Gå til innhold

Høsttreff på Koppang 2011 - 30 sept. 02. okt. 2011


Roger Enger Lie

Anbefalte innlegg

  • Svar 295
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest fredrik hoffmann

Fredrik kan ikke du skåle en fra meg aaa? :D

skål 

Rob !

nå kaster vi 30 meter med  treerstang og drikker cognac, alt akkompagnert av Led Zeppelin !

Høres fryktelig koselig ut,synd vi ikke er der .... :'(

Dere er savnet ! fisket er laangt bedre enn i fjor. Det er 23 grader i skyggen.

Men viktigst av alt Glemmes, vi drikker ØL !

Kom tilbake neste

år !

eller i morgen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Det var ikke noe fylleslag i år Staffan. Riktignok ble de fleste på en rimelig bra snurr, men først og fremst var det gapskratt.

Fisket var forøvrig fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Om det er noen på treffet som har en slitt snelle for mye av typen Lamson Velocity 2 med Hends Camo leader, gul/grønn line og gul backing, vennligst send meg en pm. Den er sporløst forsvunnet, finner den ikke noe steder :(

Ellers takk til alle som var med, en knall helg bortsett fra den evige denginga etter harren ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! En kanonhelg på alle måter!.... Mange artige diskusjoner om snøreklasser, WF, stangaksjoner og ikke minst diverse klassifiseringsskalaer..he he!

Jeg fikk også prøve den nyeste canestanga til Terje. "The Purist" infridde ut av en annen verden og Vidar Steimler er og blir en tusenkunstner av rang..

Synes synd på de som ikke tok turen, for dette var virkelig kanonmoro! :D.. og vi satser på ny treff neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Om det er noen på treffet som har en slitt snelle for mye av typen Lamson Velocity 2 med Hends Camo leader, gul/grønn line og gul backing, vennligst send meg en pm. Den er sporløst forsvunnet, finner den ikke noe steder :(

Ellers takk til alle som var med, en knall helg bortsett fra den evige denginga etter harren ;D ;D

Veldig kjedelig med den snella di Raymond.

Be Trya Camping om å følge med også.

Ellers takk for et kjempehyggelig treff, tror vi kommer til å rakke ned på stengene til hverandre en stund framover  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Om det er noen på treffet som har en slitt snelle for mye av typen Lamson Velocity 2 med Hends Camo leader, gul/grønn line og gul backing, vennligst send meg en pm. Den er sporløst forsvunnet, finner den ikke noe steder :(

Ellers takk til alle som var med, en knall helg bortsett fra den evige denginga etter harren ;D ;D

Var ute i bilen for å sjekke om snella di lå der, men desverre så var den ikke å se.

Håper den dukker opp.

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Merkelige greier, har sett igjennom utstyret flere ganger pluss lett her hjemme, ingenting ???

Takk for hjelpen ihvertfall gutter, regner med at den dukker opp snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg oppdaget et merkelig fenomen når jeg var innom å besøkte gutta på Koppang.

Gutta fisker mer eller mindre kloss inntil hverandre :D

Legg merke til hvordan gutta på første bilde står å fisker mot hverandre. Et merkelig skue :D

Fikk nesten klaus følelse der jeg sto å beskuet denne merkelige tilnærmingen til fiske :D ........ ser dere nøye på bildet så ser dere også noen fluefiskere på andre sida som bedriver samme kompis fiske ;D ;D

Hadde klikka hvis noen hadde stillt seg opp så nære meg for å fiske i Rena........ ja jeg tror jaggu jeg hadde havna på intensiven på Elverum med akutt angstanfall og klaustrofobi :D

6208215602_b5f32eedaf_b.jpg

6208214798_3a159c3270_b.jpg

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Så det at man kan ha det litt sosialt og gøy sammen er altså nok til å få deg på intensiven? Sart sjel du.  ;)

Sosial fisk = sosialt fiske. Akkurat som skal være på en høsttreff før den lange vinteren setter inn. Du klagde jo på den lange vinteren selv og lurte på hva du skulle finne på for å få tiden til å gå. Vel, slik får vi som ikke har slike selvpålagte begrensninger tiden til å gå litt raskere. Uansett hva du måtte mene så må det da være bedre enn å sitte på en benk med kamera og uffe seg over at andre har det gøy. I alle fall så lenge du både har vadebukse, fluer, stenger og alt annet sjøl. Det er i alle fall ikke ofte jeg har hatt det like moro som jeg hadde det i helga. Så for å returnere dine kommentarer så ble det bemerket hvor ille vi sjøl hadde hatt det om vi hadde mått se på at andre hadde det så sinnsykt moro bare fordi vi hadde noen merkelige prinsipper som stoppet oss fra å delta. Det ble også mumlet om at vi aldri i verden hadde turt å skrive om det når man selv klager over at man ikke får fisket. Det er flaut det!

Dessuten var det ingen som tvang noen til å gå sammen. Det var fritt frem å gå for seg selv. Så tydeligvis hadde folk det bra slik. Og vet du hva? Det ble tatt en del fisk selv om det ikke var indianerfiske med utstyr kun beregnet for å sole seg i glansen av når man sitter og venter på noen sjeldne vak. For det merkelige er at disse venterne har en tendens til å klumpe seg sammen og beundre hverandres statussymboler mens de såkalt "venter på at det skal begynne å klekke". Det syns jeg er rart. For det er vel ikke slik at fisken tar seg en langtur og ikke kommer igjen før det klekker? Er de ikke der hele tiden da? Det var i alle fall noen igjen der vi var...

;D

PS. Hva de på andre siden drev på med vet du nok fint lite om. Dit hadde du knapt nok turt å padle med kajakk. I alle fall ikke vade. For slikt lærer man ikke der du fisker.

Renafisker = Vadepyse.

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Så det at man kan ha det litt sosialt og gøy sammen er altså nok til å få deg på intensiven? Sart sjel du.  ;)

Sosial fisk = sosialt fiske. Akkurat som skal være på en høsttreff før den lange vinteren setter inn. Du klagde jo på den lange vinteren selv og lurte på hva du skulle finne på for å få tiden til å gå. Vel, slik får vi som ikke har slike selvpålagte begrensninger tiden til å gå litt raskere. Uansett hva du måtte mene så må det da være bedre enn å sitte på en benk med kamera og uffe seg over at andre har det gøy. I alle fall så lenge du både har vadebukse, fluer, stenger og alt annet sjøl. Det er i alle fall ikke ofte jeg har hatt det like moro som jeg hadde det i helga. Så for å returnere dine kommentarer så ble det bemerket hvor ille vi sjøl hadde hatt det om vi hadde mått se på at andre hadde det så sinnsykt moro bare fordi vi hadde noen merkelige prinsipper som stoppet oss fra å delta. Det ble også mumlet om at vi aldri i verden hadde turt å skrive om det når man selv klager over at man ikke får fisket. Det er flaut det!

Dessuten var det ingen som tvang noen til å gå sammen. Det var fritt frem å gå for seg selv. Så tydeligvis hadde folk det bra slik. Og vet du hva? Det ble tatt en del fisk selv om det ikke var indianerfiske med utstyr kun beregnet for å sole seg i glansen av når man sitter og venter på noen sjeldne vak. For det merkelige er at disse venterne har en tendens til å klumpe seg sammen og beundre hverandres statussymboler mens de såkalt "venter på at det skal begynne å klekke". Det syns jeg er rart. For det er vel ikke slik at fisken tar seg en langtur og ikke kommer igjen før det klekker? Er de ikke der hele tiden da? Det var i alle fall noen igjen der vi var...

;D

PS. Hva de på andre siden drev på med vet du nok fint lite om. Dit hadde du knapt nok turt å padle med kajakk. I alle fall ikke vade. For slikt lærer man ikke der du fisker.

Renafisker = Vadepyse.

;D ;D

Klart dere hadde det moro, det var da ikke vanskelig å se :D

PS. Jeg uffet meg ikke over at andre hadde det gøy, langt der i fra :D ....... prøvde bare å formidle

en litt artig betraktning fra land :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

En ting skal Erik (Kalle og Robert også..) ha, han vet hva han gjør og han har det utrolig morsomt underveis. Snakke meg om fiskemaskin cccheers

At det er sært som fy, for så være ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...