Gå til innhold

se denne ny filmsnutt på mollan media


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Denne filmen gleder jeg meg virkelig til. Rett og slett en nydelig naturfilm ser det ut til, og den gir også inspirasjon til å utforske/utvikle fluemønstre - spesielt klekkere.  Vespertina har gitt meg godt fiske også når det har blåst frisk sønnavind. Da klekker den i bølgene, og for tre år siden så ble det nesten litt for mye av det gode i Østre Fyllingen i Nordmarka. Det var bare å legge ut flua og der satt'n. Nærmere makrellfiske i marka har jeg aldri kommet. Og i tillegg er jo vespertina det første ordentlige døgnfluefisket jeg går i gang med, så jeg, ja jeg, jeg bare ELSKER VESPERTINA!  ;D

 

Vespertina kan noen ganger gi meg fangstmannfølelsen, og siden vi her snakker om vann med gode bestander så tar jeg med et sommerbilde av død stekefisk  - for første og aller siste gang:

 

[attachimg=#]

post-2261-1394985132942_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

uansett er det veldig lurt å tømme/nullstille nettleseren nå og da, jeg gjør det ofte, alle maskiner memorerer de sidene som har vært brukt, arnt har akkurat oppdatert flashplayeren han bruker! maskina memorerte den gamle versjonen. om du nullstiller nettleseren så må du logge deg på f.eks.denne sida med å "skrive" deg inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

dette var utrolig bra, glimmrende!!!!  :D :D

 

legger ved ett bilde jeg også av denne flotte skapningen som er det sikkre tegn for meg at sesongen deffinitivt er igang  :D

 

26102_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg har ikke noe med disse opptakene, hva Arnt skal bruke dem til vet jeg ikke. Arnt er en nitidig person som ikke etterlater noe til tilfeldighetene, han går for BBC kvalitet på det han gjør så dette tar tid, både i tid i felt og ved "klippebordet". Han er en utrolig dyktig filmer blitt. Lydbildet han la på dette kuttet var på tryme. han har kontakt med egen komponist som sikkert skal lydsette i riktig lydbilde når den tid kommer..... :) :) :) :)[attachimg=#]

post-0-13949851364095_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...