Gå til innhold

Glad det er sesong ennå...


Gjest Pål Andersen

Anbefalte innlegg

Tøfft!!  :D

Bruker du enhånds til dette fisket? Har aldri vært der nede og sett på elva selv. Er det køfiske? Er det mange strekker hvor flue egner seg?

Det eneste jeg har hørt om angående fisket der nede var fra en tidligere kollega som sto på en øy (rød?) og dengte 150 grams søkker og tubefluer  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Du snakker om hellefossen. Det er Åmot (Døvikfoss) som gjelder nå. Egen fluesone, samt ei grunne som er godt egnet for flue. Noen dager er det folk, andre dager er du alene.. Sjelden køfiske her..

OG JA; fått mange enhåndsfisker de siste 20 åra her ja :)

http://www.åmotfiske.no/

PS. Passe teit at linken ikke funker fordi det er "å" i http adressen.... Klipp og lim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Takker folkens. Må ta´n helt ut på slutten her nå, ta igjen for en bedriten flomsommer. Ellers er ikke dette noe ekstraordinært, tross alt gått opp lite fisk i år i forhold til normalen..... Har opplevd adskillig bedre en dette å. Men herregud, kjempefornøyd med såpass uttelling, vi snakker jo om laksefiske......

PS. Dere for ha meg unnskyldt fordi jeg skryter av elva, men når man bruker så mye tid på kultivering/foreningsarbeide er det skikkelig gøy at det gir resultater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Jadda. Vært laksefiske ut oktober de siste ørten åra i Drammenselva oppstrøms Hellefoss. Hufisken har vært freda ei stund, og mange setter ut fisken igjen, men deilig å kunne holde på ennå :) Tross alt er det sen oppgang i Drammenselva så det vanker en og annen som ser veldig bra ut å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Og nå er jeg skikkelig lei meg for at den er over... Eller vent litt--- Stamfiske, estimatfiske etc. Legger jo for pokker ikke vekk fluestanga før i desember :) Eller vent litt; Da er det jo bra fiske på sjøen.. Aldri fred å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...