Ruffen Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 (edited) Siden det er så viktig at man må ha sitt navn i profilen. Hvordan pokker skifter jeg? Jeg finner ikke den rette innstilling for å forandre . Edited April 2, 2016 by Ruffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
.JB Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Hold inne Ctrl + Alt + V og rop navnet ditt høyt! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruffen Posted April 2, 2016 Author Report Share Posted April 2, 2016 Hold inne Ctrl + Alt + V og rop navnet ditt høyt!Hmm. Prøvd, men det enste som skjedde var at kjærringa vil skille seg og hybelboerne vil si opp sin kontrakt? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
André_Brµn Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 I det som ser ut som en vifteåpning på pc'n din (går ut fra at du har pc) så roper du: "Ctrl+Alt+V". Trenger ikke å si navnet, som JB sier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Fjellstad Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Det er straffen din det Frode, straff for at du ikke ville fortelle hvem du egentlig er, men jeg fant deg likevel. Magne Fjellstad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Siden det er så viktig at man må ha sitt navn i profilen. Hvordan pokker skifter jeg? Jeg finner ikke den rette innstilling for å forandre . Du kan beholde visningsnavnet "Ruffen Assman", og klikke deg inn på profilen her. Der klikker du Rediger profil og kan endre etternavnet til det riktige Eirik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts