Gå til innhold

Beklager....


Gjest Mergus Merganeser

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Legger merke til at du også leker "ridder" Fredrik, hva eller hvem er det du kjemper for?

Virkelig prisverdig at noen engasjerer seg mot opdrett i havet. 

Selv synes jeg kort og godt at kritikken ble noe merkelig adressert i trådene om VM.

Har jeg noen agenda så må det være at engasjementet må rettes mot oppdrettsnæringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Johnny S

Virkelig prisverdig at noen engasjerer seg mot opdrett i havet. 

Selv synes jeg kort og godt at kritikken ble noe merkelig adressert i trådene om VM.

Har jeg noen agenda så må det være at engasjementet må rettes mot oppdrettsnæringen.

Når "dine" elver og vann, som du er svært glad i, innvaderes av rømt oppdrettsfisk, så settes sterke følelser i sving og det er lett å bli engasjert, du får jo “dritten” fra oppdrettsnæringa slengt rett i trynet. Når du stadig vekk opplever slike ting står oppdrettsnæringa og deres samarbeidspartnere ikke særlig høyt i kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig prisverdig at noen engasjerer seg mot opdrett i havet. 

Selv synes jeg kort og godt at kritikken ble noe merkelig adressert i trådene om VM.

Har jeg noen agenda så må det være at engasjementet må rettes mot oppdrettsnæringen.

Når "dine" elver og vann, som du er svært glad i, innvaderes av rømt oppdrettsfisk, så settes sterke følelser i sving og det er lett å bli engasjert, du får jo “dritten” fra oppdrettsnæringa slengt rett i trynet. Når du stadig vekk opplever slike ting står oppdrettsnæringa og deres samarbeidspartnere ikke særlig høyt i kurs.

Ser den  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Henning, Erik og Pål er vel borte nå. Veldig synd, for de bidro med sin kunnskap på hver sin måte. Nå har jeg ikke fulgt med godt nok til å vite grunnen til at Henning er forsvunnet, men det er synd at forumet mistet to av sine dyktigste fiskere på grunn av denne feiden.

Når det er sagt er jeg helt enig i at det er negativt å ha en oppdrettsbedrift som sponsor, men at det gikk så langt som dette synes jeg var trist..

Sent from my HTC One using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det ender slik...men folk går lei av å bli hundset med over tid! De siste par årene har det "strammet seg godt inn"her på ffs når det gjelder mobbaktiviteten rundt div temaer,de fleste som har noe å fare med gidder ikke mere,mange "nyfrelste"har alle svarene sjøl,skulle inderlig ønske at det var flere folk her inne som har gått alle "gradene"innen fiske,da blir man gjerne litt rundere i kantene og ikke like "skylapp/påståelig/aggresiv" i svarene i trådene,rett og slett litt for lite "openminded people"....kanskje det mangler ett jaktgen eller to i tillegg ;) Håper røyken legger seg etterhvert og folk kommer tilbake igjen. Øivind Mikalsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det ender slik...men folk går lei av å bli hundset med over tid! De siste par årene har det "strammet seg godt inn"her på ffs når det gjelder mobbaktiviteten rundt div temaer,de fleste som har noe å fare med gidder ikke mere,mange "nyfrelste"har alle svarene sjøl,skulle inderlig ønske at det var flere folk her inne som har gått alle "gradene"innen fiske,da blir man gjerne litt rundere i kantene og ikke like "skylapp/påståelig/aggresiv" i svarene i trådene,rett og slett litt for lite "openminded people"....kanskje det mangler ett jaktgen eller to i tillegg ;) Håper røyken legger seg etterhvert og folk kommer tilbake igjen. Øivind Mikalsen

<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste året har alle mulige slags folk rautet om hvor fælt alt er. Virker som flere har en oppfatning om at de bidrar noe voldsomt selv og derfor kan heve seg over de fleste. Ffs er kansje flue-furte-siden? Tror ikke det er så veldig mange her som har fått på pukkelen som ikke har diskutert litt varmt selv. Henning som det blir referert til her har vel sagt sitt selv eller hva?

Ja ja så fikk jeg sagt dette og. Folk tar seg en pause men de kommer nok tilbake skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet her begynner å ligne grensen til det latterlige.

