Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Husker du detta Rob

Der, ja . . . Tony Carey og Planet P  :D

Fy faen så mye bra musikk den mannen har gjort.

Tidenes mest undervurderte artist.

He he denne LP'en hadde jeg på 80 tallet.

Carey var vel også keybordist i Rainbow på 70 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du er så besjeden Glenn(med hånda på hjerte, norges beste stangfixer) måte legge inn litt reklame for deg. Fy at det så skal vbære så vanskelig å anbefalle noen uten at helvete fyrer løs. dette har vi prata omn i mange år, haha, hehe, jaja jeg veit, men alikavel. skal du fixe et eller annet og eer lat så ringer du Glenn, ferdig med det,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok gutter jeg er ærlig, litt brisen nå, vel veldig brisen, men løpet ut med kona står fortsatt. Fantastisk. :rolleyes:

Men kona vill høre på perfect stranger etter denne ogv da kommer jo den feteste av alle. Nå kan jeg uansett sidespill ikke bli moderert av Henning, han har musikksmak.

Sweet child in time:

Denne er faktisk bedre, ifølge Robban, yea rightm åkke som fet låt.

Dette er låta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Ok gutter jeg er ærlig, litt brisen nå, vel veldig brisen, men løpet ut med kona står fortsatt. Fantastisk. :rolleyes:

Men kona vill høre på perfect stranger etter denne ogv da kommer jo den feteste av alle. Nå kan jeg uansett sidespill ikke bli moderert av Henning, han har musikksmak.

Sweet child in time:

Denne er faktisk bedre, ifølge Robban, yea rightm åkke som fet låt.

Dette er låta :)

Ha ha ! kanon Robban ! Er noe brisen selv.

Jeg hadde ETT band jeg var interressert i på 70-tallet, og det var Deep Purple. Kan det meste de har gjort utenatt.

Perfect strangers var et fantastisk comeback. Vi gutta skulka skolen å stakk på platebaren releasedagen i -84 !

He he.. minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok gutter jeg er ærlig, litt brisen nå, vel veldig brisen, men løpet ut med kona står fortsatt. Fantastisk. :rolleyes:

Men kona vill høre på perfect stranger etter denne ogv da kommer jo den feteste av alle. Nå kan jeg uansett sidespill ikke bli moderert av Henning, han har musikksmak.

Sweet child in time:

Denne er faktisk bedre, ifølge Robban, yea rightm åkke som fet låt.

Dette er låta :)

vi har vel tatt noen Hansa 1991 etter det albumet der tør jeg huske.Deep purple og perfect sranger er bra.

http://www.youtube.com/watch?v=wEr7BP_uGic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å identifisere meg med galninger, kanskje fordi jeg er en sjøl ;D. Vel dette ble nesten for fint. Apekatter hører hvor bananene faller, jeg er apekat og hører at Ted nugent slipper bananer overalt, kongelåt nr 1-10. Basta >:(;D ;D ;D

Hehe morsomt å lese etterpå da ;D Noen som kan tyde dette? Jeg klarer det ikke , men lo godt ;D

Sonic Syndicate er bra ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...