Gå til innhold

facebook - Fluefiske inspirasjon.


Kim W

Anbefalte innlegg

For min personlige del, så syntes jeg opplegget for å legge ut bilder her inne suger!

Jeg verken kan, eller gidder å bruke mye tid på å lære meg å legge ut bilder her. På FB, er det vesentlig enklere, og jeg kan stort sett finne de sammen menneskene på FB.

Hadde det vært vesentlig enklere å legge ut bilder her, ville det nok kickstartet forumet "big time" <<l

Er langt på vei enig med deg . . . Er veldig lite fiskerapporter med bilder her, og det skyldes vel til dels at det er litt knotete å poste bilder, samt at folk her får håpløst lite fisk  ;D

Og tenk hva en "Liker" knapp ala fb kunne gjort i fluebindetrådene  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

For min personlige del, så syntes jeg opplegget for å legge ut bilder her inne suger!

Jeg verken kan, eller gidder å bruke mye tid på å lære meg å legge ut bilder her. På FB, er det vesentlig enklere, og jeg kan stort sett finne de sammen menneskene på FB.

Hadde det vært vesentlig enklere å legge ut bilder her, ville det nok kickstartet forumet "big time" <<l

Er langt på vei enig med deg . . . Er veldig lite fiskerapporter med bilder her, og det skyldes vel til dels at det er litt knotete å poste bilder, samt at folk her får håpløst lite fisk  ;D

Og tenk hva en "Liker" knapp ala fb kunne gjort i fluebindetrådene  ;)

"Liker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min personlige del, så syntes jeg opplegget for å legge ut bilder her inne suger!

Jeg verken kan, eller gidder å bruke mye tid på å lære meg å legge ut bilder her. På FB, er det vesentlig enklere, og jeg kan stort sett finne de sammen menneskene på FB.

Hadde det vært vesentlig enklere å legge ut bilder her, ville det nok kickstartet forumet "big time" <<l

Er langt på vei enig med deg . . . Er veldig lite fiskerapporter med bilder her, og det skyldes vel til dels at det er litt knotete å poste bilder, samt at folk her får håpløst lite fisk  ;D

Og tenk hva en "Liker" knapp ala fb kunne gjort i fluebindetrådene  ;)

"Liker"

Liker også! Mange ganger kunne jeg tenke meg å gi en positiv kommentar, men side opp og side ned med "den var fin!" vanner ut og ødelegger det tråden handler om, synes jeg. Så derfor skriver jeg ikke det. Selv om man jo burde gi kredit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger kunne jeg tenke meg å gi en positiv kommentar, men side opp og side ned med "den var fin!" vanner ut og ødelegger det tråden handler om, synes jeg. Så derfor skriver jeg ikke det. Selv om man jo burde gi kredit!

Nettopp det jeg tenker, også . . . Jeg har forståelse for at det er hyggelig å få tilbakemeldinger på fluene sine, men jeg ser ikke helt hva side opp og side ned med meldinger som "Flott flue, mister!" - "Takk for det, mister . . . Hyggelig å høre!" er godt for.

Det hadde vært langt mer ryddig med kun fluebildene og evt bindeoppskrift, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min personlige del, så syntes jeg opplegget for å legge ut bilder her inne suger!

Jeg verken kan, eller gidder å bruke mye tid på å lære meg å legge ut bilder her. På FB, er det vesentlig enklere, og jeg kan stort sett finne de sammen menneskene på FB.

Hadde det vært vesentlig enklere å legge ut bilder her, ville det nok kickstartet forumet "big time" <<l

Er langt på vei enig med deg . . . Er veldig lite fiskerapporter med bilder her, og det skyldes vel til dels at det er litt knotete å poste bilder, samt at folk her får håpløst lite fisk  ;D

Og tenk hva en "Liker" knapp ala fb kunne gjort i fluebindetrådene  ;)

<<l
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel liten vits i å late som om det ikke var krangling som gjorde at aktiviteten gikk ned.

Noen tok seg nær av alt som passet dem. Noen logger kun inn for å fortelle om hvor jævlig alt er. Ellers bidrar de med svært lite. Det irriterer meg faktisk.  Noen gikk for langt i diskusjoner og fornærmet nedre. Osv. Veldig mange vil at man skal lese mer en man skriver. Så vist ingen skriver blir det nok best...

