Ruffen Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Hvis nytt innhold har ikke fungert den siste uka eller noe sånt hos meg. Er det slik hos dere andre og? Sykt irriterende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Stubø Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Nei, det funker her i gården (Mac/Safari). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted January 28, 2016 Author Report Share Posted January 28, 2016 Nei, det funker her i gården (Mac/Safari).Hmm. Snodig. Jeg bruker iPad, safari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted January 28, 2016 Author Report Share Posted January 28, 2016 (edited) Det fungerer på pc. Eller nei det gjorde det ikke. Det virket bare første gangen. Edited January 28, 2016 by Ruffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted January 30, 2016 Author Report Share Posted January 30, 2016 Opp for helvete! Eirik Rusten hvor er du? Skal du unngå ørefiker ved neste møte bør du henge i.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted January 31, 2016 Report Share Posted January 31, 2016 Ooioioi. Funker som tusan dette, tror problemet er brukeren her. Søringer, altså! Sjekk innstillingene dine for nytt innhold. Se åssen det er hos meg: Er det sånn hos deg? Eirik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted February 1, 2016 Author Report Share Posted February 1, 2016 Fant ut av det nå. Det var huket av for bare tråder jeg følger. Det må være noen som har hacket seg på min konto for å terrorisere meg. Sikkert en harrfisker. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Pfff, skyld på harrfiskerne du Kommer du oppover til siviliserte trakter til sommern og fisker? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted February 1, 2016 Author Report Share Posted February 1, 2016 ja det var planen å få til 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Konge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillevann Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Ruff er vel ikke så veldig godt kjent med sånn EDB og slikt. Utviklingen går litt tregere i disse sørlandsbygdene. Jeg har hørt at han egentlig er fra Froland. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Røisland Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Nei nå må du gi deg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillevann Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Nei nå må du gi deg! Jøss. En til. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted February 2, 2016 Author Report Share Posted February 2, 2016 Jeg er kjempeflink. Problemet er bare at de setter opp disse sidene så usystematisk og rotete. Ikke noe for et petimeter som meg. Frosland kan jeg avkrefte. Jeg vokste opp i kjøpmansvik i Høvåg. Det var ganske sentralt skal jeg si dere. Kun 11 km til skole og nærmeste butikk og mange å leke med. Vi var helt opp i fem hvis jeg regner nyfødte som venner. Og det skal man jo tross alt gjøre. Tenk å bli født inn i verden som en uvenn.. Vi hadde både innlagt strøm og vann og en blå lada når 80 tallet tok til. Den hadde forbrennings motor og masse ekstra utstyr som piggdekk og jekk. Så utviklingen gikk sin gang den. Allerede på 70 tallet hadde jeg trehjulsykkel med sal så vi lå heller foran vil jeg si. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Kjærstad Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Jøss. En til. Ja de popper opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts