Gå til innhold

Åpningsfest i Hunnselva lørdag 11.mai !


-Lars-

Anbefalte innlegg

er jaggumeg helt sant også vettu - i dag var det myyyye som skjedde, hele tiden

MEN, i morgen skjer det mer  ;)

Starter opp ca. 12:00 - det skal grilles; pølser, elg- og villsvinkjøtt. 

Stangracket er rigget med Scott, Sage og Eikrefly - for testing

Vannkast m/ Tor A. Mobekk

Nymfefiske for de som måtte ønske det m/ Per Erik

Aktmodell-tegning med Lars Ninive

.....møt opp folkens og bli med på sesongåpning i hunnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Aktmodell med Lars tror jeg kan bli interesant..... ;D

Alt jeg gjør har en tendens til å bli interessant for de store massene, og alikevel har jeg til gode å bli rik av det !

Skjønn det den som vil . . .

Når det gjelder morgendagens oppvisning så er det litt væravhengig. Blir bare klin om det skulle bøtte ned  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ALLE lokale karer stikker av og yngstemann ligger i fosterstilling baki bilen sin så får vi skikkelig mannfolka ut å sjekke livet på den lokale puben ;) Jeg vet ikke hva som er standarden her, men at Jørn og jeg drar opp snittet på de fleste områder er jeg ikke i tvil om <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som var med på å gjøre dette til en kjempetrivelig helg!

Må rette en spesiell stor takk til Jørn og Tor Arne, som relativt tidlig (ca 04.00) lørdagmorgen ga meg ønskekonserten utenfor teltet. Det var nok mange som hadde sendt inn et spesielt ønske, for Majesty(madrugada) var en sang som gikk igjen et par ganger, og jeg skjønte at dette visstnok var en veldig vanskelig sang!  ;D  ;D  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som var med på å gjøre dette til en kjempetrivelig helg!

Må rette en spesiell stor takk til Jørn og Tor Arne, som relativt tidlig (ca 04.00) lørdagmorgen ga meg ønskekonserten utenfor teltet. Det var nok mange som hadde sendt inn et spesielt ønske, for Majesty(madrugada) var en sang som gikk igjen et par ganger, og jeg skjønte at dette visstnok var en veldig vanskelig sang!   ;D   ;D   ;D

Takk det samme, Vidar. Tor Arne kunne grepene han, men vi hadde noen ørsmå timingproblemer på vokalen. Lyrics måtte vi hente opp på iPhone, og teksten var bitte liten og dus.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så jo drit kjedelig ut. Fyllefest på blekkdammen ppplease

Glad jeg ikke var der.

Du hadde ikke passet inn heller, Ruffen . . . Dette var langt mer kultivert enn du liker, og ingen drakk mer enn to øl.

Vi snakket fælt om deg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...