Gå til innhold

Gullkroken 2012


.JB

Anbefalte innlegg

Ser at det går av stabelen et sosialt evenement fredag 2. november - Gullkroken 2012. Med prisutdelinger og alkoholservering. Tenkte kanskje jeg for en gangs skyld skulle være litt sosial "in real life" og ta turen. Med Bård Tufte som konferansier blir det garantert morsomt. Ser også at det skal deles ut priser i ulike kategorier, og når det gjelder nettsted så vil jeg vel holde en knapp på FFS!  

Andre som arrangerer, deltar eller har tenkt seg en tur?  

http://www.gullkroken.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det går av stabelen et sosialt evenement fredag 2. november - Gullkroken 2012. Med prisutdelinger og alkoholservering. Tenkte kanskje jeg for en gangs skyld skulle være litt sosial "in real life" og ta turen. Med Bård Tufte som konferansier blir det garantert morsomt. Ser også at det skal deles ut priser i ulike kategorier, og når det gjelder nettsted så vil jeg vel holde en knapp på FFS!  

Andre som arrangerer, deltar eller har tenkt seg en tur?  

http://www.gullkroken.no/

Takk for nominasjonen til årets illsjel Jørn, det varmer  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket linken til arrangementet, men ble ikke klok på hvem som egentlig står bak?

Får litt assosiasjoner til Amandaprisen, Gullfisken og Spellemansprisen, der de som ikke fikk pris i fjor får pris i år, osv (Norge er et veldig lite land).

Mener ikke å være negativ!

Antall sportsfiskere i Norge er vel det mangedobbelte av reklame og filmfolk her i landet?

Når man ser på hva sportsfiske betyr for naturopplevelse, folkehelse og rus/krim-forebygging, bør vel egentlig et slikt arrangement finasieres av Helsedirektoratet!

Skal jammen sjekke kalenderen og se om det er åpning! (Kr 100 i inngang er det heller ikke noe å si på)  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Erik Eikre

Men stemme på gullballen gjør han... Tulling! :rolleyes: Han mener jo de fleste spillerne alle ser er i særklasse er oppskrytt også han. Ikke rart vi padler i gjørma når Carew var en landslagsspiller med klippekort. "God feilvendt" vettu... En spiss!?! Nei, da tror jeg til og med (Gud forby det jeg sier nå) Ian Rush den dag i dag hadde hatt ei mer effektiv tå foran mål. Men han er/var dessverre ikke norsk. Bra for ham. Han hadde vel ikke fått plass på laget heller da han stort sett hadde nesa mot nettmaskene.

Drillo, motivér gutta du. Det er du faktisk ganske god til. Prating med media bør nok andre ta seg av. I alle fall om det skal snakkes om annet enn 4-5-1.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...