Gå til innhold

Åpningsfest i Hunnselva lørdag 11.mai !


-Lars-

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hørte rykter om at du skulle gi bort den Winston GVX stanga jeg bygde for deg for den personen

som ble mest dritings... :)

Det synes jeg var flott gjort Lars-

Bra initiativ, men jeg er nok sjanseløs. Blir nok en fin-fin tredjeplass, men mistenker at hovedduellen kommer til å stå mellom Tor Arne og Robban.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte rykter om at du skulle gi bort den Winston GVX stanga jeg bygde for deg for den personen

som ble mest dritings... :)

Det synes jeg var flott gjort Lars-

Bra initiativ, men jeg er nok sjanseløs. Blir nok en fin-fin tredjeplass, men mistenker at hovedduellen kommer til å stå mellom Tor Arne og Robban.  ;D

Nå er du ukledelig beskjeden, Jørn . . . Vi som tullet oss med på slovenia-turen i høst vet at du ikke gir ved døra, og det vil garantert bli Dum-Dum Boys på boomblasteren utover kvelden. I verste fall har du vel med ørepluggene til iPhone'n  ;D

Det vil bli mulighet for menigmann til å bli avbildet med vinneren, så her er man sikret et minne for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte rykter om at du skulle gi bort den Winston GVX stanga jeg bygde for deg for den personen

som ble mest dritings... :)

Det synes jeg var flott gjort Lars-

Bra initiativ, men jeg er nok sjanseløs. Blir nok en fin-fin tredjeplass, men mistenker at hovedduellen kommer til å stå mellom Tor Arne og Robban.  ;D

Nå skuffer du Jb. Thor Arne er sjangseløs. Han vugger jeg i søvn mens jeg er tydelig klar på at alle som skal ha autgraf må stille seg i kø <<l Dette er ikke avtalt spill , men sånn er det bare ;D<<l

Ps . jeg er veldig glad i Thor Arne, og dette er ikke for å syke han ut og/eller på noen måte disse andre deltakere.

Litt utpå kvelden kan jeg gjerne bevise dette med å dissikere en mygg med en neglebiter eller fortelle deg hvor mange ord det er i en skrivemaskin. Edit : tastatur <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøsser fingra for at værmeldinga stemmer fremover, det snødde på Jessheim i dag. >:(

Det meldes 20 varmegrader fra tirsdag  <<l

Da ligger det nok jevnt på 25 på lørdag, og alle vet at kombinasjonen 25 grader i lufta og 5 i vannet fører til at de største 3 hektos fiskene mister alle hemninger  8)

Hallo du. Det var to minus og vel så det i fjor på natta. Det var da jeg kom på noe lurt. Nemlig å lulke soveposen.

Sattan som jeg frøs når jeg våknet opp med posen helt åpen.

For en jævla plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte rykter om at du skulle gi bort den Winston GVX stanga jeg bygde for deg for den personen

som ble mest dritings... :)

Det synes jeg var flott gjort Lars-

Bra initiativ, men jeg er nok sjanseløs. Blir nok en fin-fin tredjeplass, men mistenker at hovedduellen kommer til å stå mellom Tor Arne og Robban.  ;D

Hmm.... nå var det vel ikke jeg som klarte å sette meg fast i en IKEA-pose på blekkdammen i fjord Jørn :) Jeg var overraskende edru og oppegående.... Frode derimot hadde LETT vunnet den prisen i fjord :)

Når det kommer til å drekke om kapp med Robert, så ser jeg på dette som håpløst og umilig....

Om målet hadde vært å bli mest mulig dritings, hadde Robert vært min Nemesis <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Dette høres ut som Koppang 2011. Tar sikte på å komme en tur..  Makan til rabbagaster skal man lete lenge etter, akkurat som jeg liker det!

Om trøndermafiaen kaster seg i "bila" blir det komplett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøsser fingra for at værmeldinga stemmer fremover, det snødde på Jessheim i dag. >:(

Det meldes 20 varmegrader fra tirsdag  <<l

Da ligger det nok jevnt på 25 på lørdag, og alle vet at kombinasjonen 25 grader i lufta og 5 i vannet fører til at de største 3 hektos fiskene mister alle hemninger  8)

Hallo du. Det var to minus og vel så det i fjor på natta. Det var da jeg kom på noe lurt. Nemlig å lulke soveposen.

