Gå til innhold

"Klubbmøte" Oslo-regionen


Lars Erik Marcussen

Anbefalte innlegg

Vil du være med på en uoffisiell fluefiskesiden.no-samling?

 

"Hvor da?" I nærheten av Oslo, kanskje 45 minutter utenform byen i en eller annen retning, eller i byen.

"Når da?" - En kveld i uka eller en lørdag/søndag i før slutten av september?

"Hva gjør vi der, da?" - Treffes, prater, juger, kaster litt, kanskje fisker vi, bytter fluer - hva som helst.

"Hva skal jeg gjøre?" Svar med "Ja!" og oppgi hvor du bor. Da får vi oversikt over hvor det passer seg å legge arrangementet.

 

Aktivitetene "begrenses" kun av stedet vi finner - hadde vært glimrende med et sted med gode kastemuligheter - en gressbane, et vann, en stor plen eller åker, gjerne et sted med tak over i nærheten, kanskje et sted vi kan fyre bål, koke kaffe, spidde pølser....

Kom gjerne med forslag!

 

PS - Har ennå ikke blitt medlam av Oslo Sportsfiskere, men hvis noen som er det kan "reservere" Holmendammen, hadde det for eksempel vært supert...

 

 

Helt til slutt vil jeg gjøre oppmerksom på at dette er uoffisiellt og ikke formellt tilknyttet fluefiskesiden.no og dets administratorer. Dette er et privat initiativ og alle deltar på eget ansvar, dvs ikke kom her og saksøk Flemming, Rune, Tormod eller Robin hvis dere knekker en stang eller kaffen er kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Dette høres jo svært bra ut. Selv skal jeg tilbringe 4 dager i uka i Oslo de neste to åra (riktignok pendling) men blir det noen sånne kvelder så blir jeg nok noen timer lenger i byen enn normalt.

 

Jeg sier JA til dette.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Holmendammen høres helt strålende ut 8).

Der er det jo en brygge blant annet for det er kasteskole der :). Det settes ut stor fisk i vannet og :-*, da kan vi for eksempel ha med engangsgriller,mat,kaffe, stenger,fluer. Jeg drikker ikke øl for jeg er ikke 18 år ;D. men da er vørterøl tingen ;D, og det er en stor gressslette med mye plass ;).

Men bare kjør på hvis det er andre steder og gjøre det på 8). Ser det er en del som ikke bor mer en en time fra oslo og :).

Under er litt info om holmendammen.

 

Hilsen Morten!

http://no.wikipedia.org/wiki/Holmendammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...