Gå til innhold

For en side dette er...


Ruffen

Anbefalte innlegg

Dere for mene hva dere vil men for en trivelig side dette er!

Har blitt kjent med utrolig mange kærnekarer som jeg  aldri hadde møtt ellers.

Som Robban-ørreten-Rune Stokkemauren-Lars-Sigve-Gisle-Nofish-Erik Eikre+++++++++

Noen er blitt veldig gode kompiser og.

Tipper jeg kommer til å bli kjent med enda flere trivelige mennesker fremover og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest 29 ganger, men ingen svar så langt.  Ser ut til at gleden var på din side Ruffen.  ;D

Neida, gleden er så avgjort ikke bare på Ruffens side . . .

Han er selve ideen kjerne-kar, og det er flere av dem her  :)

Når jeg tenker meg om så er faktisk de fleste av fiskekompisene mine i dag raringer jeg har blitt kjent med på denne siden, så det er da ikke bare rasshøl som vanker her  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest 29 ganger, men ingen svar så langt.  Ser ut til at gleden var på din side Ruffen.  ;D

Neida, gleden er så avgjort ikke bare på Ruffens side . . .

Han er selve ideen kjerne-kar, og det er flere av dem her  :)

Når jeg tenker meg om så er faktisk de fleste av fiskekompisene mine i dag raringer jeg har blitt kjent med på denne siden, så det er da ikke bare rasshøl som vanker her  ;D

Åjoda... de fleste er Rasshøl på hver sin måte ;D Like barn leker best har jeg hørt ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest 29 ganger, men ingen svar så langt.  Ser ut til at gleden var på din side Ruffen.  ;D

Neida, gleden er så avgjort ikke bare på Ruffens side . . .

Han er selve ideen kjerne-kar, og det er flere av dem her  :)

Når jeg tenker meg om så er faktisk de fleste av fiskekompisene mine i dag raringer jeg har blitt kjent med på denne siden, så det er da ikke bare rasshøl som vanker her  ;D

Åjoda... de fleste er Rasshøl på hver sin måte ;D Like barn leker best har jeg hørt ;D ;D

Og dem som ikke er, har et iallefall. ;D

Enig med Ruffen, det er knall og møte og bli kjent med folk som du kun bare har kjent via nick.

Gleder med skikkelig Tor Arne, til kongeturen vi skal på senere i sommer. Skal vi artig å bli bedere kjent med deg.

Sjøl om jeg er litt skeptisk da, etter og ha sett disse videoinslagene til deg, Lars & Co ;D

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest 29 ganger, men ingen svar så langt.  Ser ut til at gleden var på din side Ruffen.  ;D

Neida, gleden er så avgjort ikke bare på Ruffens side . . .

Han er selve ideen kjerne-kar, og det er flere av dem her  :)

Når jeg tenker meg om så er faktisk de fleste av fiskekompisene mine i dag raringer jeg har blitt kjent med på denne siden, så det er da ikke bare rasshøl som vanker her  ;D

Åjoda... de fleste er Rasshøl på hver sin måte ;D Like barn leker best har jeg hørt ;D ;D

Og dem som ikke er, har et iallefall. ;D

Enig med Ruffen, det er knall og møte og bli kjent med folk som du kun bare har kjent via nick.

Gleder med skikkelig Tor Arne, til kongeturen vi skal på senere i sommer. Skal vi artig å bli bedere kjent med deg.

Sjøl om jeg er litt skeptisk da, etter og ha sett disse videoinslagene til deg, Lars & Co ;D

Ola

Det er sant.. Har møtt noen av folka her inne, og det er trivelige karer ;D

Ja, den turen gleder jeg meg virkelig til. Vi skal nok få til en videosnutt derfra også ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Veldig kul side ! Har lært masse her inne.

Har lest et sted at forum kan være like avhengighetsskapende som "spill" (som i spillegalskap)

I så fall er FFS en herlig galskap !  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare bukke og takke, eller takke og bukke til en kar som for noen år siden fikk ideen om å starte denne siden.... Virkelig inspirerende. Mye å lære av alle hyggelige "rasshøl", og har man et spørsmål får man alltid svar, selv om man noen ganger sitter med enda fler spørsmål når "proffene" begynner å diskutere seg imellom.....

Men igjen TAKK!!!!!!!!!! Takk til forumledelsen og takk til alle IVRIGE nerder som gjør sidene til det de er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...