Gå til innhold

Bjørnens møkk - hvordan ser den ut????


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Jeg var en tur på Kvarven i dag og klippa gresset.

Jeg stakk nedom Rødsbakken for å få litt stemning fra elva.

På vei igjennom et lite skogholt ser jeg en svær ruke med møkk på stien som jeg aldri har sett maken til før. Den lå midt i stien inne i et lite skogholt ikke langt fra en hytte og et lite hus. Jeg har sett en del dyre møkk men denne har jeg ikke sett før. Det var rellativt kraftige saker for å si det sånn, og garantert ikke fra mennesker :D

Min første tanke var Bjørne møkk, men siden jeg ikke har noen erfaring med hvordan Bjørne møkk ser ut så aner om det er det.

Er det noen som aner hvordan Bjørne møkk ser ut?

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Etter å ha sett på litt bilder er jeg nokså sikker på at det faktisk var Bjørne møkk jeg så der nede.

Holy shit :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel blitt observert bjørn i deler av Østerdalen tidligere, så det er ikke noe mirakel. Allikevel er det jo litt skremmende at det tusler rundt bjørn i så nære områder..

Dette er da ikke noe nytt i det hele tatt. På Rødsbakken, og i området rundt er det Bjørn hvert år.

Det var Bjørnehi på østsida av hovedveien rett ovenfor Kvarven.

Bjørn har blitt observert like ved koia vår i flere år, blant annet tuslende rett bak utedassen :)

Det eneste jeg synes er synd, er at jeg ikke har sett den enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres helt utrolig digg ut Terje. Vi fant vel plenty med bjørnespor i fjord og så dette blir vel bare en bekreftelse på bjørnen er der. Gleder meg mye til Rena og kvelder ved Kvarven. Blir det sjangs til å se bjørn i tillegg blir alt bare 110%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare jeg som ble litt uggen i magan på tidlig rekognisering på Kvarven. Og uten dopapir ble det ikke morsomt :-\

;D  ;D  ;D Så var det mysteriet løst  ;D

Neida, bjørnen stikker nok over alle hauger når den kjenner den stramme lukta av DryDip langs hele elva om 2-3 uker  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Trodde den gjengse hedmarking visste hvordan bjønnmøkk så ut. Men dere mjøsfolk har vel liksom blitt så urbane etter OL i 94  ;D

Hadde spørsmålet kommet fra JB hadde jeg ikke stusset over det, men fra en Hamargutt!!?? ;)

Ett vanskeligere spørsmål for oss som har vært ute en vinterdag. Hva er det hvite i hønsemøkka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hvite i hønsemøkka?

Hvis det er høns fra dine trakter så er det antakelig herremelk  ;D

Uncle Tucker chicken fuc..r

hehe  ;D

Neida, det hvite i hønsemøkka? Ja, det er møkk det au  ;D

Hvis møkka ikke er fra Stians trakter, så er det vel vanligvis urinsyre, trur eg.

edit:fra salt til syre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...