Gå til innhold

Pene steder å fiske


Gjest øystein

Anbefalte innlegg

Blir sikker mye off topic når jeg spør men hvor mye koster turen som du skal på Rune. Jeg tenker totalt med fly og overnatting, hele greia.

Sigve

Med god planlegging klarer du deg med 5000-6000 for en uke. Alt inkl. (leiebil:4, overnatting:4, mat:4, fly). Fisket er gratis i sjøene og mange av elvene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Fantastisk mange flotte bilder og steder her! Får abstinenser så det holder.

Hadde bare lyst til å si det, men legger ved noen bilder fra Irland som jeg digger.

Det er ganske sjarmerende der også.

Bare 8 uker igjen...

Du å du...jammen ser det flott ut :)

Rolf JF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her håper jeg også det ikke bare er pent å fiske men også bra.. En lita elv jeg oppdaga i sommer, som jeg har valgt å kalle trollelva... I fare for å røpe navnet til en anne sin hemmelige elv, så kan jo de som kjenner seg igjen kan de jo sende meg en PM. Sugen på litt info om det kan være bra der eller ikke..

post-2754-1394987455168_thumb.jpg

post-2754-13949874551809_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et av mine favoritt steder.. Ikke kjempe mye fisk, men de som er er som regel godt over kilo'n =) og villige på tørt!!

Noe av det vakreste troms har å by på, ingen tvil om det  :D

Har blitt langt mellom røyene i det siste, men . . .

er nok ikke det nei.. er "østlandet" en plass! et sted hvor jeg aldri har sett en eneste fisker. nesten ikke spor langs bredden etter annet enn dyr!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et av mine favoritt steder.. Ikke kjempe mye fisk, men de som er er som regel godt over kilo'n =) og villige på tørt!!

Noe av det vakreste troms har å by på, ingen tvil om det  :D

Har blitt langt mellom røyene i det siste, men . . .

er nok ikke det nei.. er østlandet en plass! et sted hvor jeg aldri har sett en eneste fisker. nesten ikke spor langs bredden etter annet enn dyr! 

Mener uansett det er noe kjent med den elva  ;) :

[attachimg=1]

post-448-1394987456253_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det vakreste troms har å by på, ingen tvil om det  :D

Har blitt langt mellom røyene i det siste, men . . .

er nok ikke det nei.. er østlandet en plass! et sted hvor jeg aldri har sett en eneste fisker. nesten ikke spor langs bredden etter annet enn dyr!  

Mener uansett det er noe kjent med den elva  ;) :

er nok noe kjent ser jeg ja  :rolleyes: synd det er så langt å kjøre og langt å gå  ;D men det er vel det som skal til for at det fortsatt holder seg vilt, vakkert og hemmelig der :P Tenker nok jeg skal prøve der litt tidligere på sesongen i år. har stort sett bare vært der seint, erfaring der fra tidlig?? veit ikke når våren kommer til troms jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et av mine favoritt steder.. Ikke kjempe mye fisk, men de som er er som regel godt over kilo'n =) og villige på tørt!!

Noe av det vakreste troms har å by på, ingen tvil om det  :D

Har blitt langt mellom røyene i det siste, men . . .

er nok ikke det nei.. er østlandet en plass! et sted hvor jeg aldri har sett en eneste fisker. nesten ikke spor langs bredden etter annet enn dyr!  

Mener uansett det er noe kjent med den elva  ;) :

[attachimg=1]

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...