Gå til innhold

Graulerer med dagen Erik!


bjorni

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen Erik Eikre!

Takk for at du stadig deler av din kunnskap på forumet her. Jeg konstaterer at dine innlegg ofte provoserer enkelte av oss, noe som ofte resulterer i interessange meningsutvekslinger til berikelse for alle.

Fortsett med det, for det gjør oss alle til bedre fluefiskere!!

<<l <<l

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Gratulerer med dagen Erik Eikre!

Takk for at du stadig deler av din kunnskap på forumet her. Jeg konstaterer at dine innlegg ofte provoserer enkelte av oss, noe som ofte resulterer i interessange meningsutvekslinger til berikelse for alle.

Fortsett med det, for det gjør oss alle til bedre fluefiskere!!

<<l <<l

bjorni

Hva han sa <<l

Grattis! cccheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Takk skal dere ha folkens!  :)

Smigrende at dere tenker på en gammel grinete gubbe som blir eldre og mer grinete for hver dag som går.  ;D

Det heter stabukk og ikke steinbukk, JB. Man kan vinkle det så postivt eller negativt man vil, men det er fortsatt bare et kurvekast. Og hva skal man med lærdom når situasjoner adri er like fra gang til gang? Når jeg vet, så tar jeg feil. Og når jeg tror, så aner jeg ikke. Fiskens veier er fortsatt uransaklige og jeg er bare blitt eldre. Rart det der at jo eldre man blir og jo mer man har lært, jo dummere føler man seg. Og så sier folk at man har blitt klokere... Tja.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Tusen takk alle sammen!!! Det varmer en gammel sjel!  :)

Hvor gammel jeg er, André, kan jeg ikke svare på. Husker ikke lenger. La meg si det slik: For et par år siden spurte en av tvillingene mine (jepp, dobbeltløpa løk) om jeg husket dinosaurene. Jeg måtte selvsagt innrømme at jeg ikke husket dem så veldig godt. Kun at jeg i min barndom hadde en liten en som kjeledegge og at den het DinoCras...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...