Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Dette er gang nr 3 jeg poster den men alle gode ting skal vist være 3 og ikke 2?

Poster den i tillfelle det er noen nye vantro medlemer der ute i materien som trenger en grønn sektor å seile i.

Ruffens sektor.

Ops :-[

Stille og rolig låt dette, Ruffen  ;D

Litt flaut, men denne gikk jevnt i bilen for en del år tilbake  :) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gang nr 3 jeg poster den men alle gode ting skal vist være 3 og ikke 2?

Poster den i tillfelle det er noen nye vantro medlemer der ute i materien som trenger en grønn sektor å seile i.

Ruffens sektor.

Ops :-[

Stille og rolig låt dette, Ruffen  ;D

Litt flaut, men denne gikk jevnt i bilen for en del år tilbake  :) :

Slå denne du ditt multetryne ;D'

Ps: Den låta lukter det pulings av...... Var tider det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de kuleste riffene jeg vet om  ;D

Du Marius du Marius, vet at det ikke er mulig å adoptere i din alder, men hvis det hadde vært mulig så hadde du vært min bror på papiret. Men det er du jo nesten uasett da. digger så jævlig  på 

Logitechen her, dragen sier ingenting, noe må være galt, jeg spiller som faen, samme det bare vi får fiska sammen. ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de kuleste riffene jeg vet om  ;D

Du Marius du Marius, vet at det ikke er mulig å adoptere i din alder, men hvis det hadde vært mulig så hadde du vært min bror på papiret. Men det er du jo nesten uasett da. digger så jævlig  på  

Logitechen her, dragen sier ingenting, noe må være galt, jeg spiller som faen, samme det bare vi får fiska sammen. ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D

Du veit det er gjensidig  ;)

En av mine favoritter dette, utrolig flott melodi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: Den låter lukter det pulings av...... Var tider det!!

Dette var Judas Priest man kunne komme i buksa på damene med, ja . . . Lukter nesten skrævsylte tvers igjennom pc-skjermen  :D

Fet låt, da . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite forslag:

Robban, Ørreten, Børge, Lars,Ruffen, Glenn og Rune S på 2011 treffen. Jeg bestiller tankbil fra Ringnes. Ruffen har kompiser i Italia(vin)

Jeg lager mat denne gangen sånn at Ruffen får fiska. Lars binder Fluer, børge tar med øl. Rune blir med på lasset fordi han gir så mye av seg selv.

Glenn bygger seff stenger til oss med logoen 2011 hadeland 8) 8)

Ingunn kjører oss fra og til ;D

Marius er grunneier å trenger ikke gjøre noe ting

Edit: sorry Glemmer deg hele tiden. Lars,Lars Lars og Lars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite forslag:

Robban, Ørreten, Børge, Lars,Ruffen, Glenn og Rune S på 2011 treffen. Jeg bestiller tankbil fra Ringnes. Ruffen har kompiser i Italia(vin)

Jeg lager mat denne gangen sånn at Ruffen får fiska. Lars binder Fluer, børge tar med øl. Rune blir med på lasset fordi han gir så mye av seg selv.

Glenn bygger seff stenger til oss med logoen 2011 hadeland 8) 8)

Ingunn kjører oss fra og til ;D

Marius er grunneier å trenger ikke gjøre noe ting

Hehehe  ;D God plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må hjelpe sistemann som jeg glemte med rettsriving(rapport) fra fisketuren, dvs doggnobbler, han var flink når han hjalp meg selv om han var litt satt ut av at han  måtte vær stilleben for gresshoppefotografaenmegfering ;D

2011 treffen , nytt medlem doggnobbler. 8) 8) 8) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei >:( >:(>:( >:(

Reiser faen ikke et sted uten Lars, da blir jeg heller hjemme. Lars er æresmedlem på turen. han skal ikke gjøre noen ting , han er fotograf. Uten Lars ingen tur, ferdig med det.

sorry Lars av en eller annen grunn så glemmer jeg alltid deg, beklager :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite forslag:

Robban, Ørreten, Børge, Lars,Ruffen, Glenn og Rune S på 2011 treffen. Jeg bestiller tankbil fra Ringnes. Ruffen har kompiser i Italia(vin)

Jeg lager mat denne gangen sånn at Ruffen får fiska. Lars binder Fluer, børge tar med øl. Rune blir med på lasset fordi han gir så mye av seg selv.

Glenn bygger seff stenger til oss med logoen 2011 hadeland 8) 8)

Ingunn kjører oss fra og til ;D

Marius er grunneier å trenger ikke gjøre noe ting

Beste forslag til nå i kveld ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...