Jeg tror at hvis man skal få noe fres i ffs igjen så må folk slutte å sutre så inne i helvete. Ta seg selv litt mindre høytidlig. Og så må man glemme det som har skjedd og heller se hva vi kan gjøre for å få det opp og gå igjen.

Og kansje man bør drive salg av seg selv og sine varer et annet sted? Ikke så viktig for meg men jeg vet andre irriterer seg over det. Noen har bare et ekstremt eksponeringsbehov. Det er vel ikke så farlig egentlig men da får de tåle litt synes jeg.

Sånn. Nå fikk jeg sagt det grøvste. Så slapp dere å bli upopulære. Dette er det jeg hører folk si.

Waffern har startet noen kule tråder nå. Det er veien å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger kunne jeg tenke meg å gi en positiv kommentar, men side opp og side ned med "den var fin!" vanner ut og ødelegger det tråden handler om, synes jeg. Så derfor skriver jeg ikke det. Selv om man jo burde gi kredit!

Nettopp det jeg tenker, også . . . Jeg har forståelse for at det er hyggelig å få tilbakemeldinger på fluene sine, men jeg ser ikke helt hva side opp og side ned med meldinger som "Flott flue, mister!" - "Takk for det, mister . . . Hyggelig å høre!" er godt for.

Det hadde vært langt mer ryddig med kun fluebildene og evt bindeoppskrift, syntes jeg.

Jeg prøvde å gjøre noe med dette da jeg starta "ukens tema" tråden. Synd den ligger brakk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel liten vits i å late som om det ikke var krangling som gjorde at aktiviteten gikk ned.

Noen tok seg nær av alt som passet dem. Noen logger kun inn for å fortelle om hvor jævlig alt er. Ellers bidrar de med svært lite. Det irriterer meg faktisk.  Noen gikk for langt i diskusjoner og fornærmet nedre. Osv. Veldig mange vil at man skal lese mer en man skriver. Så vist ingen skriver blir det nok best...

Jeg tror at hvis man skal få noe fres i ffs igjen så må folk slutte å sutre så inne i helvete. Ta seg selv litt mindre høytidlig. Og så må man glemme det som har skjedd og heller se hva vi kan gjøre for å få det opp og gå igjen.

Og kansje man bør drive salg av seg selv og sine varer et annet sted? Ikke så viktig for meg men jeg vet andre irriterer seg over det. Noen har bare et ekstremt eksponeringsbehov. Det er vel ikke så farlig egentlig men da får de tåle litt synes jeg.

Dette samsvarer så til de grader med mine oppfatninger, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det er vel liten vits i å late som om det ikke var krangling som gjorde at aktiviteten gikk ned.

Noen tok seg nær av alt som passet dem. Noen logger kun inn for å fortelle om hvor jævlig alt er. Ellers bidrar de med svært lite. Det irriterer meg faktisk.  Noen gikk for langt i diskusjoner og fornærmet nedre. Osv. Veldig mange vil at man skal lese mer en man skriver. Så vist ingen skriver blir det nok best...

Jeg tror at hvis man skal få noe fres i ffs igjen så må folk slutte å sutre så inne i helvete. Ta seg selv litt mindre høytidlig. Og så må man glemme det som har skjedd og heller se hva vi kan gjøre for å få det opp og gå igjen.

Og kansje man bør drive salg av seg selv og sine varer et annet sted? Ikke så viktig for meg men jeg vet andre irriterer seg over det. Noen har bare et ekstremt eksponeringsbehov. Det er vel ikke så farlig egentlig men da får de tåle litt synes jeg.

Sånn. Nå fikk jeg sagt det grøvste. Så slapp dere å bli upopulære. Dette er det jeg hører folk si.

Waffern har startet noen kule tråder nå. Det er veien å gå!

Jeg må desverre si meg uenig i en del ting du skriver her Frode, og da spesiellt i måten du legger frem innlegget ditt på.

