Gå til innhold

Påmelding fluebinderhelg 9 til 11 mars.


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Har redigert førsteinnlegget. Vi stopper med 19 personer til vi har sjekket ut lokalene.

Vi må vite at der greit å være evntuelt flere der vi skal sitte og binde.

Blir oppdatert i morgen. :)

Så to plasser igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er lokalet for lite. Jeg hadde tenkt meg med på dette. Bor 10 minutter unnna.

Det vet vi ikke før i morgen :) Det ordner seg nok skal du se.

Og en ting til er at hvis jeg skal synge for alle på sengekanten blir det så sent hvis vi ikke setter en grense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Frode. Det er det absolutt verdt :-) Spesielt når Lars er mæ :D

;D Må bare passe på at har nok multelikør. Ellers blir han fort grinete vet du ;)

Hvis dette er smisking for å komme i buksa på meg utpå der så kan jeg bare slå fast her og nå at det blir helt uaktuelt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tegner seg til å bli alt annet enn en weekend med seriøs fluebinding. Tror jeg må sette opp et "fortelt" som beslaglegger annet en klassiske materialer for nympher og tilhørende fortynging. Skulle det bli litt overfylt så er det da mars for pokker! Er da plass til et partytelt eller 5? Ingen som har gode soveposer i det herrens år 2012?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen følger meg til bilen min så kan jeg sove der jeg. Plass til minst 3 stk baki den. Jeg kommer ikke til å merke forskjell uansett så lenge ruffen lager frokost til meg. ;D

Andebryst med potetstappe og pærer i honning, er kun det jeg krever. ;D

Det skal du ha. Du krever ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faen - dritsynd, synes jeg, at jeg ikke får vært med på dette slaget.

Her er det gode kompiser jeg kjenner fra før i fleng, som hadde vært så moro og bundet litt fluer med igjen,

og flere som hadde vært trivelig å treffe for første gang.

Får håpe det blir tidenes fluebinderkveld, karer  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper arr. komitèen ordner slik at flere kan komme :)

Komiteen jobber med saken men kan dessverre ikke garantere noe. Komiteen kommer tilbake i morgen med et endelig svar.

Så morro at det var interesse for dette. Det viser at det går å arrangsjere ting her på berget :)

Takk for at dere stiller opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut til å bli så vidt historisk at noen burde kontakte NRK, i det minste ikke for lite for lokalsendinga for Buskerud, Vestfold og Telemark.  ;D Selv en gammel mann som meg begynner allerede å glede seg. Morsomt å se at det synes å bli en fin blanding av guruer og juksere i faget som meg selv.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper arr. komitèen ordner slik at flere kan komme :)

Komiteen jobber med saken men kan dessverre ikke garantere noe. Komiteen kommer tilbake i morgen med et endelig svar.

Så morro at det var interesse for dette. Det viser at det går å arrangsjere ting her på berget :)

Takk for at dere stiller opp :)

Hmmmm, er ble det fort fullt gitt ;) Håper også på at dere kan komme opp med et annet alternativ så flere kan få muligheten til å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...