager på jobb. Sykt det skal bli deilig å komme til Rena igjen. Tror neste uke blir helt kanon også, værmeldinga virker også særdeles lovende og aurivillien er nok i gang midt i neste uke en gang tipper jeg (høyst ukvalifisert)

Jeg tipper vi er godt i gang på søndag/mandag jeg. Kjenner det på meg at dette skal bli bra. Skal gå 100% inn for å få masse harr på gullhodenymfer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører oppover til Kvarven i ettermiddag og blir der frem til søndag.  Det kan vel se ut som timinga ikke er den beste i år heller.... ???...men, men....blir vel hyggelig allikevel. :)  Neste år legges turen en uke senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian : i en uke:) får se om gitaren blir med i år også. Visst ikke, spiller sigve på slurva...... Det gjør han hele tiden.

Rune: bare prøv...... Ring meg når du har møtt veggen og ikke orker mer, så skal jeg vise deg ;)

Hehe,du skal ikke se bort fra at det kan skje...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...