Du starter med å slå fast som nærmest "fakta" at de som ikke deltar har trukket seg på grunn av krangling og at de tar seg nær av alt som ikke passer dem og i tillegg at noen kun logger inn for å fortelle hvor jævlig alt er, og ellers bidrar de med svært lite.

Dette er for meg den samme leksa gang på gang når det forklares hvorfor noen har valgt å bruke mindre tid her inne. Det er på grensen til hersketeknikk i mine øyne når du utrykker deg på denne måten. Hver gang noen er uenig eller kritiserer ting her på forumet så SUTRER de. Det er de samme som påstår dette hver gang. Hva faen er det for noe tøys!!!!! Det kaller jeg å klubbe folk i hue å si sånt. Det har kommet mye konstruktiv kritikk på forskjellige ting og tang her på forumet opp igjennom åra, men hvorfor skal det alltid kalles SUTRING fra de samme folka? Er det ikke lov å være misfornøyd og kritisk til ting her inne uten at man SUTRER?

Det blir garanter ingen endring på tingens tilstand hvis man fortsetter å GENERALISERE ved å fremstille det slik. Det er lite konstruktivt og medfører bare til at flere ikke gidder å bidra da man bare vet at det kommer ei klubbe susende med beskjeden om at man SUTRER eller klager på hvor jævlig alt er. Slik får vi ikke flere medlemmer av, tvert i mot.

Hva med å heller se på hvordan ting kunne blitt bedre her inne? Hva med å ta litt selvkritikk og innse at det til tider er alt for mye tull og tøys og for lite fluefiskerelatert stoff? Det klassiske svaret med at "joda... men det har vi snakka om før" blir bare tull da det har kommet til mange nye medlemmer siden den gang. Hva om moderatorer senket den såkalte takhøyden noen hakk og faktisk stoppet tråder som sklir helt ut. Det kan hende at et samfunn enten det er på nett eller i den "virkelige verden" trenger lover og regler og at vi som brukere må "take it or leave it" og ikke kan bestemme alt selv. Det bør faen meg ikke være tillatt å skrive hva som helst på et forum. Kverrulering og krangling bør en moderator faktisk ha lov til å stoppe, noe desverre det gjøres alt for lite av for tiden.

Jeg tror fluefiskesiden hadde vært tjent med mindre kverrulering og vås og mer fluefiskerelatert stoff og ikke minst at man tåler at det er noen der ute som kan litt mer enn andre og er verdt å lytte til (jeg snakker ikke om meg selv her).

Jeg sier ikke at det ikke skal være rom for "off topic" men jeg synes personlig at det har oppstått en kultur med for mye drittslenging, kverrulering, krangling og tulletråder som bare får lov til å utarte seg uten at det gripes inn og det tror jeg ikke er et sjakktrekk for å si det mildt.

La folk få lov til å kontstruktivt å komme med kritikk uten å bli stempla som SUTRETE, men be heller om saklige og konstruktive forklaringer på hva de mener. Det tror jeg garantert vil gagne fluefiskesiden i det lange løp.

Du skriver også at "noen har et ekstremt eksponeringsbehov". Det har vi alle på en eller annen måte, hvis ikke så hadde vi vel overhode ikke hatt behov for å uttrykke oss på et forum. Det er vel på en måte litt i et forums og et menneskes natur å ha et visst eksponeringsbehov vil nå jeg si. Se bare på hvem som skriver mest her inne. Du er en av dem og dermed er du i samme kategori, dvs du har et stort eksponeringsbehov..... og det er faktisk av det gode <<l

Vi skal selfølgelig kunne tåle litt trøkk uten å bli dødelig fornærma MEN det går en grense. Da er det bedre å være konstruktiv i tilbakemeldingene enn å stemple det som SUTRING. Det er nå slik jeg ser det iallefall.

Fluefiskesiden har fortsatt mye bra men desverre også for mye tull og tøys i mine øyne. Derfor gidder ikke jeg å bruke så mye tid her inne lenger men betyr det at jeg SUTRER? Mulig noen ser det sånn men for meg er det et valg jeg tar. Jeg har andre ting å bruke tida mi på også så det er ingen katastrofe. Når det er sagt skulle ønske at fluefiskesiden endra seg litt i karakter for den var et fantastisk sted å være noe den ikke er for meg lenger. Synd men sant. Vi er alle forskjellige og for mange er fluefiskesiden fortsatt numero uno forum og det er bra. Kommer nok sikkert til å bidra innimellom men bruker desverre mindre tid her enn før.

