Gå til innhold

To fortapte menn - Fri flyt


Gjest Tbe79

Anbefalte innlegg

  • Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nå har jeg fått sett filmen. Fy søren sier jeg! Dette var bra! Veldig lenge siden jeg har sett en fiskefilm som har trigget meg så kraftig.

Og for noen take :o Dette var veldig bra synes jeg. Og så ble en jo sittende å flire litt og da ;)

Gratulerer med et veldig bra produkt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Kjempetrivelig film, og noen sykt herlige vak som fikk håra til å reise seg :D

Hadde desverre ikke med meg pæng da gutta solgte filmen, men jeg skal garantert kjøpe denne så raskt som mulig så jeg kan få

sett den igjen et par tre hundre ganger før sommeren ;D

Gratulerer til Øystein og Aslak, og takk for at dere gidder å bruke tid på dette så vi andre kan nyte en smak av sommeren en sen februar dag :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld var det først casting. Fikk prøve Supersmurfens nye Fluvius M. Jeg må innrømme at jeg har ristet i den tidligere og hadde forventninger. Den skuffet ikke. Nydelig stang å kaste med. ;D

Deretter bar det opp i kjelleren til Grønberg og Kristiansandspremiære på Fri Flyt. Veldig bra. Fryktelig mye stor fisk da ;) Bet meg merke i en sekvens. Mot slutten står Øystein og kaster skrått oppstrøms på en ørret som stiger opp og tar tørt flere ganger. At dere også tar med første kastet til Øystein hvor flua nesten lander i planeten på fisken, synes jeg er raust. ;D Hadde nesten trodd den sekvensen med det ville vært blåst. Men neida. Fantastisk! :o Tusen takk til Øystein og Aslak.

Vi avsluttet det hele med å binde litt ymse fluer. Hyggelig å slå av en fiskeprat med nye fluefiskere i miljøet. (Knotebandt 2 rodani mellom all snakkinga).  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld var det først casting. Fikk prøve Supersmurfens nye Fluvius M. Jeg må innrømme at jeg har ristet i den tidligere og hadde forventninger. Den skuffet ikke. Nydelig stang å kaste med. ;D

Deretter bar det opp i kjelleren til Grønberg og Kristiansandspremiære på Fri Flyt. Veldig bra. Fryktelig mye stor fisk da ;) Bet meg merke i en sekvens. Mot slutten står Øystein og kaster skrått oppstrøms på en ørret som stiger opp og tar tørt flere ganger. At dere også tar med første kastet til Øystein hvor flua nesten lander i planeten på fisken, synes jeg er raust. ;D Hadde nesten trodd den sekvensen med det ville vært blåst. Men neida. Fantastisk! :o Tusen takk til Øystein og Aslak.

Vi avsluttet det hele med å binde litt ymse fluer. Hyggelig å slå av en fiskeprat med nye fluefiskere i miljøet. (Knotebandt 2 rodani mellom all snakkinga).  :)

Kort sagt en hyggelig kveld :) Takk til Grønnberg sport som alltid stiller lokaler til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dyktig du KAFFELARS. Må nok bruke deg mere på COVERSKRIFT. Det her kan du! Takker for hjelpen  ;D Neste gang skriver du riktig!

Å nei, du . . . Har sjekket utkastet jeg sendte deg, og der finnes det ikke en eneste skriveleif (selvfølgelig)  :D

Men det var ikke "tilslagsproblemer", som jeg nevnte over her, men snarere tilslagsforbannelse (faktisk et litt vanskelig ord)  ;D

Sliter med det hver eneste sesong jeg, så det skulle bare mangle om jeg ikke klarte å skrive det riktig  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveleifene bryr jeg meg fint lite om... filmen synes jeg er megetmeget bra.

Vak og take-sekvenser som er bedre enn alt annet Norsk jeg har sett! At det er med fine naturbilder, og litt dyr er bare bra.

At tilslagshælvete er med på filmen liker jeg også.. det gjør det litt mer "folkelig"!

Takk for en meget severdig film, gutter! Den har rulla et par-tre ganger i løpet av den siste uka, og det er endel sekvenser der som gir meg frysninger enda ;D Grattis med pers, forresten ;D

Håper det kommer mer fiskefilm fra dere etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveleifene bryr jeg meg fint lite om... filmen synes jeg er megetmeget bra.

Vak og take-sekvenser som er bedre enn alt annet Norsk jeg har sett! At det er med fine naturbilder, og litt dyr er bare bra.

At tilslagshælvete er med på filmen liker jeg også.. det gjør det litt mer "folkelig"!

Takk for en meget severdig film, gutter! Den har rulla et par-tre ganger i løpet av den siste uka, og det er endel sekvenser der som gir meg frysninger enda ;D Grattis med pers, forresten ;D

Håper det kommer mer fiskefilm fra dere etterhvert!

Hyggelig tilbake melding Tor Arne :) Takk så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveleifene bryr jeg meg fint lite om... filmen synes jeg er megetmeget bra.

Vak og take-sekvenser som er bedre enn alt annet Norsk jeg har sett! At det er med fine naturbilder, og litt dyr er bare bra.

At tilslagshælvete er med på filmen liker jeg også.. det gjør det litt mer "folkelig"!

Takk for en meget severdig film, gutter! Den har rulla et par-tre ganger i løpet av den siste uka, og det er endel sekvenser der som gir meg frysninger enda ;D Grattis med pers, forresten ;D

Håper det kommer mer fiskefilm fra dere etterhvert!

Hyggelig tilbake melding Tor Arne :) Takk så mye!

Å har je gjort for`no gæli....?! ;D Hehe.. genial kommentar ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveleifene bryr jeg meg fint lite om... filmen synes jeg er megetmeget bra.

Vak og take-sekvenser som er bedre enn alt annet Norsk jeg har sett! At det er med fine naturbilder, og litt dyr er bare bra.

At tilslagshælvete er med på filmen liker jeg også.. det gjør det litt mer "folkelig"!

Takk for en meget severdig film, gutter! Den har rulla et par-tre ganger i løpet av den siste uka, og det er endel sekvenser der som gir meg frysninger enda ;D Grattis med pers, forresten ;D

Håper det kommer mer fiskefilm fra dere etterhvert!

Hyggelig tilbake melding Tor Arne :) Takk så mye!

Å har je gjort for`no gæli....?! ;D Hehe.. genial kommentar ;D

;D  ;D  ;D Samme tanken har slått meg på noen turer, ja  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveleifene bryr jeg meg fint lite om... filmen synes jeg er megetmeget bra.

Vak og take-sekvenser som er bedre enn alt annet Norsk jeg har sett! At det er med fine naturbilder, og litt dyr er bare bra.

At tilslagshælvete er med på filmen liker jeg også.. det gjør det litt mer "folkelig"!

Takk for en meget severdig film, gutter! Den har rulla et par-tre ganger i løpet av den siste uka, og det er endel sekvenser der som gir meg frysninger enda ;D Grattis med pers, forresten ;D

Håper det kommer mer fiskefilm fra dere etterhvert!

Hyggelig tilbake melding Tor Arne :) Takk så mye!

Å har je gjort for`no gæli....?! ;D Hehe.. genial kommentar ;D

Shitt happens ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...