Uansett når jeg logger meg på her nå så er det ikke noe annet enn sutring.

Jeg vet ikke helt om det er helt riktig av meg å ytre mine meninger, men har vært med her en stund, jeg har bidratt i det vide og det brede, på godt og ondt, men mest på bekostning av meg selv .Jeg holder noen ting hemmelig, men samtidig oser jeg ut av meg i koder, det er bare å lese.  Jeg skriver mye piss og legger ut mye dritt, men alt er fra et ærlig standpunkt. Noen ganger er det et høyt aktivitetsnivå med svada, andre ganger er det mye skryt og digge fisker, og rare fisker. Noen ganger er det stille lenge, og svadaen overtar, fordi det er sånn det er. Sånn er livet.

Jeg sitter med en bitter følesle av at  når noen går litt ut med skryt så kan det være vanskelig å følge opp året etterpå, eller året etter der.

Vet ikke helt jeg , men tråder om teorier og lynkjappe løsninger på div ting  bør man egentlig ikke blåse ut om fordi i mitt hodet eksiterer det ikke.

Slapp av nå, forklaring kommer.

Det jeg synes er mest dumt er at noen har akkurat som jeg skrev hatt et godt aktivitetsnivå og en god sesong.

Jeg trur, jeg trur, jeg trur at det ikke alltid er like lett å følge opp et hype neste år.

Jeg retter det , til jeg vet at det er sånn.

Noen ganger blir presset på pm for stort, du har lyst til å bare slippe. Det blir litt forventningspress selv på et lite forum.

Andre ganger så er rett og slett ikke sesongen slik du forventet deg.

Har man nådd høye mål , er det vanskelig å overgå disse målene. Noen ganger skjer det faktisk ikke  resten av livet.

Jeg føler at læringskurven på nett bidrar stort til at folk ikke for innfridd sine forventinger til neste sesong. Fall høyden blir dermed så stor at når man ikke kan følge opp året etter så velger vi å trekke oss litt tilbake å disse andre.

Dette er for meg en desto mere grunn til at folk trekker seg tilbake og klager på at andre ikke bidrar og eller jeg har ikke lyst til å bidra. En enkel løsning på et problem man egentlig har skapt selv.

«Ifjor fikk jeg ca 20 ørreter over kiloen, men ingen var like spektakulær som den jeg la ut bilde av året før. «

Ser dere dillema? Jeg bruker den gamle stanga, den gamle snella. Har lyst til å holde stedet hemmelig, flua er den samme som ifjor.

Skål og fin høst, gleder meg til høstdaddy allerede neste helg. <<l

Ops . jeg følger resten av innlegget utlogget , så trekker jeg meg hvis det blir for gæli ;D ;D

Med andre ord det er lite nytt på vestfronten. Nettet har blitt en krigssone føler jeg, hvor vi hele tiden vil være best og vil være størst , Komme med den beste punchlinen og det beste foto.

Det holder liksom ikke lenger med å si at jeg hadde en jævlig fin fisketur.

Den enkleste måten føler jeg nå er å bare klage, klage klage , klage, klage , klage,klage når man ikke klarer å følge opp tidligere meritter.

En ganske enkelt løsning på å vente på bedre tider, for det skjer det åsså.

Bedre tider kommer og smiliesene kommer på rekke og rad.

Fluefiskesiden  har vært dop for meg veldig lenge, mange år.

Mest fordi kunnskapen her inne overgår alle mine år som fluefisker, og det er fasktisk noen år.

Jeg trur, jeg håper, og jeg har alltid prøvd å ikke fremstå som noen verdensmester på denne siden.

Ikke lett egentlig når man legger ut bilder av fine fisker og fine turer.

Noen ganger kommer de som perler på snor , andre ganger skjer det lite.

Skjeder jeg meg så prøver jeg å bidra med noe nytt.

Blir jeg sykt missunnlig så legger jeg til en smiley, og grattis.

Har noen en teori om noe,UANSETT HVEM DET MÅTTE VÆRE, så leser jeg det, prøver det ut ved første annledning.LESER DET GJERNE ENGANG TIL.