Kanskje jeg er i ferd med å bli for gammel :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og jeg har en helt forskjellig oppfatning av hva som er virkeligheten.

Sutring er som jeg skrev å aldri bidra med noe særlig men henge seg på når ting er negativt. Og kun logge seg på ja for å fortelle at alt er så dumt at jeg ikke gidder å bidra. Men bidra ellers gidder jeg ikke...

Det har det vært en del av. Det er det faktisk ikke bare jeg som mener.

Hvis man skal gå inn i din retorikk her så må man jaggu uttale seg forsiktig og objektivt for ikke å være generaliserende.

Hvis du mener det har har vært mye konstruktiv kritikk her i det siste så har jeg ikke fått det med meg.

Jeg føler heller det motsatte

Du bruker ordet sutre som ungene gjør når de ikke får viljen sin. Det biter ikke på meg.

Jeg kan umulig ha ført til at folk ikke gidder å bidra her mer for jeg har skrevet utrolig lite her på lenge.

Jeg har skreve mye vass og tull men det tror jeg folk og har satt litt pris på. Ikke du men mange andre.

Det er i alle fall det man hører. Men nok har vært nok.

Du er svært retorisk i din kritikk av meg. Det er ok for meg du har lov til det men jeg lurer på hvorfor du tok mitt innlegg så til grader til deg. Jeg må tydeligvis ha truffet noen nerver. Kansje er det det som må til?

Det er i alle fall helt klart at du ikke skjønte poenget mitt med innlegget. Jeg mente vi måtte forandre stil og legge ting bak.

Sikkert ikke så lett å forstå når man ikke vil. Skal bli spennende å se hva du bidrar med fremover nå. Det bør bli bra.

Har du skrevet mye posetivt i det siste? Eller er du en som logger på å forteller andre hvor dumme de er?

Jeg har bidratt med for lite posetivt. Hadde vel tenkt å prøve å gjøre noe med det. Vi får se. Kansje jeg gidder.

Jeg går hardt ut til tider og må derfor tåle litt. Sånn er det bare. Om jeg har et ekstremt eksponeringsbehov for andre avgjøre. Har fått høre mye men aldri det. Men men det spiller liten rolle.

Nå vet jeg i alle fall hvor jeg har deg hen.

Egentlig mye mer jeg ville ha sagt men nå er det stengetid for lengst.

Tipper det var godt å få ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Du og jeg har en helt forskjellig oppfatning av hva som er virkeligheten.

Sutring er som jeg skrev å aldri bidra med noe særlig men henge seg på når ting er negativt. Og kun logge seg på ja for å fortelle at alt er så dumt at jeg ikke gidder å bidra. Men bidra ellers gidder jeg ikke...

Det har det vært en del av. Det er det faktisk ikke bare jeg som mener.

Hvis man skal gå inn i din retorikk her så må man jaggu uttale seg forsiktig og objektivt for ikke å være generaliserende.

Hvis du mener det har har vært mye konstruktiv kritikk her i det siste så har jeg ikke fått det med meg.

Jeg føler heller det motsatte

Du bruker ordet sutre som ungene gjør når de ikke får viljen sin. Det biter ikke på meg.

Jeg kan umulig ha ført til at folk ikke gidder å bidra her mer for jeg har skrevet utrolig lite her på lenge.

Jeg har skreve mye vass og tull men det tror jeg folk og har satt litt pris på. Ikke du men mange andre.

Det er i alle fall det man hører. Men nok har vært nok.

Du er svært retorisk i din kritikk av meg. Det er ok for meg du har lov til det men jeg lurer på hvorfor du tok mitt innlegg så til grader til deg. Jeg må tydeligvis ha truffet noen nerver. Kansje er det det som må til?

Det er i alle fall helt klart at du ikke skjønte poenget mitt med innlegget. Jeg mente vi måtte forandre stil og legge ting bak.

