Gå til innhold

Jeg tåler det bare ikke....


Skævvens_Mann

Anbefalte innlegg

Eller er det bare DU som har lov til å tenne? Og alle andre

da er bare barnslige?

 

Dersom det, Greit...

 

Jeg har et par måneder hatt en aldeles fantastisk

fiske-sommer med flere rekordfisk jeg vil huske så

lenge jeg lever...

 

 

Jeg blir NORMALT oppfattet som en svært vennlig og fredfull person.

Men når noen direkte prøver å RÆVKJØRE meg med

VISSVASS og platthet, tenner jeg på alle plugga!

er det i orden å "slenge med leppa" uten å få

tilbake etter noter er det helt greit for meg.

 

Men hvorfor gjelder da ikke den regelen for meg? Bare noen utvalgte?

 

Jeg ble stengt ute av ADMIN for et par måneder

siden fordi jeg buust reagerte på et "arrogant" medlems 

innlegg her inne. De fleste her vet hvilket innlegg jeg

snakker om. Jeg ble overfalt og overhalt til de grader

fra de fleste her inne, morsomt... :-).

Noen få sto meg bi. Men de fleste som husker skal nå faen

meg få seg en liten tankevekker!

 

Det er helt greit, jeg skal "finne meg i" oppstrammeren

fra "admin".

Men jeg synes også ADMIN i samme slengen

burde sette strammere regler her inne for hva som kan

tolereres av provoserende innlegg selv om disse innleggene

kommer fra de såkalte bessvisserne her inne. De som har lov til å skrive hva faen dem vil uten følger??

 

Jeg gir her et veldig godt eksempel på hva jeg mener.

Jeg skal redigere bittelitt det arrogante innlegget jeg

reagerte momentant på og som jeg fikk så jævla pepper for til mitt eget lille redigerte innlegg.

 

Så får vi se om jeg får like mye pøkk da?:

 

Dere vi kjenne det igjen, men i omvendt mening, fra MEG....:

 

Dette er originalen: 

 

" Har fulgt Fluefiskesiden noen år. Deltatt på forumet kun kort tid. Dette forumet består av utrolig mange spennende profiler med god innsikt i lidenskapen vi alle deler. 
 
MEN. Fluefiskesiden har fått mange nisser og troll som øser av sin manglende kunnskap og spyr ut usaklig flåseri i et slikt omfang at verdien på forumet synker. 
 
Jeg elsker innsiktsfulle tråder og diskusjoner. Digger når innsikt kombineres med humor. Men like sterkt hater jeg nissenes kunbskapsløshet og flåseri.
 
Moderator. Gjør noe. Kast nissene av lasset. "
 
Jeg synes vedkommende skylder både meg, forumet, og
ADMIN en stor unnskyldning...
 
Ok....
 
Dette er min versjon, og som jeg mener. Dersom dette er lov
for andre regner jeg med full støtte nå....:
 
"Har fulgt Fluefiskesiden noen år. Deltatt på forumet kun kort tid. Dette forumet består av utrolig mange spennende profiler med god innsikt i lidenskapen vi alle deler. 
 
MEN. Fluefiskesiden har fått mange "arrogante idioter og fjols" som øser av sin påståtte kunnskap og spyr ut usaklig og arrogant flåseri i et slikt omfang at verdien på forumet synker. 
 
Jeg elsker innsiktsfulle tråder og diskusjoner. Digger når innsikt kombineres med humor. Men like sterkt hater jeg bessvissernes kunnskapsløshet, arroganse,  og flåseri.
 
Moderator. Gjør noe! Kast disse arrogante idiotene av lasset
og la oss få tilbake forumet slik det var! 
 
Ok...

 

Kan noen veldig ærlige personer gi meg en bitteliten

formening rundt min bittelille endring?

 

Lykke til....

Endret av Skævvens_Mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det neste noen sier nå er vel:

 

Kan du ikke la dette ligge nå.....? Så enkelt om jeg gjorde det, ikke sant?

 

Nei faktisk ikke. Hadde du gjort det selv etter å ha blitt så 

rææva behandla av fjols?

 

Spør deg selv om det. Jeg mener sterkt at det er trådstarter

i posten jeg refererer til som burde vært banna, ikke jeg.

 

Og samme personen burde vise seg så stor her at han

TØR å stå fram og innrømme at han aldri burde skrevet noe sånt.

 

For dersom han kan og får lov, så kan du morra di, onkel'n din, og jeg.

Eller...?

 

Puddinger som gjemmer seg har jeg ingenting til overs for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått løs på ADMIN så jeg forventer BANNING når som helst.

Er det sånn dere vil ha det folks? At en liten "flokk" her inne skal bestemme?

 

Jaja......

 

Alt er kopiert og dersom noen våger å banne meg nå sprer jeg denne

dritten på alle viktige nettsteder. Så "seriøs" er jeg nå....

 

God natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Nå graver du deg langt ned i søla skævvens... Trusler og det hele.
Dette blir veldig trist å lese. Og om du ikke ser dette selv noe jeg regner med at du ikke gjør siden du allerede har skrevet dette så synes jeg dette er veldig leit på dine vegne. Men tenk nå litt på hvilken stemning du setter her på FFS. FFS handler ikke om deg. Selv om du trur at det gjør det. Du får ta dette med admin Skævvens. Hold oss andre og dine personangrep langt utenfor dette forumet.

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok du burde latt dette ligge, lukter en Banhammer lang vei iom du ikke tok hintet ved første strike.

 

ja det blei ikke postet like mange nye poster den tiden du var på "ferie fra forumet" men da blei heller ikke forumet spammet ned av noe som kunne vært facbook statuser og ikke en ny post på forumet... 

