Gå til innhold

Påmelding fluebinderhelg 9 til 11 mars.


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Kansje noen har en helios mid flex? Den har jeg aldri fått testet og skulle jeg så gjerne ha gjort :)

Det har jo jeg Ruffen, og jeg benyttet den da vi var på tur i sommer, om jeg ikke husker feil.

Du turte vel ikke spørre om å få prøve den da, i frykt for å fremstå som en nybegynner etter å ha sett meg i aksjon  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje noen har en helios mid flex? Den har jeg aldri fått testet og skulle jeg så gjerne ha gjort :)

Jeg har et 7mm armeringsjern liggende, Ruff... gjør trolig samme nytten ;)

Hehe det kan jeg si med sikkerhet at du ikke har! For det finnes ikke ;D

Jeg er sikker på at dette stangen jeg savner :rolleyes:

@ Lars: Kan sikkert hende jeg prøvde den og. Husker ikke :D Men ta den med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg markerer tallet før navnet deres blått når jeg har registrert betalingen deres. Da har dere kontroll på at betalingen deres er registrert :)

Du bør kanskje merke de som allerede har betalt og bidratt til fellesskapet med rødt? Vi andre som betaler senere, som faktisk tenker på at banken gir renter med blått?? Betalingsfristen er jo faktisk 31 rentedager frem i tid  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg markerer tallet før navnet deres blått når jeg har registrert betalingen deres. Da har dere kontroll på at betalingen deres er registrert :)

Du bør kanskje merke de som allerede har betalt og bidratt til fellesskapet med rødt? Vi andre som betaler senere, som faktisk tenker på at banken gir renter med blått?? Betalingsfristen er jo faktisk 31 rentedager frem i tid  ;D

Vil tro mange, som ikke har like ordnet økonomi som meg, venter på feriepengene før de får gjort opp for seg  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg markerer tallet før navnet deres blått når jeg har registrert betalingen deres. Da har dere kontroll på at betalingen deres er registrert :)

Du bør kanskje merke de som allerede har betalt og bidratt til fellesskapet med rødt? Vi andre som betaler senere, som faktisk tenker på at banken gir renter med blått?? Betalingsfristen er jo faktisk 31 rentedager frem i tid  ;D

Det blir jo blått for meg ;D

En liten stund......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ønsker seg en time med kasteinstruksjon? Tenker da på folk som ikke er eksperter men folk som føler de har litt og gå på :) I tilfelle så send meg en pm så vi kjenner behovet/ønsket.

Vi prøver å tilpasse denne helgen så flest mulig får det trivelig og lærerikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ønsker seg en time med kasteinstruksjon? Tenker da på folk som ikke er eksperter men folk som føler de har litt og gå på :) I tilfelle så send meg en pm så vi kjenner behovet/ønsket.

Vi prøver å tilpasse denne helgen så flest mulig får det trivelig og lærerikt :)

Dette er ingen dum idè, Ruffen . . . Selv jeg har litt å gå på når det gjelder å få kastet ut hele klumpen  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, Ruffen  :) Nå er jeg så uheldig at jeg ikke får blitt med på dette treffet, men jeg ser det har blitt påmeldt en ressurs som Pål Hedenstad der. Du bare må forsøke å få han til å vise binding, for det er en kar som kan tinga sine skal jeg love. Det er mannen bak Fluebinderens plattform- boka, om du har lest den. En utsøkt flink fluebinder  :)

Bare et vennlig tips altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, Ruffen  :) Nå er jeg så uheldig at jeg ikke får blitt med på dette treffet, men jeg ser det har blitt påmeldt en ressurs som Pål Hedenstad der. Du bare må forsøke å få han til å vise binding, for det er en kar som kan tinga sine skal jeg love. Det er mannen bak Fluebinderens plattform- boka, om du har lest den. En utsøkt flink fluebinder  :)

Bare et vennlig tips altså.

Pål er selvsagt forespurt, og må pent stille opp med sin kunnskap, hvis ikke blir det pryl ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, Ruffen  :) Nå er jeg så uheldig at jeg ikke får blitt med på dette treffet, men jeg ser det har blitt påmeldt en ressurs som Pål Hedenstad der. Du bare må forsøke å få han til å vise binding, for det er en kar som kan tinga sine skal jeg love. Det er mannen bak Fluebinderens plattform- boka, om du har lest den. En utsøkt flink fluebinder  :)

Bare et vennlig tips altså.

Pål er selvsagt forespurt, og må pent stille opp med sin kunnskap, hvis ikke blir det pryl ;D

Den er god  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ønsker seg en time med kasteinstruksjon? Tenker da på folk som ikke er eksperter men folk som føler de har litt og gå på :) I tilfelle så send meg en pm så vi kjenner behovet/ønsket.

Vi prøver å tilpasse denne helgen så flest mulig får det trivelig og lærerikt :)

Jeg trenger instruksjon vet du, men det kan være for kaldt ute til silke-slåbrok? :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jeg kan godt bidra mht opplæring innen snakeroll, og andre underhåndskast, evt kurvekast, kombinasjonskast, fyllekast..

Er ikke helt på Andrè sitt nivå, men jeg mener jeg er grei til å forklare teori og grunnbevegelser.

Har lært bort dette noen ganger, og de fleste tar det rimelig greit tidlig.

Om ikke annet kan jeg være med å instruere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...