Gå til innhold

Freestone rods


Trond Kjærstad

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

strever med å finne ut hva han heter.... han er kreftsyk og uforsikret,,,,,,men stenger av ypperste kvalitet lager han.

de er selvkastende.. man holder regninga i ene hånda og stanga i den andre..... så får man skjelven og av skjelvebevegelsen raser lina ut...sann mine ord  ppparty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strever med å finne ut hva han heter.... han er kreftsyk og uforsikret,,,,,,men stenger av ypperste kvalitet lager han.

de er selvkastende.. man holder regninga i ene hånda og stanga i den andre..... så får man skjelven og av skjelvebevegelsen raser lina ut...sann mine ord  ppparty

Kasta med mange freestone-stenger? Skal ikke nekte for at jeg blei ganske nysgjerrig :rolleyes: Koster skjorta, men er skikkelig pene å se på
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

strever med å finne ut hva han heter.... han er kreftsyk og uforsikret,,,,,,men stenger av ypperste kvalitet lager han.

de er selvkastende.. man holder regninga i ene hånda og stanga i den andre..... så får man skjelven og av skjelvebevegelsen raser lina ut...sann mine ord  ppparty

Sam Drukman ....... desverre døde han for noen måneder siden.

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

leit å høre at han er død....men slik er kyniske USA,

Vi fleipa med denne skjelviga og lettkastheten da en kompis kjøpte en T&T til 9000.- på begynnelsen av 70 tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...