Gå til innhold

Fluekasting i gymsal Østfold??


Atle L

Anbefalte innlegg

Har svigers i Fredrikstad og er interessert om dette skal foregå i helgene. 

Det er vanskelig å lære speykasting innendørs da snøret ikke får "feste" i parketten på samme måte som i vannfilmen. Derfor er det umulig å spenne stanga skikkelig.

Trikset er å smøre inn gulvet med klister ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere loddet stemningen for å leie Østfoldhallen, uten at det ble noe av den gang - men kan jo gjøre et nytt forsøk.

Dekket er kunstgress så det bør vel være bra for all mulig kastetrening?

Det koster litt mer enn å leie en gymsal men er vi mange nok så blir vel totalsummen sikkert ikke så gal. I tillegg har vi jo en hel fotballbane å boltre oss på! :D En gymsal blir fort litt liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluefiske er en DYR hobby!  ;)

Var i kontakt med de i fjor og det er mulig å få til en vesentlig lavere pris enn det som oppgis på siden.

Vi trenger jo ikke garderobefasiliteter og kan leie hallen på litt "ukurante tider", så får vi samlet ca. 10 stk som er villige til å avse ca.150kr for et par timer så vil jeg tro det er gode muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meget interessert i å bli med på dette. Har også en kamerat som er interessert i å få trent før neste sesong.

Har ikke hørt om noe klubb i østfold, er vel sikkert noen private. Men om man får satt i gang et kaste prosjekt som dette, så møtes jo nye mennesker og da er det jo ikke noe problem å sette i gang noe mer om det er stemning for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt mail til Halden idrettsråd om saken, så for vi se? Skrev at Norge har folk i verdenstoppen i casting.

Gir tilbakemelding når jeg får svar.

Dersom noen som bor i Fredikstad,Sarpsborg,og Moss også kan ta kontakt med idrettsrådet hadde det vært topp. Det er dem som har ansvaret for halltider i de forskjellige komunene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har tenkt til å høre om det er noe muligheter for å leie en gymsal i Moss og området rundt der, kommer tilbake med det jeg finner ut av. Hadde vært topp å få kastet litt i vinter.

Ellers er jeg interessert i å lære å binde fluer, har veldig lite erfaring, bare bundet noen få hittil. Noen som er interessert i å lære bort eller binde litt sammen, så kunne kanskje det være aktuelt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt mail til Halden idrettsråd om saken, så for vi se? Skrev at Norge har folk i verdenstoppen i casting.

Gir tilbakemelding når jeg får svar.

Dersom noen som bor i Fredikstad,Sarpsborg,og Moss også kan ta kontakt med idrettsrådet hadde det vært topp. Det er dem som har ansvaret for halltider i de forskjellige komunene.

Ikke fått noe tilbakemelding fra Idrettsrådet ennå :P Tar å ringer imorra. Så får vi se hva de sier.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har fått svar fra idrettsrådet. Det må være en forening eller ett idrettslag som først må søke innen 1.April. Da er mulighetene tilstede for å få halltider fast. Ellers så kan det være muligheter å leie hall av div, Vaktmestere på helger. prisen lå på ca 180 pr. time her i Halden. Så dersom noen er intressert så kan vi vel prøve å få til noe over nyttår? Send pm så blir vi enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...