Gå til innhold

Høsttreff på Koppang 2011 - 30 sept. 02. okt. 2011


Roger Enger Lie

Anbefalte innlegg

  • Svar 295
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hoie bare så du vet det det er ikke nå til helga men neste helg  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Helvetes kødd, tok deg bare et nanosekund å sladre.  >:(  Jaja...bomma bare med ei uke.... :P   ;D

Det verste er at jeg har kikket på trådtittelen hver eneste dag uten å legge merke til noe rart med datoen.  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoie bare så du vet det det er ikke nå til helga men neste helg  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Helvetes kødd, tok deg bare et nanosekund å sladre.  >:(  Jaja...bomma bare med ei uke.... :P   ;D

Det verste er at jeg har kikket på trådtittelen hver eneste dag uten å legge merke til noe rart med datoen.  :rolleyes:

Brillene er til for å brukes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoie bare så du vet det det er ikke nå til helga men neste helg  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Helvetes kødd, tok deg bare et nanosekund å sladre.  >:(  Jaja...bomma bare med ei uke.... :P   ;D

Det verste er at jeg har kikket på trådtittelen hver eneste dag uten å legge merke til noe rart med datoen.  :rolleyes:

Brillene er til for å brukes :P

Du sladra faenimeg mens vi fremdeles snakka i telefonen.  fffighting

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Og vannstanden er allerede så å si perfekt!  :D

Det vil si... Vannstanden er oppgitt i meter over havet og i det kverulerende humøret jeg plutselig (?) kom inn i nå må jeg bare spørre: Ved flo eller fjære??

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Og vannstanden er allerede så å si perfekt!  :D

Jeg har vel skjelden gleda meg så my til fisketur.  Et helvetes kjør på jobben etter 22/7  (driver å klargjør nye departementskontorer på Akershus festning.)  Og det er et helvetes kjør....

Når jeg står med Glommavann opp til scrotum, da først skal jeg slappe ordentlig av !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der og testet fisket i helga med fire småfalne som resultat etter noen timers fiske på lørdag.  I følge de lokale er vannstanden 80cm over normalen..hva det nå enn måtte være.  Ble først noe vakaktivitet utpå ettermiddagen..ved 13-1400 tida.  Trist at alle dere andre skulle finne på å bomme med ei uke, ble sittende lenge og vente på dere.  ppcrazyeyes

Skal hilse fra Gry, jeg ba henne å stable unna alt kostbart før neste helg.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der og testet fisket i helga med fire småfalne som resultat etter noen timers fiske på lørdag.  I følge de lokale er vannstanden 80cm over normalen..hva det nå enn måtte være.  Ble først noe vakaktivitet utpå ettermiddagen..ved 13-1400 tida.  Trist at alle dere andre skulle finne på å bomme med ei uke, ble sittende lenge og vente på dere.  ppcrazyeyes

Skal hilse fra Gry, jeg ba henne å stable unna alt kostbart før neste helg.  ;D

Trenger da ikke å vake får at det skal være muligheter for å plukke noe harr ;-) morro blir det :-D

Sent from my LG-P500 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Uten å starte en ny diskusjon rundt harr, så ekke det akkurat favorittfisken min. Men skal gi deg og Robert en sjanse til å få meg på andre tanker :D

Tenker vi overlater den delen til årets ferske norgesmester jeg. Da er du i trygge hender. Skal se du får deg en overraskelse...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der og testet fisket i helga med fire småfalne som resultat etter noen timers fiske på lørdag.  I følge de lokale er vannstanden 80cm over normalen..hva det nå enn måtte være.  Ble først noe vakaktivitet utpå ettermiddagen..ved 13-1400 tida.  Trist at alle dere andre skulle finne på å bomme med ei uke, ble sittende lenge og vente på dere.  ppcrazyeyes

Skal hilse fra Gry, jeg ba henne å stable unna alt kostbart før neste helg.  ;D

Trenger da ikke å vake får at det skal være muligheter for å plukke noe harr ;-) morro blir det :-D

Sent from my LG-P500 using Tapatalk

Den skjønte jeg ikke helt, tenker du på sånn derre undervannsfiske?   ???

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder bare og være på rett sted til rett tid  :)

Her i g.lågen begynner klekkingene ved 14- 14.30 (slår aldri feil) tida og varer kanskje bare 2 timer...det er så latterlig komprimerte klekkinger.... og disse klekkingene er best om det er sol og litt varmt  :) kommer man for tidlig eller sent, skulle man tro det ikke skulle vært fisk der....

(normalt begynner klekkingene ved 12 tia om sommeren)

Tipper det er samme greia i glomma også...

Ellers så er det ikke så vanskelig og blindfiske etter denne harren...man må bare kunne lese elva litt ,den hiver seg over det som måtte komme flytende/synkende nu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...