Truls Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Skrevet 15. januar 2021 (endret) lars p skrev (1 time siden): Og det gjør du ikke i en nettbutikk kl 22 på en fredagskveld med en six pack innabords ? Neeeeeeiiiii.... kremt.... aaaldri Host!! Host!! Endret 15. januar 2021 av Truls 2
Bounce Skrevet 16. januar 2021 Rapporter Skrevet 16. januar 2021 Personlig (beklager OT) har jeg utviklet en teknikk der jeg dytter voldsomt med ting inni handlevognen, men /aldri bestiller/ med engang. Bruker den mer som ønskeliste. Da kommer jeg dagen etter i moralsk bakrus og kaster unødvendige ting ut inntil jeg har det som synes nyttig og fornuftig. Har fungert gansk greit, får omtrent gleden av å samle alt mulig rart og har litt tid å vurdere hva som egentlig er behovet.
Eirik Rusten Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Skrevet 27. januar 2021 Bestilte småstæsj for tusen kroner fra Mistpool selv nå. Kom rett hjem under en uke etterpå, uten problemer. 2
Bounce Skrevet 27. januar 2021 Rapporter Skrevet 27. januar 2021 (endret) 3 hours ago, Eirik Rusten said: Kom rett hjem under en uke etterpå, uten problemer. De pleier å sende raskt. (Edit: Bestiller du på en formiddag, er de ofte sendt samme dag.) Endret 27. januar 2021 av Bounce
Roaas Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Skrevet 2. februar 2021 OG ja, jeg hadde en liten nattevakt i forrige uke. Endte opp med noe Mistpool-stuff. Jeg må bare si at VOEC merkingen var upåklagelig. Hvis ikke systemene oppfatter dette så er jo det forbi utrolig. 3
Terje Bendiksby Skrevet 11. februar 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 11. februar 2021 Ting tar tid, nesten så en en angrer på at en satte igang. Så det prinsipper da. Purret opp: Det må et vedtak til fra skattetaten for refusjon av moms og gebyr derfor tar det tid.eSøknad er sendt Skatt for refusjon av utlagt mva på våre vegne. Du vil høre fra oss så snart saken er ferdig behandlet. Refusjon av gebyr vil bli utbetalt av oss etter godkjenning fra Skatt. Vi beklager lang saksbehandlingstid.r sendt Skatt for refusjon av utlagt mva på våre vegne. Du vil høre fra oss så snart saken er ferdig behandlet. Refusjon av gebyr vil bli utbetalt av oss etter godkjenning fra Skatt.Vi beklager lang saksbehandlingstid. 2
Truls Skrevet 11. februar 2021 Rapporter Skrevet 11. februar 2021 (endret) Ja, her er det prinsippet som gjelder synes jeg. Og om ingen hadde tatt den kampen, så hadde det neppe blitt forbedringer. Ofte så er det først når de oppdager hvor kostbart det er å gjøre opp for feil de selv har gjort at de reagerer og prøver å forhindre at det skjer igjen. Så du gjør helt rett i å stå på prinsippet synes jeg! Det har forøvrig gått problemfritt de siste gangene jeg har bestilt! Endret 11. februar 2021 av Truls
Bounce Skrevet 12. februar 2021 Rapporter Skrevet 12. februar 2021 (endret) Tror du Truls er en optimist. Her er det akkurat motsatte som er problemet. Posten gjør en feil, og mottakeren samt Skatteetaten tar jobben å rydde opp. Blir aldri noen forbedring hvis ikke ryddejobben faller på synderen. Endret 12. februar 2021 av Bounce 1
Terje Bendiksby Skrevet 25. mars 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 25. mars 2021 Da er alt endelig alt i orden og pengene tilbake på konto. Tar tid i å ordne opp. 6
Anbefalte innlegg