 

 

P.S

tror det faktisk er frivillig å henge her inne, så trives du ikke/føler deg ille behandlet så er det fullt mulig å logge av...

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok føler jeg det mest korrekt å trykke på "like" på alle andres innlegg, og ikke ditt, Skævvens mann. Dette tross jeg ikke kjenner noen, liker noen andre bedre eller ser spesielt opp til noen av de her inne.

Kun basert på det som skrives mao.

Har du hatt livs opplevelser i sommer, skogmann, langs elvebredder og stille vann, så hadde jeg satt pris på om du la ut noen av de istedet. Det hadde jeg faktisk likt veldig mye.

Endret av turboleiv
  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes vedkommende skylder både meg, forumet, og
ADMIN en stor unnskyldning...
 

 

Vedkommede reagerer på at folk spammer ned forumet. Mener du at fluefiskesiden er tjent med nisser og troll som bare pøser ut svada og intetsigende og umorsomt pjatt? Synes du tråder tilføres noen verdi ved å snakke om alt mulig annet enn tema? Synes du forumet blir bedre av å ha slike her?

 

Eirik

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til OP

 

Jeg har sendt deg en mail og invitert deg til å ringe meg. Ser ogå at innleggene er postet nattestid og lar tvilen komme til gode om det kan være flytende substanser inne i bildet etter en hyggelig fisketur.

 

Om denne tråden tar en feil retning tar jeg grep umiddelbart.

 

Og la det være klart: Jeg er ikke ute etter "noen", jeg vil bare ha en fornuftig kultur her inne på FFS. 

 

Mvh

Bernt

  • Lik 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei Skævens, dette var ikke bra.

 

En liten stund synes jeg det var gøy å lese postene dine, riktig så friskt språk og alt var liksom lov, for sånn er det i Groruddalen. Men så bikka det over for meg, det ble for mye svada, med hjemmelagde hamburgere, lapskaus og jeg vet ikke hva.

 

Min mening er at man må oppføre seg litt som folk selv om man føler seg urettferdig behandla. Å lire av seg så mye vas som du har gjort her, til og med trusler kommer du med, det hører ingen steds hjemme.

Så spør du meg, så er det vel kanskje du som bør gå litt i deg sjøl og komme med en unnskylding.

 

Alexander

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet skal bli. Er nøytral, kjenner ingen her inne, fulgt med på ffs i ca 2 år uten og være super aktiv.

 

Skævens, du prater rett fra hjertet og jeg respekterte jeg til og begynne med, men i det siste dine innlegg her på FFS blitt mer lik en blogg som dattera mi kan følge med på enn et forum innlegg fra en fluefisker. mvh vegar : )

Endret av vlk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg bare ble trist å lese.  At du ble satt litt på sidelinjen for en time-out Skævvens burde vel  være en liten tankevekker og en spore til å tenke litt over hvordan du fremstår på forumet.  Hvordan du er privat og i sosiale lag vet jeg svært lite om. Du kan og er nok verdens triveligste fyr, men i denne elektroniske utgaven blir det rett og slett litt mye til tider.  Og det var vel det som også utløste tråden som gjorde at du ble utestengt for en periode.

 

Jeg har sittet og lest dine innlegg og tråder som forteller om fisketurer og personlige erfaringer med glede. At du har et friskt språk der har jeg ikke noe problem med. Og da jeg så at du hadde kommentert min tråd om å glede seg til neste år ble jeg glad. En veldig flott kommentar som gledet.

Men så dukker denne tråden opp og alt blir liksom revet ned igjen med ufinheter, trusler og personangrep.  Ta det til deg at du får så mange negative tilbakemeldinger og juster deg litt etter det. Forumet er ikke hver og ens eiendel som vi herjer med som vi vil. Forumet er eierne sitt med deres retningslinjer og vi som brukere skaper det i fellesskap med våres innlegg og kommentarer. 

 

Ta en tlf til Bernt Nor og bli ferdig med dette og slutt å gå til angrep mot alt og alle.

 

Kjellemann

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all respekt, og melde. Forrige runde kunne vert et resultat av et dårlig øyeblikk, en dårlig dag, eller rett og slett ei helt håpløs uke...

Men når det fortsetter på denne måten, blir man oppriktig uttafor.

Litt skolerett, en liten reprimande til ettertanke, før man tilnærmer seg igjen, men litt ydmykt..

 

Nope, ikke snakk om! Rett på sak, like uvørent som vanlig, og hue rett på høggestabben igjen!

 

Beklager Skævvens, men dette var en dårlig "åpnings seremoni".

 

Jeg tenkte tidligere, at du kaskje fikk litt vel mye og hard kritikk fra mange. Men nå er jeg desverre ganske sikker, på at det var riktig tilsiktet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regna med det. Da kan vi slå en sluttstrek. Er det faktisk noen

som er så dølla teite at de tror jeg skriver dette for å bli populær?

 

Og til dere som synes jeg ellers har skrivi så flott og fin og sånn..

 

Jøssenavn...? Da må dere virkelig be om unnskyldning...

 

Og dere som sier at "det er så trist.....". Ja, det er trist å se

den flokkmentaliteten. Men du får vente til den dagen det skjer 

deg. Da er du nok ikke så "flokk" lenger...

 

Men nå får vi snakke fluefiske.

 

Ha en god dag.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn greit at admin tar avgjørelser. Ville kanskje kjørt en pm om du føler deg "rævkjørt" bare min mening;) kom sikkert litt feil ut dette innlegget ditt, med tanke på responsen her. Urettferdighet å følelse av det kan forøvrig få de mest tolerante til å glefse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...