Gå til innhold

TIl fluefiskere og spesielt du som fisket i skrukkedalsrenna


Gjest Hermansen

Anbefalte innlegg

Gjest Ørreten

Skulle gjerne sagt det, men denne elven har nok litt for mange fiskere for tiden.. Få heller fokuset på andre elver :) Fins jo elver som er mye bedre enn denne i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hermansen
Skulle gjerne sagt det' date=' men denne elven har nok litt for mange fiskere for tiden.. Få heller fokuset på andre elver :) Fins jo elver som er mye bedre enn denne i Norge.[/quote']

 

Er ikke SÅ mange fiskere der, så helt teoretisk hadde det vært plass til fler :) Nå har ikke jeg vært oppover no særlig så er vist ikke helt ekstremt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Forholdene er håpløse nå, vaker litt engang i mellom lite eller omtrent ikke steady vakende fisk der jeg har vært. Men nå bor ikke jeg i elva så veit ikke hvordan det er på formiddagene og lenger opp enn der jeg har fiska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Er ikke SÅ mange fiskere der' date=' så helt teoretisk hadde det vært plass til fler :) Nå har ikke jeg vært oppover no særlig så er vist ikke helt ekstremt[/quote']

 

Er vel ikke høysesong enda heller ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jada ikke frist nå... du sier reist oppover hermansen, betyr det at den ligger nord for røros? isåfall blir den nok ikke overfisket av meg hvis jeg hadde fått vite hvor den er laugh.png' alt=':lol:'>

 

Edit: Ikke pleier jeg å få noe særlig fisk heller :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jada ikke frist nå... du sier reist oppover hermansen' date=' betyr det at den ligger nord for røros? isåfall blir den nok ikke overfisket av meg hvis jeg hadde fått vite hvor den er laugh.png' alt=':lol:'>

 

Edit: Ikke pleier jeg å få noe særlig fisk heller :cry:[/quote']

 

Problemet er vel heller: hvis vi forteller deg det, hvor mange forteller vi det egentlig til? No offense, det gjelder alle, men dette blir et slags pyramidespill hvor alle taper på sikt laugh.png' alt=':lol:'> .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med unge Hermansen!

 

har vært noen dager her i dalen nå, og enkelte steder er det forjævli!

 

selvsagt er det svin overalt, men vi fluefiskere skal jo liksom være så flinke til alt...

 

Kanskje flere skal bli som Hermansen! Rope etter tullingene som legger igjen søppla si! Lite slukøret kom han tassende tilbake og plukket opp driten sin...

 

Stå på Hermansen så ses vi kanskje i svingen i dag

Fikk foresten fisk i svingen i går kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Hei Aubi, men i å går fikk vi ingen fisk :) Men takk for servering av øl og til A.Dent får man takke for kaffeserveringen.

 

De to gutta turte ikke å legge igjen noe søppel mens jeg var der :)

 

Ellers får man si at enkelte plasser er bedre enn andre, og til du som ødla vaderne dine var det en stakkar som gjorde det i går også på ett av de mest kjente piggtrådgjerdene i dalen. Og jeg selv ødla mine på en kvist :)

 

Det er mye som kan gjøres, det viktigste er vel at vi alle står samlet om problemet og "mobber" ut de som legger igjen sitt rot. Og jeg er overbevist at det finnes vassdrag i Norge som er værre enn skrukkedalsrenna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt av 5 dager i Skrukk, men var der kun en natt. Generelt vannskelig å komme til fine strekk i elva, og lite vak. Dette kan selvfølgelig skyldes at vi ikke var på "rett" sted, og at sesongen ikke var på topp.

Mye pes om den elva, så vi også bare "måtte" ta en tur. Skal aldri dit igjen for å si det sånn. Mange flotte elver som er mye nærmere byen, og uten mange fiskere.

 

Så forøvrig ikke noe søppel der vi var.

 

Wobbern, hvis du ikke har funnet det ut, kan vi ta det neste gang vi snx.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare benytte anledningen til å takke for hyggelig guiding av Unge, sinte Hermansen i helgen!

 

Virker som om det bor mye agresjon i denne "lars monsen kloningen"

Flekker tenner i tide og utide!

 

Har hatt en fin uke, og vil vel si at rumpeloelva var litt trivligere enn skrukka.

 

Vi ses vel kanskje litt senere i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

hehe skulle tro jeg var ett rassehøl, men det er jeg nå da ikke :)

 

Og fisken tok jo Ingar, bare jeg som var for sløv med tilslaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
Hermansen; du har ikke truffet 4 karer som ligger i lavvu opp i renna disse dagen?(sikkert flere som gjør det) De bråker mye og kaster søppel overalt ;) Neida' date=' er nok snille gutter dette :)[/quote']

 

Hils han ene av de og si at ha la igjen fiskekortet sitt tror jeg :) Så ut som han var fra disktritet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hermansen, <-------- ( æsj )

 