Sattan som jeg frøs når jeg våknet opp med posen helt åpen.

For en jævla plass!

Jada, regnet som falt i fjor, osv . . . Du er bare bitter fordi dere fortsatt kaver i en meter snø der nede i sør, og hva enn du ble utsatt for i hunnselva i fjor så tror jeg ikke du var i stand til å ta det særlig innover deg, tilstanden din tatt i betraktning  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som Koppang 2011. Tar sikte på å komme en tur..  Makan til rabbagaster skal man lete lenge etter, akkurat som jeg liker det!

Om trøndermafiaen kaster seg i "bila" blir det komplett!

Dette er desverre ikke noe for slike pingler som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som Koppang 2011. Tar sikte på å komme en tur..  Makan til rabbagaster skal man lete lenge etter, akkurat som jeg liker det!

Det blir måling av flate topper fra kl 18-20 på lørdag kveld, og alle som ønsker å få tallfestet mål på sine topp-stenger bør komme med det de har. Syversen står for målinga, så nøyaktigheten skal det ikke være noe å si på  :)

Det vil også bli kvalitets-test av surring og lakk på fluestenger, for de som måtte ønske det . . .

De stengene som ikke går opp i liminga etter en tur i moro-kanna til Tor Arne vil få hederlig omtale i neste LarsMagazine  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Dette høres ut som Koppang 2011. Tar sikte på å komme en tur..  Makan til rabbagaster skal man lete lenge etter, akkurat som jeg liker det!

Det blir måling av flate topper fra kl 18-20 på lørdag kveld, og alle som ønsker å få tallfestet mål på sine topp-stenger bør komme med det de har. Syversen står for målinga, så nøyaktigheten skal det ikke være noe å si på  :)

Det vil også bli kvalitets-test av surring og lakk på fluestenger, for de som måtte ønske det . . .

De stengene som ikke går opp i liminga etter en tur i moro-kanna til Tor Arne vil få hederlig omtale i neste LarsMagazine  <<l

Måling av stenger?  jeg blir hjemme!   ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som Koppang 2011. Tar sikte på å komme en tur..  Makan til rabbagaster skal man lete lenge etter, akkurat som jeg liker det!

Det blir måling av flate topper fra kl 18-20 på lørdag kveld, og alle som ønsker å få tallfestet mål på sine topp-stenger bør komme med det de har. Syversen står for målinga, så nøyaktigheten skal det ikke være noe å si på  :)

Det vil også bli kvalitets-test av surring og lakk på fluestenger, for de som måtte ønske det . . .

De stengene som ikke går opp i liminga etter en tur i moro-kanna til Tor Arne vil få hederlig omtale i neste LarsMagazine  <<l

Måling av stenger?  jeg blir hjemme!   ;D

Slapp av Fredrik.... vi måler`n bare med målebånd på Blekkdammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir som vanlig total-ignorert i harry-tråden "Hva hører du på nå din feite navlekløende gamle bondeknøl av en grisegubbe". Men her er altså årets festmelodi for Hunnselva:

Allsang klokken 0030 natt til lørdag og med finale 0030 natt til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Dette høres ut som Koppang 2011. Tar sikte på å komme en tur..  Makan til rabbagaster skal man lete lenge etter, akkurat som jeg liker det!

Det blir måling av flate topper fra kl 18-20 på lørdag kveld, og alle som ønsker å få tallfestet mål på sine topp-stenger bør komme med det de har. Syversen står for målinga, så nøyaktigheten skal det ikke være noe å si på  :)

Det vil også bli kvalitets-test av surring og lakk på fluestenger, for de som måtte ønske det . . .

De stengene som ikke går opp i liminga etter en tur i moro-kanna til Tor Arne vil få hederlig omtale i neste LarsMagazine  <<l

Måling av stenger?  jeg blir hjemme!   ;D

Slapp av Fredrik.... vi måler`n bare med målebånd på Blekkdammen :)

Å, det hjalp på skepsisen  :-\

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir som vanlig total-ignorert i harry-tråden "Hva hører du på nå din feite navlekløende gamle bondeknøl av en grisegubbe". Men her er altså årets festmelodi for Hunnselva:

Neida, har akkurat vært inne å kommentert makkverket jeg, og det er slettes ikke alle som kan skryte av å ha fått en kommentar fra meg  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...