Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Det der var sære greier, aldri hørt på maken. Og det kommer fra en kar som hører på alt fra thrash, bm, dm, grindcore og slam med de sykeste pigsqueal`sene ;D

Sånn apropos bra musikk:

Er det en gris med magesjau som går ammok inne i et glassmagasin? Du hører jo tydelig gryntene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tenkte meg det. :D Tar det som en kompliment jeg. Tipper du liker denne også da. http://www.youtube.com/watch?v=AyJfHU4GoOQ&fmt=22 NB! Dette er for viderekomne. Men du må jo digge hvordan videoen er synca til lyden. Nærmere synestesi kommer man ikke.

Hehe, det der var faktisk litt kult, men musikalsk vil jeg ikke si det var  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par høydare der Lars, er vist ikke lenge før de må lage en tribute til Zakk sjøl.... helsa er vist ikke helt på topp, ble vel litt mye piger vin og sang i lag med Ozzy ;D ;D

Må innrømme det bekymrer meg litt, ja  :-\

Kan jo ikke unngå å legge merke til at gutten har hatt en solid visuell utvikling siden han gikk på scena med Ozzy første gang, og jeg mistenker at det nytes øl og det som verre er opp til flere ganger i året  ;D

Tror mannen hadde hatt godt av en tur med fluestanga eller to, jeg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe "gammeldags rock" ??? Ja ja du gikk jo rundt med bleier for bare noen få sommre siden.........

Jaja, jeg slipper da å tenke på hvilehjem å rullestol med det første  :rolleyes:

MB

Njaaa . . . Det siste der har man ingen garanti for, uansett alder.

Kan fort bli lemlestet av ei stor gjedde, vet du  :o  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.. fredag kveld og Robban er ikke på enda, hva er dette :o :o :o

Her er gobit så  du kommer in the moooood ;D ;D ;D

Hehe sliping av helsparkla vegger og maling av verdens største tak i morra, dårlig ide og være dårlig form da hehe.

Marius legger ut for meg i kveld, og han begynner jo jævli bra ;D ;D ;D Thx Marius, vi kosa oss fælt på vei til Trondheim med den. ;) Nei jeg legger ikke ut den videon ;D Angrer på den Loomis vid'n, hehe

Folk kan ju tru jeg er helt idiot hahahahahahahahahahahahahahahahahhaha ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...