Gå til innhold

Fluefiskesiden flyttes...


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Ser da ikke så værst ut   8)

Gud bedre så mye tid du har lagt ned oppigjennom årene! Er ikke akkurat gjort på 5 minutter  :P Skal love å ikke fylle forumet med så mye vrøvel i årene som kommer og skal lese hver artikkel på forsiden med andakt  ;D

Vrøvlet er limet som holder trådene sammen. ;D

Men,all respekt til Rune,så hvis han vil ha vrøvlet bort,så får vi dempe oss. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget mitt var selvfølgelig også bare pisspreik som 97,4% av alt annet jeg bidrar med her inne for å gjøre alt annet interessant  ;D

Men fra spøk til revolver så skulle jeg bare si takk for god jobb Rune! Fruen er ikke like takknemlig, men den støyten får jeg ta  :D

;D

Skulle jeg savne noe i den sammenheng er det et"smiley" med tommel opp;for gode innlegg.

Da trenger vi ikke likerknapp ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det jobbes med det ja. Det ryddes en god del i gamle ting som henger igjen fra tidligere versjoner av FFS. Tør ikke si noe om når flyttingen skjer. Der har vel Rune mer oversikt en meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e det noen flere som har problemer å logge inn. avogtil har æ problemer m å logge inn, det kan jo hende det e maskinen d, sitter med en jobbpc...

men beskjeden æ får når æ ikke kommer mæ inn e som følge.....

connections problems... sorry. SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e det noen flere som har problemer å logge inn. avogtil har æ problemer m å logge inn, det kan jo hende det e maskinen d, sitter med en jobbpc...

men beskjeden æ får når æ ikke kommer mæ inn e som følge.....

connections problems... sorry. SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later......

Dette er det generelle problemet vi har og som er årsaken til at vi flytter til ny server. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak! Et av de store problemene som sikkert har skapt problemer på nuværende server er vel nettopp bilder. Det blir veldig mange megabytes som skal genereres fra serveren når mange surfer på de sidene som har masse bilder. Et forslag må vel kunne være at folk legger ut flere bilder via andre tjenester som f.eks flickr.com. Dette er en gratis tjeneste, det tar 1,7 minutter å registrere seg og lage en konto på. Da vil mye av belastningen på ffs sine servere bli borte. I tillegg kan man også vise bilder med høyere oppløsning. Slik:

5335902318_9aca8c0126_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann,

Nå er muligheten for å laste opp bilder sperret. Nettopp fordi vi nå har fått lastet ned alle 70000 vedlegg som dere har lastet opp.

Det betyr at overgang til ny side med spennende funksjonalitet og ikke minst server nærmer seg med stormskritt.

2m har allerede laget en annen tråd på dette, men jeg følte for å oppdatere litt her også..

Apropos ny funksjonalitet... Fluedatabasen tror jeg dere vil like  ;D "Like", tags, søking, sortering, opplasting, SFS, favoritter, etc...

Åpner seg noen nye muligheter her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Benytter også muligheten til å takke alle som står bak denne siden! Det står mye arbeid bak å holde dette gående, og jeg setter min fulle respekt til dere som gjør det! Håper jeg en gang møter noen av dere ved elva, dere virker som en knallgjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Benytter også muligheten til å takke alle som står bak denne siden! Det står mye arbeid bak å holde dette gående, og jeg setter min fulle respekt til dere som gjør det! Håper jeg en gang møter noen av dere ved elva, dere virker som en knallgjeng!

Det er det ! ;)

      ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Nå er muligheten for å laste opp bilder sperret. Nettopp fordi vi nå har fått lastet ned alle 70000 vedlegg som dere har lastet opp.

Det betyr at overgang til ny side med spennende funksjonalitet og ikke minst server nærmer seg med stormskritt.

2m har allerede laget en annen tråd på dette, men jeg følte for å oppdatere litt her også..

Apropos ny funksjonalitet... Fluedatabasen tror jeg dere vil like   ;D "Like", tags, søking, sortering, opplasting, SFS, favoritter, etc...

Åpner seg noen nye muligheter her nå.

applaus party

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette her! Liker toppmenyen med enklere tilgang til forsidestoffet og fluedatabasen. Hva som er 1. april-spøken har jeg ikke funnet ut av, men det kan muligens være harr-bildet i headeren?  ;)

Fint, takk. Headeren bytter av seg selv når en side lastes, kan legge inn mye rart der. Ja! Til og med harr....
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...