Gå til innhold

Sigve sin store stygge byggetråd


Sigve

Anbefalte innlegg

  • Svar 506
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Nå er det like før Sigve går i gang med årets spesialbestilling, en Garrison 209E  :) . Jeg gleder meg til oppstart, og det sitrer nesten like mye i kroppen som den gangen da jeg var på vei til en dobbeltdate med to tvillingblondiner på 19 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før Sigve går i gang med årets spesialbestilling, en Garrison 209E  :) . Jeg gleder meg til oppstart, og det sitrer nesten like mye i kroppen som den gangen da jeg var på vei til en dobbeltdate med to tvillingblondiner på 19 år.

Hehe... tvillinger på 19. Ja, du kan drømme du  8)

Men stanga har jeg trua på. Gleder meg til å se hvordan den blir  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før Sigve går i gang med årets spesialbestilling, en Garrison 209E  :) . Jeg gleder meg til oppstart, og det sitrer nesten like mye i kroppen som den gangen da jeg var på vei til en dobbeltdate med to tvillingblondiner på 19 år.

Oh yes. Ser frem til denne stangen. Jeg kommer til å ha et forbehold.... Hvis du ikke skulle like stangen så har jeg opsjon til å kjøpe den tilbake. Ikke at du ikke kommer til å like den :)

Jeg skal holde denne tråden varm med oppdateringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå, min tilbakestående venn, er det ingen vei utenom. Kork i 5 stjernes klassen er og på vei fra Portugal. Mangler ennå guidene. Jeg ringte Snakebrand og etterlyste dem.De sendte nye rett før helgen. Snellefeste i ekte Garrison stil og curly koa innlegg. dette er også i posten et sted. Dette skal bli flott.

Det jag har fått er strippingguide, topp, krokholder, silke og blank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå, min tilbakestående venn, er det ingen vei utenom.

hehe...Du kan få sagt det du Sigve  ;D

Skikkelig OT dette, og heller ikke ett kompliment. Men tenkte på deg i går når jeg så denne. Si hva du vil, men du ligner  ;D ;D Ikke utseendemessig kanskje, men måten å uttrykke seg på  ;D ;D

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/240520/

Spencer ruuuler  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå, min tilbakestående venn, er det ingen vei utenom.

hehe...Du kan få sagt det du Sigve  ;D

Skikkelig OT dette, og heller ikke ett kompliment. Men tenkte på deg i går når jeg så denne. Si hva du vil, men du ligner  ;D ;D Ikke utseendemessig kanskje, men måten å uttrykke seg på  ;D ;D

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/240520/

Spencer ruuuler  8)

;D ;D ;D Hahaha. Ja, det var noe med måten å snakke på som var besynderlig likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare les følgende med stemmen til Spencer og du har Sigve:

Fisker du med femmer du??? Hvorfor det? Du trenger bare firer til ørretfiske. Enhver idiot vet jo det. Du er faen meg så dum du! Jeeessiz. Ta den femmerstanga di du, og putt han langt opp i .... (sensurert) din jævla idiot.

(Når Sigve i tillegg himler med øynene, og småskriker argumentene, ja da er man invitert til en fruktbar diskusjon...  ;D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ jeg hadde vist et kjempeuhell med stangen din JB. Les det med spenser stemme du :)

Ja, jeg er litt spent på hvordan resultatet blir med all denne drittslengingen  :rolleyes:   ???  ;D Kommer vel ikke til å se ut den stanga. Kunne like gjerne bedt guttungen om å surre og lakke.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...