Her mr: søppelpoliti deluxe. Ikke kom her å si til en normann som fisker i en norsk elv at han er velkommen eller ikke pga at du sier det, det provoserer meg ++++ sykt mange andre. La meg spørre om et enkelt spørsmål? Tenk om han som har lagt igjen søppla der ikke var en fluefisker eller bare en vanlig skogsrotte? Hva har du til forsvar da?hvorfor ta det opp i dette formet liksom? ring heller jonalister eller noe. eller skal du fortsatt jobbe i F.B.I? eller gjøre som en bra mann å ta med søppla å glemme det, eller true oss normenn når du har så uflaks at du er svensk?. forresten? finnes det ikke et fluefiskeforum bare for Svensker`?. det er greit nok at du blir provosert av at folk kaster søppel, men den holdninga di gjør at jeg blir så irritert at jeg skal få 10 trailere med gjendekjeks papir å strø det utover både elva å huset ditt:) haha! det virker som om du drar opp denne diskusjonen kun for at du hvet hvor denne elva er... sånt blir jeg å naboen min flau av:) så hold kjeft, fisk med flue å ikke legg deg opp i hva alle andre gjør, vær en mann å plukk det opp?. siste fråga: hvilken rett har du til å si at du skal knekke andres fluestenger å kaste di osv? hadde du gjort det med min T&T horizon 2 skulle jeg stikki en 5 meters lang kaktus opp i den illluktende ræva di. ok??? Anbealles ikke.

 

Med Vemmelig Hilsen

 

Från

Eirik

 

:mad: :mad: :mad: :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor Skrukkedalsrenna er... selv etter å ha ligget og resonert og tenkt i flere netter. tråla kart. (etter et eller annet synonym til skrukke som kunne vært navnet på en dal) men nei. . Nå må jeg finne ut hvor en jævla rompesprekkloelva (?!?!?!?!?) er i tillegg... forventer å få vite hvor fittelva er når den dukker opp.... :shock:

 

Jeg har ikke hemmeligheter overfor mine kompiser. eller dvs. jeg har det, men da sørger jeg for og ikke tilstadighet PÅPEKE at jeg har det.... det ville vært dårlig kammerat det...

 

Nå er vel mesteparten av dere fra øst for fjella og norover... men skulle det falle en stakkars sjel for brystet og oppholde seg i sørrogaland i noen dager, og ha et ønske om å fiske... SAMTIDIG som han kunne tenke seg noen få opplysninger som kunne gjøre fiskelivet lettere og leve, OG som vet hvor denne forbanna MØKKAELVA som er så dårlig at alle bare må opp der er, så vet dere hvor dere kan treffe meg! :smt024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

HOHOHO

 

Jeg er selv normann og alltid vært norsk statsborger. Og ja jeg mener at folk som ikke klarer å rydde opp etter seg ute i naturen ikke har no der å gjøre enkelt og greit :) Og jeg er ganske så sikker på at det var en fluefisker, har sett 2 stk som fisker med noe annet, men det var seint på året.

 

Jeg er overbevist at fleste seriøse fluefiskere som klarer å ordlegge seg normalt på ett forum veit hvor denne elva er, er jo egentlig ingen hemmelighet noe mer.

 

Også ett veldig godt tips til ditt hjerte, begynn å les forum på en litt annen måte, tar du alt jeg skrev bokstavlig har du virkelig ett stort problem.

 

Men uansett Eirik, takk for en herlig start på formiddagen, må si jeg lo godt når jeg leste det og antar du ikke mener alt for din skyld, da har du i alle fall ett forholdsvis stort problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermansen' date=' <-------- ( æsj )

 

Her mr: søppelpoliti deluxe. Ikke kom her å si til en normann som fisker i en norsk elv at han er velkommen eller ikke pga at du sier det, det provoserer meg ++++ sykt mange andre. La meg spørre om et enkelt spørsmål? Tenk om han som har lagt igjen søppla der ikke var en fluefisker eller bare en vanlig skogsrotte? Hva har du til forsvar da?hvorfor ta det opp i dette formet liksom? ring heller jonalister eller noe. eller skal du fortsatt jobbe i F.B.I? eller gjøre som en bra mann å ta med søppla å glemme det, eller true oss normenn når du har så uflaks at du er svensk?. forresten? finnes det ikke et fluefiskeforum bare for Svensker`?. det er greit nok at du blir provosert av at folk kaster søppel, men den holdninga di gjør at jeg blir så irritert at jeg skal få 10 trailere med gjendekjeks papir å strø det utover både elva å huset ditt:) haha! det virker som om du drar opp denne diskusjonen kun for at du hvet hvor denne elva er... sånt blir jeg å naboen min flau av:) så hold kjeft, fisk med flue å ikke legg deg opp i hva alle andre gjør, vær en mann å plukk det opp?. siste fråga: hvilken rett har du til å si at du skal knekke andres fluestenger å kaste di osv? hadde du gjort det med min T&T horizon 2 skulle jeg stikki en 5 meters lang kaktus opp i den illluktende ræva di. ok??? Anbealles ikke.

 

Med Vemmelig Hilsen

 

Från

Eirik

 

:mad: :mad: :mad: :mad:[/quote']

 

Hehe, føler du deg truffet av det "lille uskyldige" Hermansen har skrevet? :roll:

 

Det kan nok til tider være greit og ta opp slike ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...