Gå til innhold

Høsttreff på Koppang 2011 - 30 sept. 02. okt. 2011


Roger Enger Lie

Anbefalte innlegg

  • Svar 295
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Da er nok løpet kjørt for min del dessverre. Jentungen legges inn på sykehus da så jeg må være der.

Uff....  Svært få ting som bør prioriteres før dette treffet, men barna faller vel inn under denne kategorien.  Håper det går bra med henne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med Gry på Trya i går. Vi disponerer den store steinhytta/festsalen på lørdagskvelden og Gry åpner også puben for oss, hvis vi lover å handle litt.. ;)

Siden Frode ikke kan komme (du har gyldig grunn, Frode..), kan vi evt. høre med -Lars-.... for han en et råskinn med steikepanna...  - eller vi kan ringe en pizzasjappe :D Foreslår at vi ordner felles middag på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Snakket med Gry på Trya i går. Vi disponerer den store steinhytta/festsalen på lørdagskvelden og Gry åpner også puben for oss, hvis vi lover å handle litt.. ;)

Siden Frode ikke kan komme (du har gyldig grunn, Frode..), kan vi evt. høre med -Lars-.... for han en et råskinn med steikepanna...  - eller vi kan ringe en pizzasjappe :D Foreslår at vi ordner felles middag på lørdag.

Høres bra ut.

Jeg fiser oppover på torsdag, håper elva har roa seg  til da........

Dette blir nok siste krampetrekning for meg i 2011, så greit å få fire-fem dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Frode ikke kan komme (du har gyldig grunn, Frode..), kan vi evt. høre med -Lars-.... for han en et råskinn med steikepanna...  - eller vi kan ringe en pizzasjappe :D Foreslår at vi ordner felles middag på lørdag.

Jeg kan diske opp med harr innbakt i fleinsopp til dere, hvis dere fisker harren og plukker soppen selv  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tvile på om det blir tur på meg, gitt . . . Slik vannføringen er i glomma om dagen frister det ikke mye å fiske der. Får uansett ikke reist før på lørdag heller  :-\

Hva er detta forno a, Lars? .. Dette er ikke noe tidspunkt for feilprioriteringer :).. Jeg skal ha med et stangarsenal du aldri har sett makan til.. og du kan få leke med dem alle :) .. Come ooooon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tvile på om det blir tur på meg, gitt . . . Slik vannføringen er i glomma om dagen frister det ikke mye å fiske der. Får uansett ikke reist før på lørdag heller  :-\

Hva er detta forno a, Lars? .. Dette er ikke noe tidspunkt for feilprioriteringer :).. Jeg skal ha med et stangarsenal du aldri har sett makan til.. og du kan få leke med dem alle :) .. Come ooooon..

Fortsetter dette været utover uka så ligger vel hele Trya Camping under vann neste helg, uansett.

Skal vurdere utover uka, men er det så elendige forhold at det kun blir flatfyll så trenger man ikke reise til koppang for å få til det  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er meldt tørrere vær nå resten av uka, så da får vi håpe at noe av vannet siger unna.  Har du en oppdatert deltagerliste Roger?

Apropos vannstand...kom til å tenke på en god gammel selvopplevd historie.  En del år tilbake tilbragte jeg en natt på hotell sammen med kollegaer og etter en festlig kveld havnet vi på nachtspiel på rommet til min forhenværende sjef...forøvrig innehaver av olympisk gull i vektløfting.  Høy partyfaktor i et overfylt hotellrom medførte etterhvert mye søl av øl og vin..til og med blod fra en mislykket flaskeåpning....ble etterhvert et jævlig søl på gulvet.  Høvdingen satt på senga... god og påseilet og oppdaget etterhvert syndefloden på gulvet.  Han ble sittende en lang stund og studere gulvet, med en bekymret mine.  Plutselig fisket han opp en penn fra kofferten, bøyde seg over og satte et merke på sengebeinet.  "Følg med guttær....når vannstanden dit må vi evakuere!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Som dere kan se er Glomma på retur (Stai og Barkaldfoss) - http://www.glb.no/Vannstander/tabid/1803/Default.aspx

Vi fisket på Koppang nå i helga og det var på ingen måte noe problemer med vannstanden. Harren var rimelig treig, men det bedrer seg nå fremover mot treffen. Værmeldingen for Røros, Tolga og andre nedslagsfelt som kan påvirke vannstanden ser absolutt overkommelig ut. Mitt tips er at det blir knallbra fiske om det ikke skjer noe helt spesielt fra onsdag neste uke.

Og bare for å ha sagt det: Et treff uten vår alles kjære -Lars- vil være for ille. I alle fall når vi allerede vet at selveste "GUD" har forlatt oss. Selvsagt har han vår fulle forståelse for at han ikke kan komme, men -Lars- slipper neimen ikke unna! Om jeg så må dra ham med meg etter lilletærne hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å ha sagt det: Et treff uten vår alles kjære -Lars- vil være for ille. I alle fall når vi allerede vet at selveste "GUD" har forlatt oss. Selvsagt har han vår fulle forståelse for at han ikke kan komme, men -Lars- slipper neimen ikke unna! Om jeg så må dra ham med meg etter lilletærne hans...

He-he . . . Hyggelig det, Erik  :)

Om ikke annet tar jeg turen opp for å vise deg bilder av de utallige 2 og 3 kilos fiskene vi tok på micro-duns på din hjemmebane i helga, da du var ubetenksom nok til å overlate elva til oss  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...