Ikke sikkert akkurat det funket i år , men tidligere så har gamle teorier vist seg å funke tross masse annet svada.'

Tilbake til hvor vi er.

Er vi så jævla flinke som vi skal ha det til?

Skal vi lese alt med et lite smil om munnen og heller akseptere at , ja, det finnes folk som overhodet ikke viser seg her som er flinkere enn oss.

Kanskje vi heller skal akseptere at hele denne greie vi driver med svaier så mye og tar så mange retninger at vi helt enkelt bare nyter alt som blir skrevet og sorterer det i vårt eget hodet.

Prøver det ut og gjør opp våre egne meninger.

Hvis vi legger stoltheten litt til side , så finnes det mest å lære da.

Nei nei ,nei nei dette blir bare dumt, igjen og igjen.

Dette er ikke agrresivt og ingen må føle seg påpekt.

Jeg kan ikke skrive , men føler ofte at ting ofte gjelder meg når folk spyr ut sitt værste.

Jeg holder igjen en dag, og ser at det ikke gjaldt meg.

Alt blir tull som vanlig fra meg , men hva er galt med det?

Se det heller fra denne tullingens side, og les ting med et smil , ikke som et angrep. 

Tenk over hvordan du formulerer deg, det er viktig det og les gjerne hva andre prøver å formidle, gjerne 2 ganger.

Nå har jeg driti meg ut så mye med ord som jeg ikke kan sjonglere, at fra og med nå skal jeg ikke trekke meg. Jeg kommer aldri til å trekke meg fra denne siden.

Jeg skal bare fortsette i samme tralten og bidra som best jeg kan og prøve på min måte å gjøre dette til et sted hvor alle kan finne noe info om hva det skulle være..

Noen ganger har jeg noe nytt, andre ganger er alt jeg mener helt lame.  Andre ganger har noen nytte av det jeg skriver, og jeg nytte av det andre skriver.

Det er faktisk sånn det er.

Les, bli sint, la det være der.

Les bli begeistret og skryt

Yes yes nå kjønner jeg ingenting sjøl heller ;D ;D.

Faen skjerp dere alle mann.

Det går ann å stille et kritisk sprøsmål uten å være ufin, det går åsså å svare på samme måte, det er jævli enkelt hvis man legger egoet litt til side <<l <<l

Fyr løs gutter, jeg bare prøvde å summere litt hva jeg tenker om dagen. Ikke noe angrep, ikke noe anger, bare et forsøk på å gjøre denne siden til hva den engang var.

De som er som meg scroll ned til slutten og hør på musikk ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at ressurs personer forsvinner. Kan jo ha sine grunner til at enkelte logger seg sjeldnere inn. Ikke så sikker på at det er furting. Det med FF Landslaget er jo storm i et vannglass! Er vel ingen der som ønsker å skade miljøet til fisk?

Sent from my LT26w using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet her begynner å ligne grensen til det latterlige.

Uansett når jeg logger meg på her nå så er det ikke noe annet enn sutring.

Jeg vet ikke helt om det er helt riktig av meg å ytre mine meninger, men har vært med her en stund, jeg har bidratt i det vide og det brede, på godt og ondt, men mest på bekostning av meg selv .Jeg holder noen ting hemmelig, men samtidig oser jeg ut av meg i koder, det er bare å lese.  Jeg skriver mye piss og legger ut mye dritt, men alt er fra et ærlig standpunkt. Noen ganger er det et høyt aktivitetsnivå med svada, andre ganger er det mye skryt og digge fisker, og rare fisker. Noen ganger er det stille lenge, og svadaen overtar, fordi det er sånn det er. Sånn er livet.

Jeg sitter med en bitter følesle av at  når noen går litt ut med skryt så kan det være vanskelig å følge opp året etterpå, eller året etter der.

Vet ikke helt jeg , men tråder om teorier og lynkjappe løsninger på div ting  bør man egentlig ikke blåse ut om fordi i mitt hodet eksiterer det ikke.

Slapp av nå, forklaring kommer.

Det jeg synes er mest dumt er at noen har akkurat som jeg skrev hatt et godt aktivitetsnivå og en god sesong.