Sikkert ikke så lett å forstå når man ikke vil. Skal bli spennende å se hva du bidrar med fremover nå. Det bør bli bra.

Har du skrevet mye posetivt i det siste? Eller er du en som logger på å forteller andre hvor dumme de er?

Jeg har bidratt med for lite posetivt. Hadde vel tenkt å prøve å gjøre noe med det. Vi får se. Kansje jeg gidder.

Jeg går hardt ut til tider og må derfor tåle litt. Sånn er det bare. Om jeg har et ekstremt eksponeringsbehov for andre avgjøre. Har fått høre mye men aldri det. Men men det spiller liten rolle.

Nå vet jeg i alle fall hvor jeg har deg hen.

Egentlig mye mer jeg ville ha sagt men nå er det stengetid for lengst.

Tipper det var godt å få ut.

Da får vi bare innse at vi ser ting helt forskjellig og det lever jeg godt med :D

Det var vel forøvrig ikke jeg som brukte begrepet SUTRETE så det var litt merkelig å lese at du får det å høres ut som det var jeg som brukte det.

Jeg kan heller ikke se at jeg har brukt deg spesifikt som eksempel på at folk ikke gidder å bidra her inne så jeg skjønner ikke helt hvordan du tolker det dit hen.

Du tok nok dette innlegget litt for personlig og valgte å ikke se på innholdet i det jeg prøvde å få frem for det var overhode ikke retta mot deg som person. Selvfølgelig traff du noen nerver rett og slett fordi det er det samme hver gang nemlig at folk SUTRER når de ikke liker alt som skrives her og det synes jeg fortsatt er en lite gunstig måte å fremstille andre på.

Jeg skjønte deler av innlegget ditt men ikke måten det legges frem på. Det er bare sånn jeg ser det. Værre er det ikke.

Jeg har vel igrunn bidratt ganske så mye på dette forumet siden jeg ble medlem så jeg ser ikke at jeg har noe som helst å bevise og har ingen behov for å legge sjela mi i at det skal bli så bra at du mener det er bra nok.

Jeg har forøvrig ikke bidratt så mye på forumet i det siste så selvfølgelig har jeg ikke skrevet så mye postivt den seneste tida men et å annet fluebilde og macrobilde har det da blitt. Jeg kan heller ikke så vidt jeg husker ha logget meg på for å fortelle andre hvor dumme de er, men korriger meg gjerne hvis jeg tar feil så skal jeg selvfølgelig beklage det.

Ikke har jeg sagt at du har et ekstremt eksponeringsbehov heller men at vi alle har et eksponeringsbehov siden vi faktisk velger å utrykke oss på et forum. Tror til og med at jeg skrev at det er av det gode.

...... men igjen så ser vi alle verden med forskjellige briller og det er i grunn helt greit :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tull" og generell "skitprat" er iallefall noe av det jeg setter mest pris på ved forumet, og noen av de ivrigste bidragyterne i så måte har en til tider fantastisk, rå, ironisk, frekk humor med herlige spissformuleringer på det meste :-) Det jeg omidlertid mener er "drepen" for forumet og "hvermannsens" engasjement er den kverruleringen som er påfallende i enkelte "tråder". Har aldri sett at kverruleringen har ført til annet en kritikk, at folk "trekker" seg fra trådene og annen misnøye, men kverrulering ser dessverre ut til å leve i beste velgående enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver man sin egen blogg, blir ikke mye forums aktivitet av slikt.

Endel eldre travere har vel gått litt lei, uten at tilveksten nødvendigvis har veid opp. Synes jeg ser samme trenden på andre felt feks foto.

Facebook har tatt over en del dessverre. Spesielt på foto er det ett elendig medie, men genererer jo "likes" om det er noe mål.

Nettet har blitt voksent, kjedelig, og fragmentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utviklingen vi ser på FFS, er ikke et ukjent resultat på forum generelt, dessverre.

Har sett denne utviklingen på andre forum også. Det som ofte skjer, er at de som drifter, går litt kjeie, og trekker seg unna litt. De som fra starten, som har bidratt med bilder og interessant lesestoff og inspirasjon, har ikke så fordømt mye nytt å komme med mer, og vi andre, ja, vi har ikke så mye mer interessant å lese.

