Gå til innhold

Huff og huff!!!


Gjest Erik Eikre

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Eikre

Internett og søkemotorer kan være kjekke greier for å finne ting man søker etter, men nå er jeg faktisk litt skremt fra å bruke denne fremgangsmåten. Antageligvis for lang tid fremover... Brrrrr....

 

Jeg hadde tenkt å skaffe meg noen tettsittende neoprenvadere for stuntvading under tsjekkisk nymfefiske og "french style". Så jeg satte i gang med yahoo og stor optimisme. Her skulle det bli vadere med akkurat de egenskapene som trengtes for en billig penge. Gummi rævva og på knærne for at de ikke skulle bli ødelagt allerede på den første turen. Og tettsittende for ikke å bli tatt av strømmen. Men hva finner jeg? Fy... h.....! Jeg vil muligens ha vansker med å tre på meg vadere igjen til jeg har vært hos en psykolog.

 

Jeg gjør oppmerksom på at linken nedenfor inneholder sterke scener og kan gi deg vadebukseskrekk i mange år fremover!

 

http://leatheroaks.org/Waders/ :shock: :shock: :mad: :mad: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfant

Det kunne jo være noen triks å hente her hvis man sliter med å få dama fiskeinterresert.

Men for ordens skyld Erik: Baktanken er ikke å innføre ny Hemsila-mote til sommeren vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars M

Ras i dækning!! Snakk om slickers...

Hadde æ hadd halvpartn av dæm dær har æ væl næppe trængt å handle inn mere "scud back". Dækte nok fargeskalaen til tsjekkerne laugh.png' alt=':lol:'>

 

Du Erik! Sidn du e så godt i síget, kan du se om du finn nån fancy flyteringa? :D:D

 

....Fytte faen... Æ har enda ondt i magen laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...