Gå til innhold

Rena 2011


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 493
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tlf.: 917 34 462   paul og laila eller omvendt  ca 2 km. ovenfor Deset....midt i smørøye...bestill!

Det mobilnummeret du la ut her er til en kar i finnmark og han dreiv ikke med hytter, men ørret var det der.. ;D

Fant privnummeret da, så takk for tipset Staffan, rom for helga er bestilt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tlf.: 917 34 462   paul og laila eller omvendt  ca 2 km. ovenfor Deset....midt i smørøye...bestill!

Det mobilnummeret du la ut her er til en kar i finnmark og han dreiv ikke med hytter, men ørret var det der.. ;D

Fant privnummeret da, så takk for tipset Staffan, rom for helga er bestilt! :)

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Tlf.: 917 34 462   paul og laila eller omvendt  ca 2 km. ovenfor Deset....midt i smørøye...bestill!

Det mobilnummeret du la ut her er til en kar i finnmark og han dreiv ikke med hytter, men ørret var det der.. ;D

Fant privnummeret da, så takk for tipset Staffan, rom for helga er bestilt! :)

faen, klarte jeg å se så feil i natt......faen da har jeg vel avslørt fiskeplassen i Finnmark......unnskyld  :rolleyes: ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tlf.: 917 34 462   paul og laila eller omvendt  ca 2 km. ovenfor Deset....midt i smørøye...bestill!

Det mobilnummeret du la ut her er til en kar i finnmark og han dreiv ikke med hytter, men ørret var det der.. ;D

Fant privnummeret da, så takk for tipset Staffan, rom for helga er bestilt! :)

faen, klarte jeg å se så feil i natt......faen da har jeg vel avslørt fiskeplassen i Finnmark......unnskyld  :rolleyes: ::)

Helt iorden det Staffan,har notert nummeret. ;);D

Skal oppover neste år,og innen du er bra nok til å dra dit,har nok bestanden tatt seg opp igjen. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får tru det blir likar i mårra...

Har problemer med å finne på hvor en kan fiske i disse flomtider altså. Det er jo disse stillevannsgreiene folk snakker om da...

noen elver trenger jo litt påfyll av regnvann...så må jo være muligheter i elver som kansje renner i eller ut av stillevann , som trigger fisken til og stikke oppi/nedi  :)

men hater disse regnskurene der det bøtter ned ett døgn eller 2...begynte og bli nice vannstand her også, men gikk kjapt opp igjen etter 1døgns regnvær, men er på tur ned igjen nu  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Karsten kom helt fra Australia via London for å besøke Renaelva og Kvarven.

Desverre var elva stor mer eller mindre hele perioden han var der selv om sola skinte stort sett hver

dag og vi nesten smelta.

Karsten er ikke vant med store elver så Rena opplevdes veldig stor (bred) da han er vant med små og smale elver i Australia og på New Zealand.

Allikevel koste han seg glugg i hjel og lærte mye om vannskast og annet som han ikke var vant med de 10 dagene han tilbrakte i elva.

Nå har jeg stående invitasjon til både Australia og New Zealand med guiding, men førstnevnte sted tror

jeg at jeg styrer unna når jeg hørte Karsten fortelle om alle de gifte slangene som fantes rundt Australias elver :D :D ....... jeg klarer bare ikke å fiske mens dødsgiftige slanger svømmer rundt meg ;D....... men New Zealand er en drøm jeg skal realisere med min gode venn fra "down under" :D

Her er min gode venn Karsten i full gang med kastetrening :D

Terje

6053534195_9b726ed00f_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...