Selv, har jeg forskjellige tanker om hva, jeg kunne bidratt med, men jeg har fått overdose på at hver jævla tråd ender i kverulering og pisse konkurranser.

Når det ikke skjer noe interessant, eller noe nytt og lærerikt, så ender det i tull og vås, eller i kverulering og krangel. I tillegg, blir jeg så eitrandes forbannet, av å sitte å plundre med å legge inn bilder her, at jeg ender opp med å trykke enter på FB i steden for. Synd, men slik er det.

Man kan kalle misfornøyde brukere, hva man vil. Man kan kalle måter brukere reagerer og uttaler seg på, hva man vil, men jeg har faktisk full forståelse, for hvorfor enkelte har kuttet ut her inne. (Jeg kan også forstå, hvorfor enkelte burde holde seg unna) Men, problemet, med så mange som har holdt seg unna en tid, er at forumet mister kompetanse og kvalitet. Nettopp slike ting som vi verdsetter så høyt. Men,.... vi har bedt om dette selv, har vi ikke?..

Gå gjennom alle trådene dere selv har hatt stor interesse av å lese, og se på hvem som har bidratt til å gjøre mye av det interessant. Se deretter på vedkommende sin profil, og sjekk hvor lenge siden det er, at nettopp denne personen har bidratt med noe. Vil tippe det er flere, som det er en stund siden noen leste noe fra.. Jeg personlig, savner som eksempel:  Staffan og Erik Eikre, samt flere.  Bare i disse to, har FFS mistet, kanskje så mye som 70 år med erfaringer :o

Men jeg har de på FB 8)

Noen digger jeg for de personene de er og humoren de bruker. Har disse på FB også <<l

Noen klarer jeg faktisk ikke å forholde meg til, og blir så engasjert i deres kverrulering, at jeg ikke tror det er videre bra for blodttrykket. Disse kan jeg unngå på FB. :)

Om Facebook er bedre?......  NEI, jeg ønsker eller vil ikke tro på det, men det må til forandringer her inne, før det igjen blir skikkelig trøkk her inne. Her er mine forslag til forbedringer:

* Alle bør skrive med fult navn.

* Vesentlig enklere å legge ut bilder.

* En "liker" funksjon( For å holde tråder renere for fjas)

* Offisielt korrekt for bransjefolk å være her på lik linje med oss andre (med forbehold om 0 tolleranse for reklame)

* Klare retningslinjer for oppførsel.

* Vesentlig tydeligere moderatorer!

Med dette på plass vil denne siden helt sikkert ta av som før. Husker tiden, da forumet "Sluttstykket" var på topp. Så dabbet det i samme bane som FFS. Det ble nærmest lagt ned til fordel for et nytt forum. "Kammeret". "Kammeret" fikk en super start, og var genuint interessant i starten. Men så gikk det inn i samme tralten igjen. De virkelige bidragsyterene trakk seg unna, og "kammeret" driftes dessverre, i dag for det meste av "googlespesialister"

Jeg tror FFS har en fremtid, med de rette grepene, men fortsetter det i samme tralten, er det en skygge av seg selv, om ett år fra i dag :-\

Ronny B. Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverruleringen er en vesentlig ting av den drivkraften.

Tom.

Jeg er helt enig at diskusjoner er både viktig, lærerikt og tidvis morsomt. Men kverulering er bare irriterende og litt trist faktisk..

Vidar

Nei, egentlig ikke fordi det du definerer som kverrulering ikke nødvendigvis er negativt,

og er kanskje noe helt annet det det jeg mener med kverrulering?

Der er du og jeg uenig,men det er jo helt greit. :)

Det neste nå er at du sier jeg kverrulerer og dermed er vi like langt og kommer ikke et skritt videre. ;D

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da stopper vi der!!!!

Det var ikke dette sluttresultatet som var tanken da jeg lagde denne tråden. Denne kveruleringa er bare jævlig unødvendig og bidrar ikke til en dritt til det jeg ser på som fluefiske. Regner med at de fleste av dere er enige.

Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...