Gå til innhold

Hva er din favorittstang, hva er din favorittbil.


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

en lilla lamborghini gallardo og classic trout'n så er jeg fornøyd :D

Hvordan skal du komme deg ned til Kvarven?

Det nytter ikke å kjøre noe som ligger 5 mm over asfalten om en skal på lengre fisketur. Noen sideveier kommer du ikke utenom.

Men hvis det er sånn at det kun er tenkt flystriper vil jeg ha bugatti veyron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

en lilla lamborghini gallardo og classic trout'n så er jeg fornøyd :D

Hvordan skal du komme deg ned til Kvarven?

Det nytter ikke å kjøre noe som ligger 5 mm over asfalten om en skal på lengre fisketur. Noen sideveier kommer du ikke utenom.

Men hvis det er sånn at det kun er tenkt flystriper vil jeg ha bugatti veyron

nå er jo kvarven veien helt ekstrem da.. var akkuratt at jeg kom ned i sommer.. kommer nok ikke ned ti neste år.. da får jeg kjøre litt også gå resten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

tror neppe du ville kommet helskinna til Finnmark heller...... en nabo jeg hadde på Tjøme ble "låst" ute fra å komme hjem etter et ferieopphold med Ferrarien etter at de hadde laget farsdempere....  Skulle se hvordan den lågbeinte italieneren hadde sett ut etter en tur over Hammarøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror neppe du ville kommet helskinna til Finnmark heller...... en nabo jeg hadde på Tjøme ble "låst" ute fra å komme hjem etter et ferieopphold med Ferrarien etter at de hadde laget farsdempere....  Skulle se hvordan den lågbeinte italieneren hadde sett ut etter en tur over Hammarøya.

hehe milionærer da vet du.. bytter ut alt og sette bilen på service og vips så er  alt i orden igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAr mer enn gjerne bussen nordover jeg, eller haiker med Eikre når han skal på salgsreise nordover, det hadde vært moro det gitt

- bare Winston BIIx #6 9' er med i tuben.

Og gjett hva..tuben rommer to stenger :-X....ok da; selvsagt Fluvius M #4....

Skal jeg bare velge en av dem mår det helt naturlig bli midt imellom; EikreFly Fluvius #5M

Så kan jeg kalle dem "classic trout" jeg også bare for å være litt hipp...hopp skrullende tullete ;D

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde nok blitt en Range Rover HSE Sport og du skal ikke se bort ifra at det ble en Sage XP 590 i bagasjen. Jeg har veldig problemer med å pensjonere den stanga... Da har jeg bil som er komfortabel og som jeg kommer frem med, og stang som tåler ørret på 6.3 kg, tviler på at jeg trenger mer i Norge, men det er helt ok om jeg tar feil ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen favorittstang. Heller ingen drømmebil.  :-\

Bilen må kunne ta meg dit jeg vil og kunne tåle å få en ripe eller ti i lakken. Så en eldre 4x4 er perfekt, og det er det jeg har.

Stanga må være like allsidig. Kunne levere lett og tungt på alle hold, være myk nok til å kjøre småfisk og sterk nok til å kunne kontrollere større fisk under kjøring. Eikre-fly Fluvius, CTS Aff. MX og Sage Z-Axis blir mye brukt.

Og bilen er en '96 sort Terrano. Ekte (Japansk) Terrano, og ikke de portugisiske som ble solgt i Norge... :)

[attachimg=1]

post-148-13949889629234_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..da blir det den snertne jakt- og fiskebilen min som går og går, en Pajero Pinin 4x4 (med automat + Super Select),  og må jeg velge blir det allrounderstanga mi, Lpxe 9' #5... med SA Air cel, GL Presentation og Rio Grand, alle i WF5F..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen favoritt stang fordi det ikke finnes noen "One size fits all". Bruker mange forskjellige stenger avhengig av hvordan, hva og hvor jeg fisker.

Favorittbilen har jeg ikke råd til. Så det blir å tøffe rundt i den gamle Hi-luxen. Men, den svikter sjeldent og jeg kommer frem på de utroligste steder.

Porsche på fisketur? Har aldri tenkt på det engang...

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...