Gå til innhold

Hva er din favorittstang, hva er din favorittbil.


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Mener helt klart at man kan assosiere litt kastestil med dette...... et tenkt tilfelle..... du skal legge ut på langtur... enten sørfra eller nordfra langs E-6

Hvilken type bil ville du valgt å ta turen i og hvilken stang er favorittstanga di?

Citroen XM    Diamondback classic    er mitt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

De mest komfortable "påveienturene" jeg har vært med på har vært i en Chevy van. Kameraten kjørte både Short-van og vanlig chevy van en periode, han er amcar  fan, og flink til å skru. Skal man tilbringe litt tid i bil er det godt med plass. Drar aldri noen sted uten min deilige Loop Evotec.

Så da blir det ChevyVan og Evo som er mine favoritter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det bør vel i dette bildet være egenerfart ikke drøm dersom det skal ha relevans?

Hvilken relevans snakker vi egentlig om her :D :D

Her er mitt valg og JA den ene er en drøm (den andre har jeg jeg jo :D)

Aston Martin DB9 og Sweetgrass 9´#5 ....... YUMMI :D :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Det bør vel i dette bildet være egenerfart ikke drøm dersom det skal ha relevans?

Hvilken relevans snakker vi egentlig om her :D :D

Her er mitt valg og JA den ene er en drøm (den andre har jeg jeg jo :D)

Aston Martin DB9 og Sweetgrass 9´#5 ....... YUMMI :D :D

Terje

vi snakker om om vi liker det at det går fort i svingene her i livet eller ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexus RX-450h og Diamondback Classic Trout evt en myk glassfiber alt ettersom

RX-450 kan jeg kjøre når jeg vil, men tro meg RayRay, den er ikke bygd for fisketur.

Hiace 4WD og Diamondglass 864-3, det er koselig tur-combo, da kunne jeg vært lenge vekke  ppparty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Lexus RX-450h og Diamondback Classic Trout evt en myk glassfiber alt ettersom

RX-450 kan jeg kjøre når jeg vil, men tro meg RayRay, den er ikke bygd for fisketur.

Ok, skal klare å kose meg med en Toyota Landcruiser Arctic Truck også jeg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Lexus RX-450h og Diamondback Classic Trout evt en myk glassfiber alt ettersom

RX-450 kan jeg kjøre når jeg vil, men tro meg RayRay, den er ikke bygd for fisketur.

Ok, skal klare å kose meg med en Toyota Landcruiser Arctic Truck også jeg ;D

Eller som det ble uttrykt i "Top gear" om styreresponsen på Toyota LC:

"Det er som å poste et brev til forstillinga om å svinge, for deretter avvente svar på brevet før det skjer noe der framme"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Mener helt klart at man kan assosiere litt kastestil med dette...... et tenkt tilfelle..... du skal legge ut på langtur... enten sørfra eller nordfra langs E-6

Hvilken type bil ville du valgt å ta turen i og hvilken stang er favorittstanga di?

Citroen XM     Diamondback classic    er mitt svar

"Alt var mye bedre under krigen"  ;D

For å svare på spørmålet, En toppmodell bobil, og en Scott G2 885-4  (Med "perfectionisten" gjemt unna i tilfelle intimfiske fra bredden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Sånn på "ordentlig" så går det i Caddy og LPXe i #2-#5. Folkevogn og folkestenger :) Duger som et utvær til fisking begge deler!

Ja det er vel sånn hverdagen er for de fleste av oss Hunderørret  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikk helt hva bil har med stenger å gjøre.. jeg stresser til fiskeplassen,4-6000 rpm i alle svinger.. når jeg kommer frem puster jeg lett ut.. og er plutselig i en helt annen sinnstilstand..

Beste bil jeg har kjørt: S2000

Favorittstang: En jeg prøvde på en demo men husker ikke modellen..så jeg svarer istedet Lightweight #3

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...