Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Jeg kaster inn håndkle nå gutter! Ha en fin kveld videre!

Samme her ;D Hils dragen ;D

Kyllinger! Sitter her med lakenskrekk jeg, og venter på at dette skal komme ordentlig i gang!

HAHA 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjerpings gutta, her må det litt kvalitetsmusikk til skjønner jeg ;D ;D

Tool - Lateralus

Fy faen! Noen har alt. Født med ei sølvskje i munnen.

Det er liksom ikke nok at de tar grisefine bilder,lager fange-tv-fluebinder av rang og er utsettvanelig trivelig å omgås?

Neida, de skal i tillegg poste dritkul musik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir nok Terje og Ruffen sure , men Øystein, fine damer og musikken og ikke minst minnene, de er unforgetable ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=-zMBSEW9-FQ

HAHAH  :-X nÅ leverer du max!  Har en til

hehe skulle legge meg men vi skal grave opp en til Øystein.

Ikke le Øystein, men den dør aldri, for meg da vel å merke. En milesten i mitt liv, kan ikke forklare hvorfor , fordi kona sitter ved sidna meg, men du skjønner hva jeg mener, og med et fikk jeg et ondt blikk, samme det, hu er enig ;D ;D ;D

Blir nok noe spesielt hos meg da de gamle ølboksene hopper på bordet ;D Natta nå, Ingunn er klar ;D ;D ;D:o skal ikke mer til gitt :-*

kongelåt ferdig med det :o8);D:D;):-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre stramme drinker og to damer i hvite miniskjørt så er jeg med, lar kastearmmusklene spille, svelger snusen og smiler bredt;

Lenge siden jeg har hørt den:) Synes det er er kul låt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare være ærlig, ingenting  annet kom ut herfra, men kona måtte høre på den joe bonamassa låta jeg la ut sånn ca kl 17 00 (woke up dreaming), få hører hele, det gjorde vi sammen nå, og i kjent stil takker jeg jeg for meg med noe extra godt i vente.Tja nå kan dere lure på hva det er  ;D

Hu er klar og det er jeg åsså, den låta gjør underverker, yippikayeet eller annet ;D ;D ;D ;D

natta fra meg  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

En annen da hvis vi har forskjellige koner: uansett natta fra meg, kenguru i natt ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=yMFNF5iTOVM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite forslag:

Robban, Ørreten, Børge, Lars,Ruffen, Glenn og Rune S på 2011 treffen. Jeg bestiller tankbil fra Ringnes. Ruffen har kompiser i Italia(vin)

Jeg lager mat denne gangen sånn at Ruffen får fiska. Lars binder Fluer, børge tar med øl. Rune blir med på lasset fordi han gir så mye av seg selv.

Glenn bygger seff stenger til oss med logoen 2011 hadeland 8) 8)

Ingunn kjører oss fra og til ;D

Marius er grunneier å trenger ikke gjøre noe ting

Edit: sorry Glemmer deg hele tiden. Lars,Lars Lars og Lars ;)

Her var det mange Lars'er . . . Håper jeg er en av dem, for da stiller jeg kroppen min til disposisjon denne helgen.

Noen må lære dere toten-dialekt, slik at jeg skjønner hva dere sier, og da er jeg rett mann på rett plass  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Har postet denne tidligere, men den er så bra at den fortjener å bli hørt igjen og igjen.. :D

Edit: F**n, hvorfor funker ikke flashlinkene til meg? ???>:( >:(>:(

Her er linken ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...