Gå til innhold

Åpningsfest i Hunnselva lørdag 11.mai !


-Lars-

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Har isen gått?

Den gikk i fjor-vinter, Jørn  <<l

Elva renner klar og fin hele veien nå, men jeg tviler på om det er badetemperatur enda.

Sjansene for at det blir så intense baetisklekkinger at det kan bli vanskelig å puste uten maske er så avgjort til stede, men da får man bare trekke litt lenger unna elva.

Ikke for det, pølser med baetis rhodani på er ikke å forakte  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøsser fingra for at værmeldinga stemmer fremover, det snødde på Jessheim i dag. >:(

Det meldes 20 varmegrader fra tirsdag  <<l

Da ligger det nok jevnt på 25 på lørdag, og alle vet at kombinasjonen 25 grader i lufta og 5 i vannet fører til at de største 3 hektos fiskene mister alle hemninger  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffet over at jeg ikke står på programmet, men, men. Jeg har uansett tenkt å lese første kapittel av boka jeg skriver på; Slik blir du en ener i fluefiske - hemmelighetene bak min suksess.

Ser fram til dette.  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffet over at jeg ikke står på programmet, men, men. Jeg har uansett tenkt å lese første kapittel av boka jeg skriver på; Slik blir du en ener i fluefiske - hemmelighetene bak min suksess.

Ser fram til dette.  <<l

Vi må ha noen overraskelser også, Jørn . . . Folk setter pris på slikt  <<l Jeg er heller ikke nevnt i programmet, men har da tenkt å bidra med litt av hvert.

Min første bok "Urent trav langs Mørkedøla" er nå tilgjengelig igjen i noen få eksemplarer, så de som vil vite litt om fluefiskets spede begynnelse i norge, og om hvordan det var i dølingdalen før hemsil ble introdusert, bør kjenne sin besøkelsestid.

På søndag vil jeg kjøre et "Wild West Show", hvor jeg viser hvordan man kan drifte hunnselva med bellybåt samtidig som man avfisker de mest utilgjengelige kroker og kriker av elva med delikate kurvekast.

Dette er samme showet som jeg kjørte i Henry's Fork, idaho, tidlig på 70-tallet, for de som fikk med seg det  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffet over at jeg ikke står på programmet, men, men. Jeg har uansett tenkt å lese første kapittel av boka jeg skriver på; Slik blir du en ener i fluefiske - hemmelighetene bak min suksess.

Ser fram til dette.  <<l

Vi må ha noen overraskelser også, Jørn . . . Folk setter pris på slikt  <<l Jeg er heller ikke nevnt i programmet, men har da tenkt å bidra med litt av hvert.

Min første bok "Urent trav langs Mørkedøla" er nå tilgjengelig igjen i noen få eksemplarer, så de som vil vite litt om fluefiskets spede begynnelse i norge, og om hvordan det var i dølingdalen før hemsil ble introdusert, bør kjenne sin besøkelsestid.

Hallo Lars

Dette var vel på den tiden da du hadde en rekke artikkler i utenlandske tidsskrifter??

Per Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffet over at jeg ikke står på programmet, men, men. Jeg har uansett tenkt å lese første kapittel av boka jeg skriver på; Slik blir du en ener i fluefiske - hemmelighetene bak min suksess.

Ser fram til dette.  <<l

Vi må ha noen overraskelser også, Jørn . . . Folk setter pris på slikt  <<l Jeg er heller ikke nevnt i programmet, men har da tenkt å bidra med litt av hvert.

Min første bok "Urent trav langs Mørkedøla" er nå tilgjengelig igjen i noen få eksemplarer, så de som vil vite litt om fluefiskets spede begynnelse i norge, og om hvordan det var i dølingdalen før hemsil ble introdusert, bør kjenne sin besøkelsestid.

Hallo Lars

Dette var vel på den tiden da du hadde en rekke artikkler i utenlandske tidsskrifter??

Per Erik

Det stemmer, Perry  <<l

Jeg burde gjort mer ut av posisjonen jeg hadde i fluefiskeverden den gangen, men når alt kommer til alt er jeg tross alt bare en beskjeden gutt fra toten.

Glemmer aldri skepsisen som rådet da jeg introduserte fortommen for fluefiskende nordmenn  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man sluntre innom på kvelden lørdag hvis man er 40 år, har solid mage, og har minst  en pose øl med seg ?.

Må jeg ligge i bilen, eller kan jeg søke soveposevarme hos feks deg Lars(ikke samme sovepose) men tett ved ;D

Jeg er kjent for gode foredrag utover de sene nattetimer, og blodsprengte øyne på søndager ;).

Høres hyggelig ut hvis man er velkommen da, jeg er jo kjent for litt streamer og slik, men de boksene kan jeg legge igjen hjemme. Spørsmålet er om jeg fisker så mye med streamer at jeg bør holde meg unna?

Trenger faktisk ikke fiske i det hele tatt bare jeg får komme ;D.

Vet at det er litt drøyt, men det hadde vært hyggelig å fått noen gode råd fra deg Lars.

Ikke noe du gir ut gratis kanskje, men jeg kan jo klippe gresset hos deg hele sommer'n og pusse opp huset ditt, hvis du er interisert da , ikke noe press altså , bare en tanke.

Hadde vært kuult å være der <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man sluntre innom på kvelden lørdag hvis man er 40 år, har solid mage, og har minst  en pose øl med seg ?.

Må jeg ligge i bilen, eller kan jeg søke soveposevarme hos feks deg Lars(ikke samme sovepose) men tett ved ;D

Jeg er kjent for gode foredrag utover de sene nattetimer, og blodsprengte øyne på søndager ;).

Høres hyggelig ut hvis man er velkommen da, jeg er jo kjent for litt streamer og slik, men de boksene kan jeg legge igjen hjemme. Spørsmålet er om jeg fisker så mye med streamer at jeg bør holde meg unna?

Trenger faktisk ikke fiske i det hele tatt bare jeg får komme ;D.

Vet at det er litt drøyt, men det hadde vært hyggelig å fått noen gode råd fra deg Lars.

Ikke noe du gir ut gratis kanskje, men jeg kan jo klippe gresset hos deg hele sommer'n og pusse opp huset ditt, hvis du er interisert da , ikke noe press altså , bare en tanke.

Hadde vært kuult å være der <<l

Nå er det ikke sikkert jeg får anledning til å overnatte ved elva selv, men jeg har ihvertfall telt til disposisjon, og det er flere andre hyggelige, om ikke like hyggelige som meg, fluefiskere som camper ved elva  :)

Hadde satt umåtelig pris på om du tok turen Robban, og jeg lover å holde deg i hånda og trøste deg så fort streamer-suget blir påtrengende  :) Skal uansett holde deg med selskap utover natta, og da skal vi synge "Sommerfugler i vinterland" for full hals, ruset på billig fleinsopp-sprit og øl  <<l

Da blir det desverre ingen kaffeservering på kara dagen derpå i år. Må nok ligge i full strekk en stund til  >:( >:(

Ja, dette var en strek i regninga, Kim . . . Hjelper vel ikke om jeg masserer deg heller ?  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte rykter om at du skulle gi bort den Winston GVX stanga jeg bygde for deg for den personen

som ble mest dritings... :)

Det synes jeg var flott gjort Lars-

Dette er å legge ekstremt drikkepress på meg Glenn, for man gir ikke bort noe så flott, selv ikke til en god sak som dette  ;D

Håper å se dere gutta der til helga, slik at vi kan synge og danse sammen igjen  :D

Har noen skikkelig frekke drikkeviser jeg har lyst til å introdusere for dere  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ok ut. Ingunn har sagt ok

Skjer det noe på søndag, eller sitter alle å blåser i et alkometer og venter på å være klar til å kjøre hjem?

Hvis Per E Svenskerud er der på søndagen sånn at jeg kan kidnappe han ,og få et privat nymfekurs så kommer jeg <<l.

Glenn kan jo foresten være med og kjøre meg hjem på lørdag sånn i 5-6 tiden på morran, det var en god plan , jeg kommer, Glenn kjører <<l;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn kan jo foresten være med og kjøre meg hjem på lørdag sånn i 5-6 tiden på morran, det var en god plan , jeg kommer, Glenn kjører <<l;D

Nei nei nei, du får ligge å fryse av deg fylla på bar mark sånn som oss andre! :-*;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ok ut. Ingunn har sagt ok

Skjer det noe på søndag, eller sitter alle å blåser i et alkometer og venter på å være klar til å kjøre hjem?

Hvis Per E Svenskerud er der på søndagen sånn at jeg kan kidnappe han ,og få et privat nymfekurs så kommer jeg <<l.

Svenskerud er å finne i elva døgnet rundt hele året, så han vil du nok treffe på  ;)

Bare husk, uansett hva han eller andre prøver å fortelle deg; Jeg visste det først !

Det blir nok liv langs elva på søndag også, og jeg har veldig lyst til å vise deg et trostereir jeg vet om, hvis du lover å holde kjeft om det  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ok ut. Ingunn har sagt ok

Skjer det noe på søndag, eller sitter alle å blåser i et alkometer og venter på å være klar til å kjøre hjem?

Hvis Per E Svenskerud er der på søndagen sånn at jeg kan kidnappe han ,og få et privat nymfekurs så kommer jeg <<l.

Svenskerud er å finne i elva døgnet rundt hele året, så han vil du nok treffe på  ;)

Bare husk, uansett hva han eller andre prøver å fortelle deg; Jeg visste det først !

Det blir nok liv langs elva på søndag også, og jeg har veldig lyst til å vise deg et trostereir jeg vet om, hvis du lover å holde kjeft om det  :)

Da er det bestemt. Jeg kommer etter jobb på lørdag <<l

Hvis noen har lyst på autograf av meg og Lars sammen så er jeg der i 5-6 tiden <<l Ok, la oss si kl 18 00 sånn at jeg for tid til å sminke meg litt  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...