Gå til innhold

Inspirasjonstråd --> Hva binder du?


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Litt inspirert av Terjes pupper lagde jeg en bille av antron og påfugl, håper denne flua kan gi fin fine resultater under morgendagens fiske :D

 

 

 

Det kan den garantert, Øystein :D

Tøff antron bille ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Ser ut som jeg må snike litt i boksen til Øystein imorgen gitt :D Nå har jeg pakket alt utstyret i bilen, og er klar for jokketutevannstur i morgen :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Måtte bare prøve det samme antrongarnet jeg brukte til Sparkle pupae ovenfor, til å hekle ett par vårflueklekkere med.

Jeg har sansen for at bakkropper til klekkere har litt farge nyanser i seg og det ble det her :D :D

 

En med cdc sekk og en med parachute hackle. Bomma litt med hvitbalansen med shit au, det ble så nære at det må jeg kunne godta :D :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Bare en test etter litt hjelp fra Terje :) og litt mer ;)

 

Sigve

 

Se der ja, Sigve. Oppskriften funka ser jeg ;D ;D

Flott flue og flott bilde ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Nei, en ting er helt sikkert, det kommer jeg ikke til å gjøre..... disse cd greiene har bare vært jobb ingenting annet. og vi vil jo si at det er skuffende å se hvor mange uten blygsel kopierer dem. Har til og med avslørt en som solgte kopier sine kursdeltagere! Så frekkheten finnes der ute....! Håper vedkommende leste dette dersom han frekventerer dette foraet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en ting er helt sikkert, det kommer jeg ikke til å gjøre..... disse cd greiene har bare vært jobb ingenting annet. og vi vil jo si at det er skuffende å se hvor mange uten blygsel kopierer dem. Har til og med avslørt en som solgte kopier sine kursdeltagere! Så frekkheten finnes der ute....! Håper vedkommende leste dette dersom han frekventerer dette foraet!

 

Du skal jobbe godt vist du skal forandre "mannen i gata" sitt syn på downloads og tyveri av musikk, film og programmvare.

 

Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Og det er det som alltid vil være et problem.....derfor gidder vi ikke heller og da begynner det å skrante med utgitt materiale....ser også at dette går veldig "Off"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips bilder (olav92).

Sett kamera i macro modus. Bruk lav ISO (200 eller lavere). Bruk ensfarget bakgrunn (ca 10 cm bak flue) - dette for at autofokus skal virke på flua - farget skilleark a4 er bra.

Legg aluminiumsfolie på bordplate (under flue). Sett hvitbalanse til innendørs (incadecent).

Ikke bruk blits. Lyssett flue med en eller to bordlamper. Håndholdes kamera prøv å få nok lys til at lukkerhastighet er raskere enn 1/60 s.

Ta mange bilder.

Trygve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...