Jeg trur, jeg trur, jeg trur at det ikke alltid er like lett å følge opp et hype neste år.

Jeg retter det , til jeg vet at det er sånn.

Noen ganger blir presset på pm for stort, du har lyst til å bare slippe. Det blir litt forventningspress selv på et lite forum.

Andre ganger så er rett og slett ikke sesongen slik du forventet deg.

Har man nådd høye mål , er det vanskelig å overgå disse målene. Noen ganger skjer det faktisk ikke  resten av livet.

Jeg føler at læringskurven på nett bidrar stort til at folk ikke for innfridd sine forventinger til neste sesong. Fall høyden blir dermed så stor at når man ikke kan følge opp året etter så velger vi å trekke oss litt tilbake å disse andre.

Dette er for meg en desto mere grunn til at folk trekker seg tilbake og klager på at andre ikke bidrar og eller jeg har ikke lyst til å bidra. En enkel løsning på et problem man egentlig har skapt selv.

«Ifjor fikk jeg ca 20 ørreter over kiloen, men ingen var like spektakulær som den jeg la ut bilde av året før. «

Ser dere dillema? Jeg bruker den gamle stanga, den gamle snella. Har lyst til å holde stedet hemmelig, flua er den samme som ifjor.

Skål og fin høst, gleder meg til høstdaddy allerede neste helg. <<l

Ops . jeg følger resten av innlegget utlogget , så trekker jeg meg hvis det blir for gæli ;D ;D

Med andre ord det er lite nytt på vestfronten. Nettet har blitt en krigssone føler jeg, hvor vi hele tiden vil være best og vil være størst , Komme med den beste punchlinen og det beste foto.

Det holder liksom ikke lenger med å si at jeg hadde en jævlig fin fisketur.

Den enkleste måten føler jeg nå er å bare klage, klage klage , klage, klage , klage,klage når man ikke klarer å følge opp tidligere meritter.

En ganske enkelt løsning på å vente på bedre tider, for det skjer det åsså.

Bedre tider kommer og smiliesene kommer på rekke og rad.

Fluefiskesiden  har vært dop for meg veldig lenge, mange år.

Mest fordi kunnskapen her inne overgår alle mine år som fluefisker, og det er fasktisk noen år.

Jeg trur, jeg håper, og jeg har alltid prøvd å ikke fremstå som noen verdensmester på denne siden.

Ikke lett egentlig når man legger ut bilder av fine fisker og fine turer.

Noen ganger kommer de som perler på snor , andre ganger skjer det lite.

Skjeder jeg meg så prøver jeg å bidra med noe nytt.

Blir jeg sykt missunnlig så legger jeg til en smiley, og grattis.

Har noen en teori om noe,UANSETT HVEM DET MÅTTE VÆRE, så leser jeg det, prøver det ut ved første annledning.LESER DET GJERNE ENGANG TIL.

Ikke sikkert akkurat det funket i år , men tidligere så har gamle teorier vist seg å funke tross masse annet svada.'

Tilbake til hvor vi er.

Er vi så jævla flinke som vi skal ha det til?

Skal vi lese alt med et lite smil om munnen og heller akseptere at , ja, det finnes folk som overhodet ikke viser seg her som er flinkere enn oss.

Kanskje vi heller skal akseptere at hele denne greie vi driver med svaier så mye og tar så mange retninger at vi helt enkelt bare nyter alt som blir skrevet og sorterer det i vårt eget hodet.

Prøver det ut og gjør opp våre egne meninger.

Hvis vi legger stoltheten litt til side , så finnes det mest å lære da.

Nei nei ,nei nei dette blir bare dumt, igjen og igjen.

Dette er ikke agrresivt og ingen må føle seg påpekt.

Jeg kan ikke skrive , men føler ofte at ting ofte gjelder meg når folk spyr ut sitt værste.

Jeg holder igjen en dag, og ser at det ikke gjaldt meg.

Alt blir tull som vanlig fra meg , men hva er galt med det?

Se det heller fra denne tullingens side, og les ting med et smil , ikke som et angrep. 

Tenk over hvordan du formulerer deg, det er viktig det og les gjerne hva andre prøver å formidle, gjerne 2 ganger.

Nå har jeg driti meg ut så mye med ord som jeg ikke kan sjonglere, at fra og med nå skal jeg ikke trekke meg. Jeg kommer aldri til å trekke meg fra denne siden.

Jeg skal bare fortsette i samme tralten og bidra som best jeg kan og prøve på min måte å gjøre dette til et sted hvor alle kan finne noe info om hva det skulle være..

Noen ganger har jeg noe nytt, andre ganger er alt jeg mener helt lame.  Andre ganger har noen nytte av det jeg skriver, og jeg nytte av det andre skriver.

Det er faktisk sånn det er.

Les, bli sint, la det være der.

Les bli begeistret og skryt

Yes yes nå kjønner jeg ingenting sjøl heller ;D ;D.

Faen skjerp dere alle mann.

Det går ann å stille et kritisk sprøsmål uten å være ufin, det går åsså å svare på samme måte, det er jævli enkelt hvis man legger egoet litt til side <<l <<l

Fyr løs gutter, jeg bare prøvde å summere litt hva jeg tenker om dagen. Ikke noe angrep, ikke noe anger, bare et forsøk på å gjøre denne siden til hva den engang var.

De som er som meg scroll ned til slutten og hør på musikk ;D ;D

Takk Robert  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er enig med deg Robban. Må bare lese innlegget fire fem ganger til å jeg får tak i innholdet fult ut ;D ;D

ha ha ha fint svar  ;D

Hadde ikke ventet noe annet heller, men det er meg i et nøtteskal ;D

Er jo sånn man må svare hvis man er i tvil <<l Tok jo brodden ut av at jeg veit jeg har driti meg ut  ;D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke signere i denne tråden alle mann da, dermed har alle beklaget, og livet går videre  ;D

Nei, ta forumet for hva det er . . . Du finner neppe et eneste internet-forum med flere enn 5 deltagere hvor det bare er fryd og gammen til enhver tid, så ingen grunn til å gjøre noe stort nummer ut av dette.

Syntes man det stort sett bare er ræva så er det ikke verre enn å holde seg unna til man evt syntes det kan være interessant å delta igjen. Man ikke slette kontoen sin for å vise sin misnøye  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes man det stort sett bare er ræva så er det ikke verre enn å holde seg unna til man evt syntes det kan være interessant å delta igjen. Man ikke slette kontoen sin for å vise sin misnøye  :)

Hehe er det noe rart til det blir krøll fra meg ;D

Ser jo i ettetid at dette ikke var noen klagetråd heller

Var jo det jeg skulle si, men,,,,,,,,,,,,,,,,,, cccheers

Sorry at jeg kutter ned, og bruker deg som referanse Lars :-* Men det er sånn det skulle vært skrevet fra meg, he he he tosk  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg kutter ned, og bruker deg som referanse Lars :-* Men det er sånn det skulle vært skrevet fra meg, he he he tosk  ;D

Innlegget ditt var mer enn bra det, Robert . . . Du er langt flinkere til å sette ord på ting enn meg og de fleste andre  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes man det stort sett bare er ræva så er det ikke verre enn å holde seg unna til man evt syntes det kan være interessant å delta igjen. Man ikke slette kontoen sin for å vise sin misnøye  :)

Hehe er det noe rart til det blir krøll fra meg ;D

Ser jo i ettetid at dette ikke var noen klagetråd heller

Var jo det jeg skulle si, men,,,,,,,,,,,,,,,,,, cccheers

Sorry at jeg kutter ned, og bruker deg som referanse Lars :-* Men det er sånn det skulle vært skrevet fra meg, he he he tosk  ;D

Du trenger overhodet ikke unnskylde noe som helst Robban. Du hadde et fint innlegg du. Bare meg som ike kunne dy meg. Jeg synes det skal være litt uanstrengt når man "mener seg i mellom"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på fluebinderhelga i november dere å ha det kjekt i sammen med likesinnede. Det er når man gidder å gå på slikt man ser hvor trivelige de aller fleste er. Noen hevder de ikke kan komme men de skal få lov å titte inn i et vindu for halv pris. For vi er jo så snille vi, Gisle og jeg og de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...